Beste tuningman, om maar even kort door de bocht te gaan: Je praat peop !
tuningman schreef:
aangezien ik auto download van bepaalde top torrent trackers en dan moet concluderen dat ik maar aan 512kpbs download vind ik wel ZWAAR erover, in nederland is dit niet, in frankrijk is dit niet in duitsland is dit niet, spanje niet italie niet maar in belgie wel(we moeten ons toch altijd anders gedragen dan de rest)
Ten eerste, top torrent trackers noemt men normaal "private trackers". Dat zou je moeten weten als je er op zou zitten.
Ten tweede als je van geen enkele "top torrent tracker" sneller als 512kpbs haalt doe je toch iets verkeerd.
Misschien je client eens zo instellen dat je ook upload ?
Ten tweede, op private trackers word er verwacht dat je een goede verbinding hebt.
Ik betwijfel of je een account kunt hebben op een private tracker zonder dat je gebannen word omdat je ratio niet goed genoeg is.
En was is "auto download" eigenlijk? Weet je PC dan wat je leuk vind en download hij dit automatisch ?
Ik haal bijna altijd maximale snelheid.
Haal ik geen maximale snelheid dan ligt het niet aan Telenet.
Ten tweede in Frankrijk kun je worden afgesloten voor downloaden.
Spanje en Italië blokkeren vele torrent websites. Telenet niet. Nog niet zo slecht hé ons belgenlandje
tuningman schreef:http://www.lattelecom.lv/majai/komplekti/optiskais_internetsTVtalrunis_VIP/ mensen moeten maar eens gaan naar deze link, tot 500MB/s, minimum download/upload is 30/20 MB/s godverdomme en voor 50 euro krijg je telefonie internet + digitaal tv
500 MB/s, serieus meen je dit nu ? Waarschijnlijk bedoel je mbit, 8 keer zou weinig.
De meerderheid van de klanten in Letland zal echt niet aan 62,5 MB/s kunnen schrijven naar de harde schijf.
Dus wat heb je aan die snelheid ?
titanium schreef:Het gaat niet over hoe alles al "60"jaar aan de gang gaat en het is ook geen politiek topic vind ik. Het is zo dat de internet de laatste jaren al verbeterd is. Met de nodige vallen en opstaan.
Precies, en het word alleen nog maar beter bij Telenet.
Dit kon ik in het begin van vrij downloaden niet voor elkaar krijgen.
Maar deze maand wel.
Het meeste hiervan is 's nachts gedownload maar een groot deel is ook 24/24 upload aan 5 mbit.
Enfin ik zal eens kijken of ik 3TB kan halen zonder een groot verbruikersprofiel te krijgen.
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat je bij Telenet niet kunt downloaden !
(lang leve kleine dorpjes waar iedereen Belgacom heeft en ik alle Telenet bandbreedte kan gebruiken)
De reden dat ik een beetje vervelend tegen tuningman ben is omdat hij dingen roept terwijl hij er geen verstand van heeft. Daar heb ik een hekel aan