Kostprijs 8 euro voor digitale televisie + kabel abonnement + 19 euro van belgacom. Totaal 27 euro zonder kabel abonnement.
Nu heeft Telenet een shake van 21 euro met telefonie + digitale televisie. Als ik dit via internet wou activeren kwam er een eenmalige kost van 80 euro bij.
30 voor activering en 50 euro voor een confort installatie. Nu staat er op de pagina dat dit gratis zou moeten zijn.
Dan heb ik eens de chat functie van telenet gebruikt om dit op te klaren:
Straf dus 80 euro voor een abonnement van 21 euro.Stefanie: [13:45] Welkom. Waarmee kan ik u helpen?
rpr: [13:45] Waarom is een eenmalige kost voor 80 euro voor juist een telefoon installatie. Terwijl het pakket maar maandelijks 21 euro kost. Dit is 4 maanden
Stefanie: [13:46] Deze eenmalige kost bedraagd de installatie en activeringskosten van uw vaste telefonie.
rpr: [13:47] ja maar op de shake pagina staat
[13:47] gratis installatie en gratis activering
Stefanie: [13:47] Dit is wanneer u overgaat naar een pakket van onze 3 producten: digitale televisie, internet en vaste telefonie.
rpr: [13:48] http://telenet.be/1133/0/1/nl/thuis/sha ... tml#promos
[13:48] staat toch duidelijk bij telefonie en digitale tv
Stefanie: [13:49] Ja en bij de voorwaarden staat dat het enkel telt wanneer u nieuwe klant bent voor digitale televisie en voor telefonie.
rpr: [13:49] Ik vind deze tekst terug:
[13:49] Voor wie?
- Aanbod geldig bij het aangaan van een nieuwe jaarovereenkomst op een Telenet Shake+ met FreePhone Europe en Digitale TV met huur HD Digicorder.
[13:50] ik ga toch een jaarovereenkomst aan?
Stefanie: [13:51] Als u reeds digitale televisie klant bent dan geld deze promo jammer genoeg niet voor u. Als u kijkt onder het tabblad promo's* vind u de voorwaarden terug waaruit blijkt dat dit enkel telt bij nieuwe klanten voor digitale televisie en vaste telefonie.
rpr: [13:52] ik ben op die pagina aan het kijken maar ik vind die tekst niet terug.
Stefanie: [13:52] Ik zal hem even kopiëren voor u: - Aanbod geldig bij het aangaan van een nieuwe jaarovereenkomst op een Telenet Shake+ met FreePhone Europe en Digitale TV met huur HD Digicorder.
rpr: [13:52] Daar staat toch niet in van nieuw klanten. Er staat toch alleen een nieuwe jaarovereenkomst?
Stefanie: [13:53] Aangezien u reeds digitale televisie hebt gaat u geen nieuwe jaarovereenkomst aan.
Het beste vind ik dat de tekst dus totaal niet overeenstemt met wat Stefanie bedoeld. Ik ga wel een nieuwe jaarovereenkomst aan.
Uit ervaring weet ik dat je telefonisch veel meer bekomt dus vandaar dan hetzelfde via 080066041 gedaan maar dit met een medewerker.
Kostprijs 21 euro maandelijks. Eenmalige kost 0 euro.
Dus tip voor iedereen. Doe het telefonisch!