Ik ben zonet speciaal een half uur eerder gestopt met werken omdat scarlet maar bereikbaar is tot 17u30.
Bij thuiskomst direct gebeld naar 0800 84 000, het nummer waar ik eerder ook ben verder geholpen. Wanneer je nu echter kiest voor optie 3 (technische/administratieve vragen voor bestaande klanten) krijg je een opgenomen bandje te horen dat ze u verder kunnen helpen via de chat functie op hun website en wordt de verbinding vervolgens botweg verbroken
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Ik dus direct naar de website op zoek naar die fameuze chat functie, maar zonder resultaat?
Als je op scarlet.be klikt op support via chat, beland je op de login pagina voor mijn.scarlet, en als je daar naar klantendienst doorklikt, opent de contact pagina (dan nog in het frans...) waar je opnieuw kan kliken op chat functie om vervolgens terug op een login scherm voor mij.scarlet te komen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Vervolgens maar es geprobeerd via het betalend nummer 02 275 27 27, maar hoewel het nog maar 17u23 was, geraakte ik niet verder dan een bandje dat vertelde dat je kan geholpen worden via de chat functie op de website of telefonisch tot 17u30, waarna de lijn opnieuw werd verbroken
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Dan maar terug naar 0800 84 000 bellen en een andere optie kiezen zodat ik wel iemand aan de lijn krijg. Die persoon weet mij direct te vertellen dat ik niet verder kon geholpen worden, ik moest 02 275 27 27 bellen... als ik haar vroeg over de onvindbare chatfunctie op de website viel ze compleet uit de lucht, ze wist met moeite dat die bestond, laat staan als die werkt of niet.
Mijn telefoontje was bedoeld om te informeren als ze mijn wijziging van abonnement ontvangen hebben (ik wil van Scarlet one naar internet only gezien ik Belgacom TV grote rommel vind), maar met zo'n service krijg je al snel meer zin om in 1 moeite heel de boel op te zeggen...