Ligt het aan mij of is scarlet momenteel gewoonweg niet te bereiken voor bestaande klanten?
Ik ben zonet speciaal een half uur eerder gestopt met werken omdat scarlet maar bereikbaar is tot 17u30.
Bij thuiskomst direct gebeld naar 0800 84 000, het nummer waar ik eerder ook ben verder geholpen. Wanneer je nu echter kiest voor optie 3 (technische/administratieve vragen voor bestaande klanten) krijg je een opgenomen bandje te horen dat ze u verder kunnen helpen via de chat functie op hun website en wordt de verbinding vervolgens botweg verbroken .
Ik dus direct naar de website op zoek naar die fameuze chat functie, maar zonder resultaat?
Als je op scarlet.be klikt op support via chat, beland je op de login pagina voor mijn.scarlet, en als je daar naar klantendienst doorklikt, opent de contact pagina (dan nog in het frans...) waar je opnieuw kan kliken op chat functie om vervolgens terug op een login scherm voor mij.scarlet te komen .
Vervolgens maar es geprobeerd via het betalend nummer 02 275 27 27, maar hoewel het nog maar 17u23 was, geraakte ik niet verder dan een bandje dat vertelde dat je kan geholpen worden via de chat functie op de website of telefonisch tot 17u30, waarna de lijn opnieuw werd verbroken .
Dan maar terug naar 0800 84 000 bellen en een andere optie kiezen zodat ik wel iemand aan de lijn krijg. Die persoon weet mij direct te vertellen dat ik niet verder kon geholpen worden, ik moest 02 275 27 27 bellen... als ik haar vroeg over de onvindbare chatfunctie op de website viel ze compleet uit de lucht, ze wist met moeite dat die bestond, laat staan als die werkt of niet.
Mijn telefoontje was bedoeld om te informeren als ze mijn wijziging van abonnement ontvangen hebben (ik wil van Scarlet one naar internet only gezien ik Belgacom TV grote rommel vind), maar met zo'n service krijg je al snel meer zin om in 1 moeite heel de boel op te zeggen...
Scarlet chat support?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Ik geraakte zonet toch meteen binnen op de chat. Op de site staat er een knop voor de chat. Ik klik er op, krijg een pagina waar ik mijn gegevens moet invullen (naam, emailadres, reden van chat, klantnummer). Binnen de 2 minuten was er iemand aan het chatten met mij. Of het helpt weet ik nog niet hij is momenteel mijn probleem aan het inkijken
Ik heb de chatfunctie ook reeds gebruikt.
Binnen de minuut had ik iemand in de chat; probleem uitgelegd; hij/zij ging direct eens checken en na ongeveer een minuutje wachten krijg ik antwoord en de oplossing op mijn probleem.
M.a.w. zeer snel en juist geholpen via de chat en bovendien een zeer vriendelijk persoon
Binnen de minuut had ik iemand in de chat; probleem uitgelegd; hij/zij ging direct eens checken en na ongeveer een minuutje wachten krijg ik antwoord en de oplossing op mijn probleem.
M.a.w. zeer snel en juist geholpen via de chat en bovendien een zeer vriendelijk persoon
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Reeds gebruikt en tevreden. Aan tel was het veel langer wachten ...
Deze avond opnieuw gebeld (betaalnr) en deze keer wel vrij snel en correct geholpen.
Downgrade van One naar enkel internet is bevestigd (of toch dat hiervoor een ticket open staat, wel nog niet behandeld).
De persoon die ik aan de lijn had wist terloops wel nog even te vertellen dat het opzeggen van TV een canceling fee van 75 euro met zich meebrengt. Twas wel te denken dat Belgacom weer nog ergens langs de kassa zou passeren als je van hun TV brol vanaf wil, onvoorstelbaar.
Dan heb je de moeite gedaan om te wachten tot je abbo minimum 1 jaar oud is zodat je geen opzegvergoeding moet betalen, dan nog durven ze zo'n gigantisch bedrag aanrekenen. Das verdomme bijna de prijs van 1 jaar digitale tv.
Downgrade van One naar enkel internet is bevestigd (of toch dat hiervoor een ticket open staat, wel nog niet behandeld).
De persoon die ik aan de lijn had wist terloops wel nog even te vertellen dat het opzeggen van TV een canceling fee van 75 euro met zich meebrengt. Twas wel te denken dat Belgacom weer nog ergens langs de kassa zou passeren als je van hun TV brol vanaf wil, onvoorstelbaar.
Dan heb je de moeite gedaan om te wachten tot je abbo minimum 1 jaar oud is zodat je geen opzegvergoeding moet betalen, dan nog durven ze zo'n gigantisch bedrag aanrekenen. Das verdomme bijna de prijs van 1 jaar digitale tv.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Da's de prijs van anderhalve maand One; BGCTV wordt niet apart verkocht. 't Is dat, of uw abonnement afsluiten en een nieuwe verbinding aanvragen, maar dan gelden de activatie- en modemkosten dewelke allebei tezamen meer dan 75 euro kosten.
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Als je zegt dat je dan liever gewoon alles opzegt krijg je retention aan de lijn en verdwijnt die 75 euro hoor.Ghost_27 schreef:Deze avond opnieuw gebeld (betaalnr) en deze keer wel vrij snel en correct geholpen.
Dat Bgc niet openlijk een prijs adverteert voor hun tv luik, sluit niet uit dat je er vrij accuraat een prijs kan op plakken. Het is tenslotte geen geheim dat de tarieven van Bgc en Telenet als 2 druppels water overeen komen. Gezien digi tv bij Telenet 8€ per maand kost, is het niet onredelijk om er van uit te gaan dat dit ook ongeveer de prijs kan zijn bij Bgc.Lord Utopia schreef:Da's de prijs van anderhalve maand One; BGCTV wordt niet apart verkocht. 't Is dat, of uw abonnement afsluiten en een nieuwe verbinding aanvragen, maar dan gelden de activatie- en modemkosten dewelke allebei tezamen meer dan 75 euro kosten.
Als we dan toch correct willen zijn gaat het dus over een som ter waarde van 9 maand abonnementsgeld, het soort bedrag dat je zou verwachten als je een jaarcontract 9 maand te vroeg opzegt, niet als je correct je jaarcontract volbracht hebt en alle nodige opzegtermijnen gerespecteerd hebt. Schandalig en compleet buiten proportie noem ik dat.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 52 keer
Inderdaad, zoals Devilzown zegt. Waarom heb je dan niet alles opgezegd?
Daarna kan je gewoon intekenen op een ander product bij Scarlet (eventueel op naam van partner) of op een product bij andere provider
Daarna kan je gewoon intekenen op een ander product bij Scarlet (eventueel op naam van partner) of op een product bij andere provider