Bel vandaag naar helpdesk. 'Tof, die zijn open op paasmaandag' denk ik dan!
Vriendelijk meisje vraagt naar het probleem, ik leg even uit.
Zij: 'Ah meneer, dat zullen uw computerinstellingen zijn'
Ik: 'En toevallig werkt het niet meer op mijn 2 computers, laptops en 2 iphone's zeker '.
Zij: 'Meneer, alles is hier in orde hoor, maar u moet naar de dienst software bellen'
Ik: 'Oke'
Zij: 'Nummer: 070 ...'
Ik: 'Euhm, ik bel niet naar een betaalnummer om te melden dat een stuk hardware van Telenet defect is...'
Zij: 'Ja meneer, maar wij (de technische dienst nota bene) zijn niet zo goed opgeleid om al die technische instellingen te doorlopen'
Ik: 'Ok dus wat doe ik nu, ik bel geen 070 nummer'
Zij: 'Ja, dan kunnen wij niks doen voor u'
Ik: 'Dus ik trek de modem gewoon uit en bel terug dat hij helemaal defect is? Okay'. Tuuut.
Anders opties zijn: 220v op de modem loslaten, eens in de vaatwas steken, openvijzen en de LED-lampjes losmaken. Suggesties welkom.
Een mail sturen naar die Duco lijkt me wat overdreven
