rond 5 januari 2011 hebben we contact gehad met Telenet omdat de bestaande modem uitviel. Ze zouden een technieker langssturen om dit te fixen, maar stelden voor om over te stappen van Turbonet naar Fibernet.
We hebben hier op ingestemd.
Week of 2 later kwam de technieker de Motorola Modem/Router installeren. De technieker kon de installatie niet in neens activeren. Na enkele keren naar de helpdesk bellen bleek er een probleem met de modem te zijn. 3 keer naar een Telenet Center gereden, modem geswapt. Uiteindelijk werkte het.
Echter was plots de modem niet meer te beheren via mijn telenet. Sterker nog, volgens mijn telenet hebben we geen enkel product:
We kunnen dus de modem niet beheren, geen portforwards instellen, etc. Sinds dezelfde periode (half januari) krijgen we ook ieder maand een brief om te zeggen dat ze geen facturen kunnen maken, en dat er nadien een factuur zal volgen.
Ondertussen hebben we +/- 35 keer contact gehad met de helpdesk. Dit is hetgeen we tot nu zijn te weten gekomen:
- Er is tijdens de activatie is misgelopen, ze kunnen het niet direct oplossen
- De achterliggende diensten zijn ermee bezig
- ...
Ondertussen zijn we al meer dan 3 maand bezig. Al wat ik wil is de mogelijkheid om portforwards in te stellen, en liefst van al nog een modem only setup. En ik zou ook graag mijn factuur willen betalen .
Ik ben stilaan ten einde raad... Iemand nog een idee wat ik kan doen om dit op te lossen? Of is de enige manier gewoon abo opzeggen en naar een andere provider gaan?