![Afbeelding](http://i.imgur.com/RVhqX.png)
ben er al in geslaagd om 155 GB te verplaatsen sinds 3/4/2011 (start van abonnement)
Wat een blunder... als zoiets in de vakpers komt maakt men je gewoon af !dotslasher schreef:Ik heb wel een probleem op mijn Aanrekeningen. Er staat iemand ander's zijn informatie en facturen.![]()
Zie topic over nieuwe modem/router van TN waarbij extern beheer mogelijk is.dotslasher schreef:en btw, wat bedoel je met die firewall?
De datatrafiek is er volledig bijgeteld, Maar misschien is de wijzer minder snel gestegen als normaal. Dat kan ik niet vergelijken natuurlijk. Beter is over de hele maand na te gaan wat het gedrag is, en dan een conclusie te trekken.Teebee schreef:Wie zegt dat het volledig wordt aangerekend ?
Misschien wou hij wel beweren dat het zelfs minder dan de helft is?
mailracer schreef:smalband is soms ook wel 512 Kbit. Vooral tussen 20 en 21 uur. Dat is net iets te traag. Ook zondag is dit heel de dag zo. vanaf 's middags tot 23 uur. Dan kan je natuurlijk beter wat anders doen dan te internetten.
Het zou te gek voor woorden zijn indien klanten met een 'vrij download ' abo nog een keer moeten dokken voor iets waar ze al dik voor betalen ..Goztow schreef: het enige wat nog ontbreekt is een betalende optie om, eens je op smallband valt, toch weer op "normaalband" te geraken.
Al wat je kan doen is eens bellen en zeggen dat uw telemeter niet werkt of eens een PM sturen naar Charlotte hier op UB.fieldoxide schreef:Misschien heel even 'of' topic maar ik geraak sinds vorige week niet meer op mijn telemeter . Heb een fibernet 40 shake van begin februari.
Als ik nu mijn verbruik wil bekijken krijg ik volgende boodschap op mijn telemeter .
Heeft iemand van jullie enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn ? Moest er iemand van de telenet 'klantendienst ' meelezen mogen deze mensen mij zeker contacteren voor mijn klantengegevens .