Maar dan mogen ze er wel voor zorgen dat hun modem/router naar behoren werken (incl. NAT tables

Welke poorten je moet openzetten is afhankelijk van jouw hardware, en staat normaal in de gebruiksaanwijzing van je telefoon.ADWBELGIUM schreef:Heb reeds gebeld met de technische diensten van Telenet maar die vroegen over mijne IP en welke "poorten" ik zou willen gedeblokkeert zien.. Ze zouden die dan open kunnen stellen..
Mijn IP-adres vind ik wel, maar op welke manier kan ik te weten komen WELKE poorten ik moet laten opzetten voor mine Siemens C470IP met BetaMax clone ?
Dit antwoord moet je niet accepteren. Telenet levert niet waarvoor jij betaalt. Jij betaalt voor een werkend Internet, waarmee je ook kan VoIP'en.2Flip schreef:Op de vraag of ik dan een modem-only kon krijgen, moest hij dit even navragen. Zegt hij mij na 5min wachten doodleuk dat dat ook niet mogelijk is, omdat telenet toch leverd waar we voor betalen (internet).
Ja, natuurlijk. Je denkt toch niet dat Charlotte de naam is van een meisje dat bij Telenet werktADWBELGIUM schreef:Is er nog een andere manier om de CHARLOTTE te contacteren ?Heb je een familienaam of iets dergelijks ? Want via men "contacten" bij Telenet kennen ze er een 8-tal die zo noemen![]()
Of je nu de FritzBox gebruikt op een ADSL lijn, of op een Telenet lijn, maakt niet zo veel verschil.sniper1964 schreef:hoe het zit met je telefonie van telenet weet ik niet, de modem heeft twee telefonie uitgangen, dus normaal hang je daar de telefoons aan. maar ik weet niet of je dit dan kan linken aan je VOIP telefoons.
Dan heb je mijn woorden verkeerd gelezen ....Mr. Jibe schreef:Ik dacht dat ik deze Fritz!box niet meer ging kunnen gebruiken, maar als ik jouw woorden lees kan ik in de ADSL-IN poort van mijn Fritz!box router/modem ook een Telenet kabel modem inpluggen?
Met deze laatse instelling is wel grappig dat het werkt:Mr DC schreef:192.168.0.233 7078 7097 udp actief.