vrdat schreef:Dan moeten ze maar meer ROPS plaatsen,waar blijven ze met hun miljoenen winst.
Zeg eerlijk,hun VDSL2 kan 30Mbps voor iedereen helemaal niet aan.
Dan de prijs maar naar beneden ,en 16.5 Mbps aan 28.5 euro inplaats van 56.73 euro
Waarom moeten deze mensen opdraaien voor 'n snelheid die ze helemaal niet krijgen.
Dan moeten ze maar kleinere local loops plaatsen, waar blijven ze met hun miljoenen winst (die ze toch maar naar de zakken van Liberty Global versluizen).
Zeg eerlijk,hun Docsis kan ongelimiteerd downloaden voor iedereen helemaal niet aan.
Dan de prijs maar naar beneden ,en 100 GB per maand aan 28.5 euro inplaats van 99 euro.
Waarom moeten deze mensen opdraaien voor 'n volume dat ze helemaal niet krijgen.
Sorry, heb me even laten gaan
Efkes serieus: als je een slechte lijn hebt bij Belgacom, kan je ofwel blijven betalen voor je volume, ofwel een goedkoper abonnement nemen. Je hebt nog de keuze. Als je bij Telenet op een volle loop zit, kan je ofwel kiezen om je volume snel op te gebruiken, en dan betaal je het equivalent van 2 of 3 lijnen bij een andere provider, ofwel kan je kiezen om je volume trager op te gebruiken.
Wat Telenet aanbiedt is een Ferrari waarmee je enkel naar de Delhaize mag rijden: je hebt het gevoel dat je een hele kerel bent als je er de parking mee oprijdt, maar je staat er wel voor l*l als heel de parking tot de ontdekking komt dat je een fortuin betaald hebt en je niet eens je bak Duvel in je koffer krijgt. Geef mij de Mercedes Vito van Belgacom dan maar: ik ben ongeveer even snel in de Delhaize, maar man, plaats genoeg voor Duvel én Palm én Hoegaarden én chips én een nieuwe barbeque én de poppemiekes aan kassa 4, 7 en 12....