Zijn er onder jullie nog mensen die in het bezit zijn van een INDI HD recorder.
Die kunnen mij misschien even helpen.
Al enkele dagen merk ik dat de programmagids onvolledig is, bij 2/3 van de zenders staat "programma gids niet beschikbaar".
Bellen naar Telenet lost ook niet veel op, want INDI daar kennen ze niet teveel van.
Ik heb al een update gedaan en alle fabrieksinstellingen hersteld, zonder resultaat. Kabel uittrekken help ook niet.
Of is dit weer een pest actie van Telenet om die vervelende Indi gebruikers te doen omschakelen.
groetjes
INDI HD-recorder
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik merk hetzelfde op de EPG van m'n Sony-tv...
Via de HD digicorder krijg ik wél de nodige data (tot 2 dagen vooruit), ondanks dat ik géén interactieve digicorder heb.
Via de HD digicorder krijg ik wél de nodige data (tot 2 dagen vooruit), ondanks dat ik géén interactieve digicorder heb.
- THRene
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik kan mij niet indenken dat een firma zich met dergelijke kleinschalige pestacties bezig houdt.seperator schreef:Of is dit weer een pest actie van Telenet om die vervelende Indi gebruikers te doen omschakelen
Bij mijn INDI recorder is het daarentegen ook een maand of twee geleden met dergelijke problemen begonnen en uiteindelijk heeft die de geest gegeven. Ik heb hem uit mekaar gehaald (en geen kapotte onderdelen gevonden), de harde schijf gerecupereerd en Telenet buitengegooid.
Situatie nu: Belgacom TV en bierblikjes DVB-T antenne als backup.
-
- Plus Member
- Berichten: 156
- Lid geworden op: 14 jan 2011, 11:42
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 17 keer
@Meon, via de kabel krijg je een beperkte EPG. Als je Digibox/corder interactief is krijg je via UTP de 2-weken-gids.
Over het probleem met de INDI HD-recorder weet ik niets...
Over het probleem met de INDI HD-recorder weet ik niets...
Al mijn posts zijn 100% Ambroos en 0% mijn werkgever.
THRene schreef:Ik kan mij niet indenken dat een firma zich met dergelijke kleinschalige pestacties bezig houdt.seperator schreef:Of is dit weer een pest actie van Telenet om die vervelende Indi gebruikers te doen omschakelen
Bij mijn INDI recorder is het daarentegen ook een maand of twee geleden met dergelijke problemen begonnen en uiteindelijk heeft die de geest gegeven. Ik heb hem uit mekaar gehaald (en geen kapotte onderdelen gevonden), de harde schijf gerecupereerd en Telenet buitengegooid.
Situatie nu: Belgacom TV en bierblikjes DVB-T antenne als backup.
Ik geloof ook niet dat Telenet zich bezig houdt met pestacties, maar ze hebben Indi overgenomen en als je dan naar hun helpdesk belt dan ga ik er toch vanuit dat men enig verstand van zaken heeft. De enige raad die je krijgt is een standaard antwoord, trek de stekker maar uit.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Maar Meon gaf net aan dat zijn toestel NIET interactief was... maar hij toch de juiste data kreeg (dus via het DVB-C signaal zelf).Ambroos schreef:Als je Digibox/corder interactief is krijg je via UTP de 2-weken-gids.
Blijkbaar is er iets in de EPG data waarover de INDI box valt, maar dus ook de Sony van Meon... dit lijkt me dus eerder op een slechte EPG client, al hoeft de EPG leverancier zich ook aan het protocol te houden.
-
- Plus Member
- Berichten: 156
- Lid geworden op: 14 jan 2011, 11:42
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 17 keer
De EPG op de Digicorder is zowiezo anders. Telenet geeft voor zover ik weet enkel de zenders van de VRT en de RTBF over DVB-T, en daardoor krijgen alle apparaten die dat gebruiken voor hun EPG alleen een erg beperkt ding. Op de Digicorder zelf zal de EPG wel op een apart gecodeerd datakanaal zitten. Zou kunnen dat Telenet daar een update op heeft doorgevoerd die niet werkt op de INDI-hardware, geen idee...
Al mijn posts zijn 100% Ambroos en 0% mijn werkgever.
- NuKeM
- Content Editor
- Berichten: 5132
- Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Hier ook een INDI HD-recorder en geen problemen met de EPG. Soms duurt het (na een herstart) wel even door de EPG verschijnt (soms alle, soms willekeurige zenders), dan moet je gewoon even wachten.
- THRene
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 7 keer
Het probleem is natuurlijk dat het geen gehuurde decoder is maar je eigendom, dus je hebt geen poot om op te staan of enig recht op een luisterend oor.seperator schreef:Ik geloof ook niet dat Telenet zich bezig houdt met pestacties, maar ze hebben Indi overgenomen en als je dan naar hun helpdesk belt dan ga ik er toch vanuit dat men enig verstand van zaken heeft. De enige raad die je krijgt is een standaard antwoord, trek de stekker maar uit.
Ik hou in ieder geval aan het hele voorval met mijn recorderpanne een zeer dubbel gevoel over. Dit begon eigenlijk al na het uitverkopen van Integan aan Telenet en is zeker versterkt na het lezen van alle mogelijke informatie op de diverse fora tgv van mijn problemen met mijn recorder. Het is duidelijk dat Telenet de INDI apparatuur liever kwijt dan rijk is maar je kan uiteraard niet bewijzen dat ze die apparatuur actief euthanaseren.
Enfin, ik ben bevrijd. Over en uit
- filipi
- Pro Member
- Berichten: 306
- Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
??THRene schreef: Bij mijn INDI recorder .... Ik heb hem uit mekaar gehaald (en geen kapotte onderdelen gevonden), de harde schijf gerecupereerd en Telenet buitengegooid.
Situatie nu: Belgacom TV en bierblikjes DVB-T antenne als backup.
Die hd's zijn toch gelockt, niet?
Ik wou 'm ook hergebruiken maar dat sloeg ff tegen, en na wat googelen bleek dat die hd's echt op slot zitten en niet meer bruikbaar zijn.
Heb je 'm al kunnen formatteren en gebruiken?
Hier is 't nu Belgacom tv via Scarlet en alles tip-top
@Seperator
Dat probleem heb ik hier ook 'ns gehad, maar dat heb ik kunnen herstellen met ik denk een update, maar dat helpt bij jou dus niet blijkbaar
Rond 5 uur vanavond een telefoontje gekregen van Telenet, er was inderdaad een klein probleempje en ze hebben het kunnen oplossen.
Ik kan niet meer zeggen, sta met de mond vol tanden, dit is een voorbeeld van goede service. Ik zal mijn oordeel moeten herzien.
Toch kon men niet nalaten om toch even te polsen of ik geen interesse had in een fibernet.
Ik kan niet meer zeggen, sta met de mond vol tanden, dit is een voorbeeld van goede service. Ik zal mijn oordeel moeten herzien.
Toch kon men niet nalaten om toch even te polsen of ik geen interesse had in een fibernet.
- THRene
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 7 keer
Oepsfilipi schreef:Die hd's zijn toch gelockt, niet?
Ik wou 'm ook hergebruiken maar dat sloeg ff tegen, en na wat googelen bleek dat die hd's echt op slot zitten en niet meer bruikbaar zijn.
Heb je 'm al kunnen formatteren
Ik kon hem zien met een andere controller. Dus ging ik er van uit dat hij nog in orde was en eenvoudigweg opnieuw te partioneren. Hij ligt nu in de kast reserve te wezen. Ik zal eens zien of er iets aan te doen valt.