belgacom tv on pc
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Ja, je ziet dit verkeerd. Eénmaal je een decoder aanmeldt met je telefoonnummer en je PIN code wordt die in de middleware onthouden. En met TV on PC is het dus zo dat een PC met de TV on PC software zich "gedraagd" als een extra decoder. Je zal dus een uninstall moeten doen van de Home Media Center op je PC.
Indien je toch nog problemen ondervindt zal je naar de KD moeten bellen. Zij kunnen zeer vlug één of meerdere decoders "unassignen".
Indien je toch nog problemen ondervindt zal je naar de KD moeten bellen. Zij kunnen zeer vlug één of meerdere decoders "unassignen".
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Gelieve eens naar de klantendienst te willen bellen. Hoogst waarschijnlijk zit je nu op je max. van 3 decoders. Minstens één zal moeten unassigned worden. Dat kan jij niet zelf, dat moeten ze bij Belgacom doen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Bij mij blijft dus in mijn belgacom de knop "activeren" staan. Heb al 5-tal keer geprobeerd maar wordt blijkbaar niet geactiveerd (en zijn nu al week verder). Moet daar iets veranderen? Of waar moet ik de software halen? Heb de modem ook al eens een paar keer gereboot ondertussen.
Bij mij bleef het ook voor 2d = de 48 uren op knop activeren. Steeds om de 2u op geklikt zelfde boodschap van 48u voor modemupdate. Plots verscheen 2 dagen later boodschap om verder te gaan en om akkoord te gaan met de voorwaarden. Nu kan je pas de software downloaden.
-
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 13:10
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 4 keer
hier ook "Error -51 Duplicate serial number" met windows 7 x64
khad het graag getest , mss zet ik andere versie windows eens op andere partitie om alsnog te kunnen testen
Moest de kwaliteit dan in de toekomst even goed zijn als met de decoder & de software bv met xbmc enz te gebruiken zijn, zou ik het wel leuk vinden moest belgacom de optie geven om de decoder terug te brengen en enkel via pc te werken, in mijn geval waar pc achter tv staat zou dit wel handig zijn.
khad het graag getest , mss zet ik andere versie windows eens op andere partitie om alsnog te kunnen testen
Moest de kwaliteit dan in de toekomst even goed zijn als met de decoder & de software bv met xbmc enz te gebruiken zijn, zou ik het wel leuk vinden moest belgacom de optie geven om de decoder terug te brengen en enkel via pc te werken, in mijn geval waar pc achter tv staat zou dit wel handig zijn.
-
- Plus Member
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 19 nov 2008, 09:59
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 26 keer
'k Heb nog wat verder zitten prutsen. Er worden via webservice calls secrets gehaald op een JBOSS application server van myrio.net, waarschijnlijk de provider van de encryptie of de content. Het lijkt allemaal nogal proprietary maar de logging komt toch mooi op standard out.
Enige probleem met linux is nog de flash gebaseerde GUI (waarom moest dat nu Nokia Siemens ?)
In de media manager kan je bitrate van de video instellen en resolutie. Best wel handig als je op pc wil werken met tv in een klein schermpje erbij.
Qua linux support zit ik voorlopig vast enkel door flash player die via sesamtv wordt gecalled. Als iemand dat probleem kan oplossen zijn we er. Als er nog mensen met wine aan de slag gaan, contacteer mij maar.
Ik kan wel nog altijd niet begrijpen waarom het 3,5 euro per maand moet kosten en volledig als een extra decoder wordt geteld, terwijl extra decoders (tenminste als je ze koopt) wel gratis zijn in gebruik.
Het zou interessant zijn om van het stroomverbruik en opstarttijd van de decoder af te zijn door een pc gebaseerde decoder te gebruiken, maar niet als je evenveel moet betalen als de oude decoder standby verbruik had.
Enige probleem met linux is nog de flash gebaseerde GUI (waarom moest dat nu Nokia Siemens ?)
In de media manager kan je bitrate van de video instellen en resolutie. Best wel handig als je op pc wil werken met tv in een klein schermpje erbij.
Qua linux support zit ik voorlopig vast enkel door flash player die via sesamtv wordt gecalled. Als iemand dat probleem kan oplossen zijn we er. Als er nog mensen met wine aan de slag gaan, contacteer mij maar.
Ik kan wel nog altijd niet begrijpen waarom het 3,5 euro per maand moet kosten en volledig als een extra decoder wordt geteld, terwijl extra decoders (tenminste als je ze koopt) wel gratis zijn in gebruik.
Het zou interessant zijn om van het stroomverbruik en opstarttijd van de decoder af te zijn door een pc gebaseerde decoder te gebruiken, maar niet als je evenveel moet betalen als de oude decoder standby verbruik had.
-
- Member
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 27 okt 2010, 02:48
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik heb al tweemaal de belgacom tv on pc geactiveerd maar er gebeurt niets . Ik ben al meer dan 4 dagen bezig maar ik zie nergens enige software om te downloaden .
Iemand enig idee wat te doen ?
[Mod Edit] bericht samengevoegd in bestaande topic.
Gelieve niet telkens een nieuwe topic aan te maken maar de discussie verder te zetten in de bestaande topics.
Iemand enig idee wat te doen ?
[Mod Edit] bericht samengevoegd in bestaande topic.
Gelieve niet telkens een nieuwe topic aan te maken maar de discussie verder te zetten in de bestaande topics.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Hier: http://192.168.1.1/ kijk eerst of de software versie van de router is veranderd naar:
Runtime Code Version 60R109-60A040
Als dit in orde is dan moet je opnieuw op activeren klikken.
Let op dan worden de decoders geüpdated dus niet naar tv kijken tijdens deze activatie ! (eventueel decoder zonder stroom zetten en opnieuw inschakelen )
Runtime Code Version 60R109-60A040
Als dit in orde is dan moet je opnieuw op activeren klikken.
Let op dan worden de decoders geüpdated dus niet naar tv kijken tijdens deze activatie ! (eventueel decoder zonder stroom zetten en opnieuw inschakelen )
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Al iemand een oplossing gevonden voor wie met PC achter een D-Link router zit en dus niet direct op de Belgacom router werkt?
Fout 2008 achter D-link router.
Nu heb ik multicast opengezet op de D-Link router http://192.168.0.1/adv_network.asp
En ik krijg ook nog een andere fout: geen VCAS sleutel beschikbaar (Fout = 200F) maar fout 2008 blijft ook nog altijd...
[Mod Edit] bericht samengevoegd in bestaande topic.
Gelieve niet telkens een nieuwe topic aan te maken maar de discussie verder te zetten in de bestaande topics.
Fout 2008 achter D-link router.
Nu heb ik multicast opengezet op de D-Link router http://192.168.0.1/adv_network.asp
En ik krijg ook nog een andere fout: geen VCAS sleutel beschikbaar (Fout = 200F) maar fout 2008 blijft ook nog altijd...
[Mod Edit] bericht samengevoegd in bestaande topic.
Gelieve niet telkens een nieuwe topic aan te maken maar de discussie verder te zetten in de bestaande topics.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Als ik alle problemen lees, gaat Belgacom het toch ècht wel anders moeten aanpakken om hun product te commercialiseren (want dat lijkt me toch de bedoeling).
Mijn insziens is het grootste probleem dat het echt om een multicast stream gaat die op je netwerk terecht komt en allerhande problemen met zich meebrengt (zoals ik zelf eerder ondervond en postte). Dat en wellicht in combinatie met de zwaar beveiligde DRM (met encryptiesleutels die online aangevraagd worden).
Er is geen enkele stream die je op het net kan bekijken waar zoveel technische vereisten voor moeten gebeuren (waaronder o.a. niet wireless mogelijk) als met deze Belgacom tv on pc. Ik denk dat ze meer naar concurrent Telenet gaan moeten kijken. Naar ik vermoed passen die al geen multicast toe en bovendien werkt het van hun ook op een aantal mobiele platformen (iOS).
Mijn insziens is het grootste probleem dat het echt om een multicast stream gaat die op je netwerk terecht komt en allerhande problemen met zich meebrengt (zoals ik zelf eerder ondervond en postte). Dat en wellicht in combinatie met de zwaar beveiligde DRM (met encryptiesleutels die online aangevraagd worden).
Er is geen enkele stream die je op het net kan bekijken waar zoveel technische vereisten voor moeten gebeuren (waaronder o.a. niet wireless mogelijk) als met deze Belgacom tv on pc. Ik denk dat ze meer naar concurrent Telenet gaan moeten kijken. Naar ik vermoed passen die al geen multicast toe en bovendien werkt het van hun ook op een aantal mobiele platformen (iOS).
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Enkele dagen geleden zei je nog dat je het succesvol werkende hebt op win xp en win7 32bit. Enkel jouw 64bit blijkt niet te werken. Dus zo een rommel zal het wel niet zijn hé.
Anyway veel succes bij je nieuwe operator
Anyway veel succes bij je nieuwe operator
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Pro Member
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 7 keer
Bij mij werkt het nog steeds niet. Mijn systeem voldoet aan alle vereisten, maar telkens ik wil activeren bij e-Services krijg ik volgende foutboodschap:
"Door een technisch probleem is de activering van de dienst Belgacom TV on PC mislukt. Gelieve contact op te nemen met de klantendienst op het nr. 0800/22 700."
Naar Technische Dienst gebeld, stuurden me door naar klantendienst (0800/22.800). Die stuurden me door naar het nummer van e-Services : 0800/22.301. Hier krijg je een bericht dat je moet contact opnemen via de website ... schitterend !
Iemand enig idee hoe ik deze miserie kan oplossen ?
"Door een technisch probleem is de activering van de dienst Belgacom TV on PC mislukt. Gelieve contact op te nemen met de klantendienst op het nr. 0800/22 700."
Naar Technische Dienst gebeld, stuurden me door naar klantendienst (0800/22.800). Die stuurden me door naar het nummer van e-Services : 0800/22.301. Hier krijg je een bericht dat je moet contact opnemen via de website ... schitterend !
Iemand enig idee hoe ik deze miserie kan oplossen ?
-
- Member
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 11 jul 2008, 22:36
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik krijg zelf al een error bij de installatie..
Iemand die hier raad mee weet? Ben is benieuwd hoe de standaard (non-It'er) klant gaat omgaan met zulke kwaliteitssoftware.
Heb het idee dat ze de testfase wel is durven overslaan bij Belgacom..
Screenshot van mijn foutmelding tijdens de installatie..
Iemand die hier raad mee weet? Ben is benieuwd hoe de standaard (non-It'er) klant gaat omgaan met zulke kwaliteitssoftware.
Heb het idee dat ze de testfase wel is durven overslaan bij Belgacom..
Screenshot van mijn foutmelding tijdens de installatie..
Bij mij werkt het. dankzij de tip om de wifi te disablen (tweede interface in de pc). had eerst de error 800.
maar moet wel zeggen dat mij andere laptop die via wifi verbonden was (de wifi is niet via de bbox) volledig de wifi kwijt geraakt is. mijn router die achter de bbox2 hangt en voor mijn wifi verbinding was wel de mist is. toen ik de media center uitzetten werkte alles vanzelf terug.
het is dus tv kijken op de pc of surfen momenteel
os is WINXP SP3.
Maar een iets duidelijkere installatie handleiding zal er toch nog moeten komen en hopelijk lossen ze het probleem van die bandbreedte ook op.
en support voor MAC zou ook mooi zijn.
maar moet wel zeggen dat mij andere laptop die via wifi verbonden was (de wifi is niet via de bbox) volledig de wifi kwijt geraakt is. mijn router die achter de bbox2 hangt en voor mijn wifi verbinding was wel de mist is. toen ik de media center uitzetten werkte alles vanzelf terug.
het is dus tv kijken op de pc of surfen momenteel
os is WINXP SP3.
Maar een iets duidelijkere installatie handleiding zal er toch nog moeten komen en hopelijk lossen ze het probleem van die bandbreedte ook op.
en support voor MAC zou ook mooi zijn.
Werkt bij mij nog altijd langs geen kanten. Al 4 keer naar de helpdesk gebeld en iedere keer een stap dichiter bij de oplossing. De laatste keer had ik een paar seconden beeld. Opnieuw naar de helpdesk gebeld, daar wat aanpassingen gedaan maar kreeg opnieuw bij m'n allereerste foutmelding: Uw pc moet verbonden zijn met uw modem....
Om de muren van op te lopen...
Om de muren van op te lopen...
-
- Member
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 11 jul 2008, 22:36
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Uninstall en reinstall in de default install directory was de oplossing voor mij.. (geen andere partitie gebruiken dus)wimvl schreef:Ik krijg zelf al een error bij de installatie..
Iemand die hier raad mee weet? Ben is benieuwd hoe de standaard (non-It'er) klant gaat omgaan met zulke kwaliteitssoftware.
Heb het idee dat ze de testfase wel is durven overslaan bij Belgacom..
Screenshot van mijn foutmelding tijdens de installatie..
En het werkt... Hopelijk heeft de rest hier wat aan.
Heb er wel geen 3.5 euro voor over om dit te behouden..
Werkt best soepel op mijn systeem eigenlijk..(P4 D830 3Gb ram)
error 51 probleem
We hebben de oorzaak gevonden van de foutmelding die jullie krijgen, maar hebben geen oplossing hiervoor in deze versie van de TV on PC software. Een woordje uitleg:
Elke computer die TV on PC wil activeren, moet ons een uniek serienummer kunnen geven waaraan we de software kunnen linken. Dit serienummer halen wij uit de BIOS van de computer, waarin dit serienummer is weggeschreven door de fabrikant. Nu zien we dat sommige systeembouwers geen unieke serienummers geven aan hun computers maar een generische code gebruiken voor sommige van hun modellen. De foutmelding die u krijgt betekent dus dat er al een computer geactiveerd is met hetzelfde serienummer als dat van uw computer, omdat de fabrikant ervan geen unieke serienummers gebruikt.
In een volgende versie wordt er hiervoor een aanpassing gedaan, dat onze software in dit geval een willekeurig serienummer verzint voor uw computer. Echter is er nog geen concrete datum gekend wanneer er een nieuwe versie zal verschijnen van onze software.
Met vriendelijke groeten,
We hebben de oorzaak gevonden van de foutmelding die jullie krijgen, maar hebben geen oplossing hiervoor in deze versie van de TV on PC software. Een woordje uitleg:
Elke computer die TV on PC wil activeren, moet ons een uniek serienummer kunnen geven waaraan we de software kunnen linken. Dit serienummer halen wij uit de BIOS van de computer, waarin dit serienummer is weggeschreven door de fabrikant. Nu zien we dat sommige systeembouwers geen unieke serienummers geven aan hun computers maar een generische code gebruiken voor sommige van hun modellen. De foutmelding die u krijgt betekent dus dat er al een computer geactiveerd is met hetzelfde serienummer als dat van uw computer, omdat de fabrikant ervan geen unieke serienummers gebruikt.
In een volgende versie wordt er hiervoor een aanpassing gedaan, dat onze software in dit geval een willekeurig serienummer verzint voor uw computer. Echter is er nog geen concrete datum gekend wanneer er een nieuwe versie zal verschijnen van onze software.
Met vriendelijke groeten,
- THRene
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 7 keer
Dit verklaart misschien het volgende probleem dat ik heb:
1. Ik installeer TVonPC op een systeem W7 64bit
2. Alles ok maar het geluid kraakt (dit blijkt achteraf een probleem met al het geluid van dat toestel te zijn)
3. Ik monteer een nieuwe schijf in dezelfde PC met daarop een W7 32bit systeem en verder geen hardware wijziging
4. Geluid ok nu maar de Media Manager van TVonPC installeert niet volledig (zegt geen modem te vinden)
5. Oude harde schijf er terug in en het werkt opnieuw (nieuwste drivers en SP1 geven verder geen soelaas voor het geluidsprobleem)
Ik zal wel naar de helpdesk moeten bellen voor een reset veronderstel ik maar ik heb er eigenlijk geen zin in als ik de lijdenswegen in deze topic lees.
Suggesties iemand?
1. Ik installeer TVonPC op een systeem W7 64bit
2. Alles ok maar het geluid kraakt (dit blijkt achteraf een probleem met al het geluid van dat toestel te zijn)
3. Ik monteer een nieuwe schijf in dezelfde PC met daarop een W7 32bit systeem en verder geen hardware wijziging
4. Geluid ok nu maar de Media Manager van TVonPC installeert niet volledig (zegt geen modem te vinden)
5. Oude harde schijf er terug in en het werkt opnieuw (nieuwste drivers en SP1 geven verder geen soelaas voor het geluidsprobleem)
Ik zal wel naar de helpdesk moeten bellen voor een reset veronderstel ik maar ik heb er eigenlijk geen zin in als ik de lijdenswegen in deze topic lees.
Suggesties iemand?
Belgacom pc on tv draait in fully routed daarom moet alles beheerd worden door de bbox en alle andere veiligheid op internet moet worden opgegeven
Dixi belgacom : dit kan toch niet waar zijn !!!!!!
Graag reacie al 1 volle week zonder tv ik dacht dat het knioers zijn !!!!!!!!
UItgaande van advies belgacom bijna hele week geen tv
vandaag internet nog uitgevallen ook , een of andere firmware update blokeert de access naar alle poorten, geen dhcp, volledige reset helpt ook niet meer
leuk is dat ...... werk ik voor of bij belgacom de laatste dagen ?????? slorpen 100% van mijn tijd 200% van mijn weekend op en verknoeien de gehele zaak....
Ze hebben blijkbaar te veel problemen met BCG on pc ......
[Mod Edit] bericht samengevoegd in bestaande topic.
Gelieve niet telkens een nieuwe topic aan te maken maar de discussie verder te zetten in de bestaande topics.
Dixi belgacom : dit kan toch niet waar zijn !!!!!!
Graag reacie al 1 volle week zonder tv ik dacht dat het knioers zijn !!!!!!!!
UItgaande van advies belgacom bijna hele week geen tv
vandaag internet nog uitgevallen ook , een of andere firmware update blokeert de access naar alle poorten, geen dhcp, volledige reset helpt ook niet meer
leuk is dat ...... werk ik voor of bij belgacom de laatste dagen ?????? slorpen 100% van mijn tijd 200% van mijn weekend op en verknoeien de gehele zaak....
Ze hebben blijkbaar te veel problemen met BCG on pc ......
[Mod Edit] bericht samengevoegd in bestaande topic.
Gelieve niet telkens een nieuwe topic aan te maken maar de discussie verder te zetten in de bestaande topics.
-------------------------------------------------------------------------------------------
bgc-tv bbox2
bgc-tv bbox2
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Het is zelfs zo dat je die tv on pc niet kon activeren als de dhcp server van die sagem uit werd gezet.
Ik heb het welgeteld 3 dagen uitgehouden om dat product testen.
Ik heb het welgeteld 3 dagen uitgehouden om dat product testen.
-
- Member
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 27 okt 2010, 02:48
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
misschien eens proberen ;
Ik kon na update ook niet meer surfen! Ik zag in mijn netwerk ineens een modem die ik niet had :sagem. Ik heb een bbox2!
Dus ik browse naar 192.168.1.1 en daar zie ik in status : vlan list : onder vlan10 was vanaf IP adress niets ingevuld , en onder vlan 20 wel
heb een release,renew gedaan een connect en toen werkte alles weer (en de sagem modem was verdwenen)
jeetje wat een soep !
en de belgacom test op tv probeer ik niet meer want ik heb dat al 4x geprobeerd en er gebeurt niets !
(en ik heb runtime code version :60R109-60A040)
Ik kon na update ook niet meer surfen! Ik zag in mijn netwerk ineens een modem die ik niet had :sagem. Ik heb een bbox2!
Dus ik browse naar 192.168.1.1 en daar zie ik in status : vlan list : onder vlan10 was vanaf IP adress niets ingevuld , en onder vlan 20 wel
heb een release,renew gedaan een connect en toen werkte alles weer (en de sagem modem was verdwenen)
jeetje wat een soep !
en de belgacom test op tv probeer ik niet meer want ik heb dat al 4x geprobeerd en er gebeurt niets !
(en ik heb runtime code version :60R109-60A040)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Uiteindelijk toch de juiste runtime code op de bbox2 gekregen door belgacom, maar de software wilt de bbox2 niet vinden. Zie nu in de bbox2 ook dat ik blijkbaar geen Vlan 30 heb zoals anderen hier. Iemand nog dit probleem?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Ondertussen mijn eigen probleem opgelost. Blijkbaar moet er wat mis zijn gelopen tijdens de automatische update naar de '40' firmware. Manueel herflashen naar '22' en dan een reset naar default en terug flashen naar '40' firmware heeft het probleem opgelost. Heb nu ook full routed en een vlan 30 erin staan. Straks de pc on tv testen, maar heb hoop dat het nu wel gaat lukken.
Hoe flash ik die router manueel naar 40, want ik reboot en reset die router alsmaar , maar hij wil niet updaten.
Ik had tv on pc geactiveerd maar dan bleek mijn oude router kapot en nu heb ik een nieuwe met de 22 firmware.
Alvast bedankt
EDIT: door grease monkey zijn script kan ik nu manueel updaten dus nvm!
Ik had tv on pc geactiveerd maar dan bleek mijn oude router kapot en nu heb ik een nieuwe met de 22 firmware.
Alvast bedankt
EDIT: door grease monkey zijn script kan ik nu manueel updaten dus nvm!
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Vraagje: Op ons Franstalige zusterforum valt te lezen dat er gratis ingetekend kan worden op deze dienst, ook na de testperiode.
Zien jullie dat ook in de E-Services?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Hopelijk hebben ze ingezien dat daarvoor zowat niemand extra geld op tafel gaat leggen. Is of wordt het bij Telenet ook niet gratis trouwens?
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Bon, nu mijn firewall eindelijk in orde is en tv on pc werkt had ik eergisteren mijn opname queue eens volgesmeten met programma's van discovery channel en national geographic. Blijkbaar zijn alle programma's van discovery verkeer opgenomen, bij alle programma's ontbreekt het begin of het einde. Het enige programma van natgeo dat ik al bekeken heb lijkt wel goed opgenomen te zijn.
Voor zover ik weet kan je niet zelf instellen hoeveel er voor en er na hij moet mee opnemen, dus ofwel is de uitzending door discovery verkeerd ofwel de tv gids van bgc tv.
Wat mij opvalt is dat het afspelen niet zonder problemen is, als ik op de tijdsbalk klik om door te spoelen naar later in de opname dan kraakt het geluid, en soms freezed het programma voor een paar seconden.
Gelukkig dat het gratis is.
Voor zover ik weet kan je niet zelf instellen hoeveel er voor en er na hij moet mee opnemen, dus ofwel is de uitzending door discovery verkeerd ofwel de tv gids van bgc tv.
Wat mij opvalt is dat het afspelen niet zonder problemen is, als ik op de tijdsbalk klik om door te spoelen naar later in de opname dan kraakt het geluid, en soms freezed het programma voor een paar seconden.
Gelukkig dat het gratis is.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Windows Firewall. Ik heb manueel inbound en outbound regels ingesteld om IGMP verkeer door te laten, en hetzelfde voor multicast verkeer.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- solid-killer
- Premium Member
- Berichten: 599
- Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
ik vraag me af of je met de applicatie ook niet via scarlet kan gaan.
Als ik de handleiding bekijk op belgacom.be zie ik enkel dat je in de applicatie je lijnnummer van je Belgacom TV decoder moet steken en de pincode.
Zijn er al versies op het internet te vinden die je zo kan downloaden zonder belgacom klant te zijn ?
Als ik de handleiding bekijk op belgacom.be zie ik enkel dat je in de applicatie je lijnnummer van je Belgacom TV decoder moet steken en de pincode.
Zijn er al versies op het internet te vinden die je zo kan downloaden zonder belgacom klant te zijn ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1694
- Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Aantal foutmeldingen met mogelijke oplossingen:
http://support.nl.belgacom.be/app/answe ... /related/1
http://support.nl.belgacom.be/app/answe ... /related/1
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)