Anonymous schreef:ik begin het alvast grondig beu te worden!
Je houdt het niet voor mogelijk, maar er is NOG meer packetloss..
en de traagheid (het woord snelheid gebruik ik bewust niet meer in de context van A2F) blijft maar verder dalen.. Ik mag blij zijn
als ik een aantal seconden 5k haal .. (daarna is het dan
weer hele tijd 0 bytes, leuk hoor)
Surfen is gewoon een hel. bij iedere pagina moet je wel een aantal
keer refreshen, gewoon omdat er zoveel packetloss is dat de pagina
na een tijdje gewoon niet meer binnenkomt.. zelfs op lichte sites.. OMG!
sorry dat ik de zoveelste ben die hier zijne gal komt
uitspuwen, maar ik ben een mens en heb men grenzen en frustraties.
Oh wee als er na 1 juni nog steeds geen verbetering is, dan gaat
er kleine atoombom ontploffen..
Als er na 1 juni ...????? WTF !!!! Het hangt hier (mijn verbinding, no harm intended naar userbase toe) deftig mijn kloten uit. Argumentatie : kom maar eens mail lezen bij mij.
Het probleem moest gisteren gvd al uit de voeten zijn geweest. Dat ze bezig zijn ? Dat hoor ik al een maand ! Djeezes , moeten wij hier allemaal (of sommigen onder ons) de verfilming van the passion of christ gaan verpersoonlijken ?
Zoals in andere topics al aangewezen : kritiek wordt niet getolereerd.
Zoals een aantal users en moderators last hebben : slikken en verder s**** !
Op school altijd geleerd dat je goed uw best moet doen. Als je uw best goed doet krijg je goede punten. Mijn punten voor adsl2fit 3/10. GEBUISD. Ze willen misschien wel maar ze kunnen het niet.
En ivm trafficshaping : hetzelfde merk ik ook. Snelheid gaat soms dan nog, maar het simpelweg surfen gaat niet.
Wees redelijk , en u zal redelijk behandeld en vernoemd worden !
Doe dit niet , en je hebt stront aan de knikker !
Dit was louter het uitwaaien van een maandlange problematiek die nog altijd verdergaat.
Zoals de zaken zijn denk ik dat het aannemelijk zou kunnen zijn dat binnen een kleine 9 maand een verbetering te verwachten is. We spreken hier dan ook van een zware en moeizame bevalling.
Ik verschiet ervan dat er nog niemand een jachtgeweer heeft gepakt en aangeklopt bij webvisie om een "klapke" te doen.
Met vriendelijke groeten,
Donald