ADSL2fit vragen/klachten/...

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Tuneboy
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2004, 23:37

BiTNoisE schreef:
Anonymous schreef:- IP : 81.89.99.** --> speed 5 K/s
- Line Reset
- IP :81.89.118.** --> Speed 40 - 50K/s
- Pc Restart
- IP : 81.89.99.** --> Speed 5 K/s

I this Normal ?

Wel, ik weet niet hoe het echt zit, maar ik heb hetvolgende gemerkt: Ik zit op de 118, en als ik via http of ftp download haal ik meestal maar 15kb. Ik gebruikte vandaag echter Downloadaccelerator en ik heb de 3 cds van redhat alle 3 aan bijna een constante 280kb binnengehaald...


Hetzelfde hier, van http sites en ftp rond de 20 kbyte maar als ik dan van eurofeeds (newsserver) download kan ik constant aan 150 a 200 kbyte downloaden, i am confused
Gebruikersavatar
delbaeth
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 apr 2004, 21:24

Hmm .. in mijn branche (ICT) noemen ze zoiets "Traffic Shaping" ... als webvisie/scarlet zoiets echt zou doen dan zijn ze echt verkeerd bezig.

Spijtig genoeg zijn er ook mensen die wel de volledige snelheid halen. Een vriend van me, heeft bv sinds eind december zijn a2f aansluiting, en heeft nog nooit te kampen gehad met de problemen die iedereen hier beschrijft.

Indien webvisie/scarlet aan traffic shaping doet, dan zal ik toch ZEKER niet overstappen moest die keuze zich ooit voordoen.
Internet is like sex, it's never good enough, never fast enough and never cheap enough :p
BiTNoisE
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 nov 2003, 22:01
Locatie: Deurne
Contacteer:

Het kan ook een "strategie" zijn natuurlijk... aangezien ze aan iedereen unlimited aanbieden.. maar ze dit zelf niet kunnen hosten, zetten ze ze een hoop mensen op limited traffic... en.. als ze niet klagen, dan ist in orde.. en klagen ze, sjah, dan zullen ze het maar aanpassen voor die enkelen...
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

het is en blijft simpel hoor,
afwachten, zien hoe het vordert
Gast

ik begin het alvast grondig beu te worden!
Je houdt het niet voor mogelijk, maar er is NOG meer packetloss..
en de traagheid (het woord snelheid gebruik ik bewust niet meer in de context van A2F) blijft maar verder dalen.. Ik mag blij zijn
als ik een aantal seconden 5k haal .. (daarna is het dan
weer hele tijd 0 bytes, leuk hoor)
Surfen is gewoon een hel. bij iedere pagina moet je wel een aantal
keer refreshen, gewoon omdat er zoveel packetloss is dat de pagina
na een tijdje gewoon niet meer binnenkomt.. zelfs op lichte sites.. OMG!

sorry dat ik de zoveelste ben die hier zijne gal komt
uitspuwen, maar ik ben een mens en heb men grenzen en frustraties.
Oh wee als er na 1 juni nog steeds geen verbetering is, dan gaat
er kleine atoombom ontploffen..

:evil:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Anonymous schreef:...en de traagheid (het woord snelheid gebruik ik bewust niet meer in de context van A2F) blijft maar verder dalen...


/* miereneukmodus on */
als de traagheid daalt, groeit de snelheid dan niet ? 8)
/* miereneukmodus off */
If you can't beat them, confuse them.
Gast

CueBoy schreef:
/* miereneukmodus on */
als de traagheid daalt, groeit de snelheid dan niet ? 8)
/* miereneukmodus off */


hehe :lol: bedankt, hierdoor kon ik met de situatie nog is lachen 8)
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

Er is weer een maand voorbij en de Scarletmeter is weer reset ofzo zeker.
Dacht nochthans dat die niet werkte maar misschien heeft het te maken met de menselijke psyche die die meter in het oog houdt en toch niet over de "limiet" wil gaan.

Kan er radicaal naast zitten ook hé maar denk toch het gerelateerd is.
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

In ieder geval,

als het met 1 juni niet beter is, dan gaat het hier idd nog gezellig worden
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Seal schreef:Er is weer een maand voorbij en de Scarletmeter is weer reset ofzo zeker.
Dacht nochthans dat die niet werkte maar misschien heeft het te maken met de menselijke psyche die die meter in het oog houdt en toch niet over de "limiet" wil gaan.

Kan er radicaal naast zitten ook hé maar denk toch het gerelateerd is.


Ik kan u zeggen dat em wel werkt nu, kheb de 5e mei een brief gehad van scarlet waarin stond dat ik moest gaan bijbetalen :(
Prince

A2F heeft momenteel veel problemen, maar ik zou even willen verifieren ofdat mijn probleem ook de fout is van A2F...

Zoals eerder vermeld heb ik dus een A2F abbo. Ik heb een Alcatel speedtouch home modem, en daaraan een linksys BEFSX41 breedband router.

Het probleem is dat als ik een P2P applicatie zoals overnet of skype gebruik, alles stil valt bij mij. Mijn internetconnectie wordt verbroken, maar als ik mij opnieuw aanmeld, is alles terug in orde (tot zover je dat 'in orde' kan noemen bij A2F natuurlijk)

Is dat ook A2F zijn fout, of ligt het eerder aan mijn router of zo? Ik zou het enorm apprecieren moest iemand me hier uit de problemen kunnen halen...

PS: Het is gemakkelijk om alle fouten en problemen op A2F te schuiven, maar sta er aub ook eens bij stil dat het ondertussen al duidelijk is dat scarlet er ook voor veel tussen zat. Ik heb de indruk dat A2F zijn best doet om alles terug 'up and runnig' te krijgen.
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

ik gebruik ook Skype en ventrilo enzo
en ik heb ook router Topcom werkt allemaal perfect
en nergens virussen, dus probleem ligt simpel bij de andere kant van de lijn.
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Daarstraks dacht ik eens een windows update te doen.
Ik geraakte op de site, en kon de updates selecteren, dus ik dacht dat het wel ging gaan.
niet dus! M'n pc kon de updates zelf niet downloaden. :-(

Ok, niets nieuw, maar als ik de DNS servers van scarlet instel, dan gaat het wel! :wink:

De downloadsnelheid zal natuurlijk niet veranderen hé.
Maar als we op deze manier op meer sites kunnen geraken... :-D

De DNS servers van scarlet:
193.74.208.135
193.121.171.135
193.74.208.65
194.119.228.67
maxke
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 apr 2004, 10:19

Anonymous schreef:ik begin het alvast grondig beu te worden!
Je houdt het niet voor mogelijk, maar er is NOG meer packetloss..
en de traagheid (het woord snelheid gebruik ik bewust niet meer in de context van A2F) blijft maar verder dalen.. Ik mag blij zijn
als ik een aantal seconden 5k haal .. (daarna is het dan
weer hele tijd 0 bytes, leuk hoor)
Surfen is gewoon een hel. bij iedere pagina moet je wel een aantal
keer refreshen, gewoon omdat er zoveel packetloss is dat de pagina
na een tijdje gewoon niet meer binnenkomt.. zelfs op lichte sites.. OMG!

sorry dat ik de zoveelste ben die hier zijne gal komt
uitspuwen, maar ik ben een mens en heb men grenzen en frustraties.
Oh wee als er na 1 juni nog steeds geen verbetering is, dan gaat
er kleine atoombom ontploffen..

:evil:


Als er na 1 juni ...????? WTF !!!! Het hangt hier (mijn verbinding, no harm intended naar userbase toe) deftig mijn kloten uit. Argumentatie : kom maar eens mail lezen bij mij.

Het probleem moest gisteren gvd al uit de voeten zijn geweest. Dat ze bezig zijn ? Dat hoor ik al een maand ! Djeezes , moeten wij hier allemaal (of sommigen onder ons) de verfilming van the passion of christ gaan verpersoonlijken ?

Zoals in andere topics al aangewezen : kritiek wordt niet getolereerd.
Zoals een aantal users en moderators last hebben : slikken en verder s**** !

Op school altijd geleerd dat je goed uw best moet doen. Als je uw best goed doet krijg je goede punten. Mijn punten voor adsl2fit 3/10. GEBUISD. Ze willen misschien wel maar ze kunnen het niet.

En ivm trafficshaping : hetzelfde merk ik ook. Snelheid gaat soms dan nog, maar het simpelweg surfen gaat niet.

Wees redelijk , en u zal redelijk behandeld en vernoemd worden !
Doe dit niet , en je hebt stront aan de knikker !


Dit was louter het uitwaaien van een maandlange problematiek die nog altijd verdergaat.

Zoals de zaken zijn denk ik dat het aannemelijk zou kunnen zijn dat binnen een kleine 9 maand een verbetering te verwachten is. We spreken hier dan ook van een zware en moeizame bevalling.




Ik verschiet ervan dat er nog niemand een jachtgeweer heeft gepakt en aangeklopt bij webvisie om een "klapke" te doen.

Met vriendelijke groeten,
Donald
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 mar 2004, 12:22
Locatie: oostende

maxke schreef:Op school altijd geleerd dat je goed uw best moet doen. Als je uw best goed doet krijg je goede punten. Mijn punten voor adsl2fit 3/10. GEBUISD. Ze willen misschien wel maar ze kunnen het niet.


3/10? waar geef je die 3 punten dan aan ? :)

uni

ps, was sarcastisch bedoeld :) nothing personal
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

maxke schreef:Als er na 1 juni ...????? WTF !!!! Het hangt hier (mijn verbinding, no harm intended naar userbase toe) deftig mijn kloten uit. Argumentatie : kom maar eens mail lezen bij mij.


Oh, maar een van de mods wist een dikke week geleden te vertellen dat hij uit goede bron had vernomen dat het na een week ging opgelost zijn :lol:

Mmm... waar hebben we dit nog gehoord... hetzelfde verhaaltje is al bijna 8 maanden bezig ondertussen, en het gaat dagelijks verder (maar dan in de verkeerde richting).

Voor zij die het niet kennen... je hebt nog 4 dagen om een abonnement te nemen op A2F ! Profiteer van je unlimited download :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Mja,

Ik had inderdaad vernomen dat de problemen tegen ~15mei opgelost moesten zijn ... maar ik begin stilletjesaan te vermoeden dat ook dit weer een leuk fabeltje was van deze of gene partij.

Zelf heb ik me al teruggetrokken uit de hele webvisie vs scarlet zaak. Mijn/onze internetverbinding trekt op geen kloten en dat is nu al ~7 maand zo (heb +/- 1 maand goede verbinding gehad wel). En of het nu aan Scarlet of Webvisie ligt, 7 maand is TE lang. Iemand moet het oplossen, en als het niet opgelost is binnen enkele maanden denk ik dat er veel abbo's zullen verdwijnen. Spijtig, maar waar.

Ik hoop enkel dat het toch nog in orde komt, want een adsl2fit met een constante "deftige" snelheid is een product dat perfect is en uniek in België.

Maar ja, van een schoon tafel kunt ge niet eten, blijkbaar had m'n moeder toch nog gelijk :(

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

Blij je nog eens te zien Sasuke,

Ja, hier begint het ook stilletjes aan door te dringen.
Dat die 15Mei geen haalbare zaak wordt daarvoor heb ik enkele visies:
1) Moesten er verbeteringen zijn zou dit zeker vermeld zijn op dit fora
2) A2F laat niets meer van zich horen.

Ik vraag me af wat we zullen zien veranderen 15 mei.
Nieuwe Site??
Andere teksten, excuses misschien

Ik stel niet te veel hoop op die data "15 mei" er wordt terug veel van verwacht we zullen zien wat het wordt.

Iemand moet het oplossen, en als het niet opgelost is binnen enkele maanden denk ik dat er veel abbo's zullen verdwijnen. Spijtig, maar waar.


Dat is waar en daarbij kan ik melden indien geen verbetering hoe spijtig het ook mag zijn maar terug de 10GB limiet werkelijk wordt.

Mvg Snakehit
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Snakehit schreef:2) A2F laat niets meer van zich horen.


Oh, toch wel... als er iemand een grapje uithaald met hun logo (al heb ik het spuitig genoeg niet zelf gezien... de censuur was me voor) zijn ze er als eerste bij om klacht neer te leggen.

Zou leuk zijn moesten ze zo snel zijn in het oplossen van hun problemen, maar ja, het moet ergens compenseren hé.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb het wel gezien : héél hoogstaand was het niet - da's mijn interpretatie natuurlijk - maar aanstoot nam ik er ook niet aan.

Soit, daarvoor postte ik dit niet : ik probeer nu de URL nogmaals, en het domein is zelfs alweer vrij... Heeft Userbase/WebVisie zo'n lange tentakels ? :eek:
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

Ja, ik heb het ook al gecontroleerd.
1 ding weten we zeker
Ze lezen dit nog!
Gast

Het kan misschien al ergens vermeld geweest zijn in de vele posts maar ik heb er in elk geval niets over gelezen. Dus als mijn vraag ooit al gesteld geweest is, vergeef het mij dan:

Mijn snelheid is, volgens de speedtest, net als bij zovelen +/- 30 kb/sec . Als ik iets begin te downen heb ik inderdaad ongeveer die snelheid. Als ik een nieuw venster open kan ik opnieuw downloaden tegen een gelijkaardige snelheid. Idem met een derde en vierde venster. Vervolgens open ik edonkey en ik haal daar ook nog +/- 12 kb. Als ik gelijkertijd terug de speedtest doe, heb ik opnieuw een test rond de 30 kb/sec.

Iemand enig idee?
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

CueBoy schreef:Heeft Userbase/WebVisie zo'n lange tentakels ? :eek:

Euhm... Wij waren het niet hoor. We zijn echt niet van plan om ons op andermans terrein te begeven. Hier is de post verdwenen en daar is de kous voor ons ook af. Wat ze op een ander doen, dat kan mij/ons eigenlijk niet veel schelen.

Cheers
Afbeelding
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ik kan maar een ding zeggen over Webvisie één groot flop is het en niks meer gewoon geldklopperij als je het mij vraagt en dan heb ik het vooral voor de mensen die dan een 8mbit lijn hebben en die evenveel krijgen zoals wij met ons Small abo.

Ach als het einde maar snel nadert dan ben ik van al die miserie af en na regen komt zonneschijn :wink:

en die 10 GB dat is zker weinig maar ik betaal nog liever volume pakkets dan deze achterlijke snelheden te hebben neem dat van me aan ;)

Webvisie is echt dikke miserie als je het mij vraagt en dat kun je missen als de pest.
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

hehe, te bedenken dat ik eerst nog een 8Mbit abonnement wou nemen, maar dat bleek hier niet beschikbaar, dus heb ik mij met een gewoon small-abonnement tevreden ( :???: :evil: ) moeten stellen...

Niet dat ik me dan minder in de zak gezet gevoeld zou hebben, maar ben nu toch nog net iets goedkoper af...

Anyway, volgens dat hoopje zinnen dat voor een "statement" moet doorgaan zou er op korte termijn verbetering voelbaar moeten zijn, en aangezien ze bij Webvisie zelfs nog tijd over hebben om klanten die een beetje met hun logo spelen het leven zuur te maken, heb ik er een goed oog in dat deze keer, voor de veradering, alles in orde gaat komen. :roll:
Blino
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

bubbs schreef:en aangezien ze bij Webvisie zelfs nog tijd over hebben om klanten die een beetje met hun logo spelen het leven zuur te maken.....

Hun problemen oplossen kunnen ze niet en reageren hun frustratietjes dan maar af op mensen die hen in een slecht daglicht stellen (al dan niet op grappige manier...).
Zo kunnen skynet en telenet hier ook mensen gaan vervolgen van zodra iemand de termen "telenet", "skyslecht" enzovoort gebruikt in een post of een bannerke.... :?

Trouwens wat ik hier las van dat bepaalde IP's sneller zouden zijn dan andere (verschillen tussen 81.89.112.* en 81.89.118.* enzovoort), ik weet nu nu niet of het technisch mogelijk is, straks steken ze alle abbo's die nog limietloos zijn expres op trage ip's en al degene die al met de limieten werken op vlugger draaiende IP's..... nuja misschien ben ik nu te paranoide... :-)
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

Blino, Daar heb je een goed punt.
Gebruikersavatar
bitonw
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 mei 2004, 20:22
Locatie: Bristol

Wordt het niet gewoon eens tijd om een advocaat in de arm te nemen zodat we georganieseert in een klap van deze nep ISP afkunnen.

In nederland noemen we dit gewoon een wanpresatie. Volgens de wed is een bedrijf / verkoper / winkel / etc zich verplicht om een redelijk produkt te maken / verkopen. Nou dat gaat hier dus geheel niet op. 4Mb is iets heel anders dan 14k4 modem snelheden... Een koper betaald voor een bepaald produkt en heeft dan ook recht op een redelijke snelheid.

Antwoord op mijn beklaag...

**************************

Geachte,

Op dit ogenblik is er een capaciteitsprobleem op het onderliggende
netwerk. Tijdens deze maand gaat men 250 lokale centrales upgraden, de
twee redbacks (hoofdcentrales) worden geupgradet op hardware niveau, er
komt een extra redback bij in Gent en onze eigen capaciteit naar het
internet wordt verdubbeld. In de loop van de maand zou de situatie dus
moete verbeteren,

Met vriendelijke groeten,
A2F infoteam

**************************

Als ik eens rond kijk op het Internet dan kom ik deze onzin dus geregeld tegen met datums van 2003!

Groet,
Biton
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

Waarom post je dat niet eens wat links met deze "onzin" uit 2003 ipv geen enkel voorbeeld te geven?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

bitonw schreef:en onze eigen capaciteit naar het internet wordt verdubbeld.


Beweerde A2F onlangs niet dat er absoluut geen problemen waren met hun interconnecties (naar Internet toe), en dat men meer dan bandbreedte genoeg had :???: Het was toch allemaal de schuld van Scarlet ?
Gebruikersavatar
bitonw
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 mei 2004, 20:22
Locatie: Bristol

goos,

ik weet niet wat je bedoeld maar als je eens gaat zoeken met bv google.com op a2f dan kun je toch echt wel wat vinden...

misschien eens een cursus internet gaan volgen?

biton
Gebruikersavatar
bitonw
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 mei 2004, 20:22
Locatie: Bristol

Kijk, dat is ook een van de reden dat ik dit bericht het gepost hebt. Ik lees vele verhalen dat het allemaal verbetert wordt etc. Maar daar blijft het dan ook bij...

Dat vind ik dat jammer omdat A2F toch een goed produkt op de markt wil gaan zetten. Internet zonder flauwekul zoals; geen download beperking, geen porten dicht, geen probleem met servertjes draaien (voor eigen gebruik) etc etc. Dingen die mij en vele anderen aanspreken.

Biton
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 mar 2004, 20:02

bitonw schreef:goos,

ik weet niet wat je bedoeld maar als je eens gaat zoeken met bv google.com op a2f dan kun je toch echt wel wat vinden...

misschien eens een cursus internet gaan volgen?

biton


eerst en vooral, er is geen reden om mensen te gaan beschimpen zéker wanneer je posts zelfs niet gefundeerd worden en vol staan van de spellingsfouten.Je argumentatie dat je dit alles leest sinds 2003 kan onmogelijk kloppen.Ik meen mij te herinneren dat hardwarematige upgrades, een extra redback enz. nog nooit eerder vermeld is geweest op verschillende fora.Ikzelf ben ook klant bij a2f en natuurlijk ben ik ook misnoegd over de hele situatie. Ik ga ook het statement van de mods hier niet opnieuw uit de doeken doen. Doe eens wat zinnig opzoekingswerk en je zult snel (hopelijk) tot een andere conclusie komen. Laten we gewoon hopen dat het beloofde werk inderdaad een oplossing biedt in tegenstelling tot je vorige posts die dat doel vooralsnog niet voor ogen hadden...

Groeten,

Kerberos
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

bitonw :

het gaat hem niet over al dan niet met internet kunnen werken, het gaat er gewoon over dat ongeargumenteerde posts zoals de uwe gewoon geen belang hebben. Zeker als het naar uw eigen zeggen toch zo gemakkelijk is.

Verder:

Ik ben het totaal niet eens met de a2f politiek, maar nu ze een statement gemaakt hebben, gun ik ze tenminste opnieuw een kans..

Wat ik eigenlijk wel verwacht is dat ze op hun statuspagina de status & data van de werken moeten vermelden, zodat wij tenminste een licht op het einde vd tunnel kunnen zien
Djorre
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 16 feb 2004, 08:06
Locatie: Ronse

Goos,

Heb jij daarvoor al een TT aangemaakt met die vraag? Een overzichtje zou inderdaad wel nuttig zijn.

Persoonlijk wil ik best nog tot het eind van de maand wachten en zien of er veel gaat veranderen. Het enige dat ik weet is dat ze deze week de zone 09 gaan upgraden.
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Het zou me zelfs heel sterk lijken als je NIKS kan vinden over A2F problemen in 2003 hoor ;)

Problemen zijn eind augustus begin september ergens begonnen ...
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

Djorre schreef:Goos,

Heb jij daarvoor al een TT aangemaakt met die vraag? Een overzichtje zou inderdaad wel nuttig zijn.

Persoonlijk wil ik best nog tot het eind van de maand wachten en zien of er veel gaat veranderen. Het enige dat ik weet is dat ze deze week de zone 09 gaan upgraden.


Eigenlijk nog niet nee, ik zit nog te wachten op antwoord op mijn vorig TT (zondag aangemaaakt)

Bitonw:

Lijkt er al beter op :)

Ik heb er enkel maar één officieel statement gevonden, hier reeds vroeger op het forum.. ik heb nu geen tijd om het verder te lezen, maar er staat in ieder geval niets op van redbacks en capaciteitsverdubbeling
steffler1

je suis dsl mais je vais mettre un post en francais car je suis trop enerve pour en mettre un en neerlandais

je suis degoute d'avoir fait le choix de venir chez adsl2fit parceque plus nul qu'eux n'existe pas
j'ai envoye un trouble ticket et pas de reponses alors que eux la facture si elle est pas payee ils nous foutent dehors direct
je tourne depuis 20 jours a du 5 kb/s en dl et je ne vois pas de changements alors que je me plaint mais eux ont decide de changer leurs cntrats et nous ont rien dit avant juste que c'est 40 gigas

cette fois y en a asser je viens de me mettre en contact avec les gens de test achat qui vont faire un serieux rapport sur a2f et webvisie et leurs faire comprendre que ce n'est pas une personne qu'ils anarquent mais des centaines et au prochain numero de test achat il y aura une belle page rien que pour eux

merci de bien vouloir comprendre que je n'avais pas envie de traduire le texte

steffler

http://www.steffler.be.tf
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

slim :)
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”