- Website belgacom onbereikbaar (ondertussen terug bereikbaar 13:10h)
Dag 1
18/02 - Al zeker sinds de middag (+/- 16:00)
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
18/02 (18:00) - 1e telefoon naar helpdesk : downtime tot 20:00
![Surprised :-o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Dag 2
19/02 (09:30) - 2e telefoon naar helpdesk : downtime onbekend, ze werken er aan zal nog opgelost geraken vandaag was de melding
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
19/02 (17:15) - 3e telefoon naar helpdesk : downtime onbekend, meerdere klachten ontvangen, probleem centrale of straat of ?????, nog even geduld wordt er gezegd aan de andere kant van de lijn
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
19/02 (23:50) - Juist terug van een avondje uit. Downtime nog steeds bezig. Ik denk dat dit een lange post gaat worden
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Morgen zondag, werken ze dan, voor die enkele sukkelaars?
Een tip aan Belgacom: Bij ons waar die problemen zijn ligt jullie kabel in mijne voorhof (lees tuin), op +/- 40cm diep. Een steek met de schop ergens in de straat en dag lijn voor verschillende gebruikers (laat er nu juist recent enkel mensen in de straat hunne tuin (lees voorhof) omgespit hebben.
Dit is ooit gemeld en er was 1 firma die direct, maar dan ook direct haar kabeltracé heeft aangepast, Integan/Telenet
![Cry :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Dag 3
20/02 (10:30) - het is ondertussen duidelijk dat de downtime onbekend is, de lijn is nog altijd zo dood als .......
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
20/02 (14:30) - ok tijd om even naar de opgenomen films te kijken. Wat blijkt dat je signaal moet hebben voordat je de decoder nog maar aan krijgt, dus films kijken wordt vandaag noppes ......., alleez toch via de belgacom decoder.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
20/02 (21:00) - toch nog maar eens naar de storingen gebeld, kreeg vriendelijke dame aan de lijn die eindelijk wat meer aandacht aan het probleem besteede.
Waarschijnlijk is er ergens in onze buurt de kabel overgetrokken of beschadigd. Het is doorgegeven aan de lassers welke de kabel moeten bekijken
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Dag 4
21/02 (14:00) - de telefoon geeft al geen bezettoon meer als je hem opbelt. De kabel zal terug aan elkaar staan. Straks even nakijken of alles terug ok is.
Terug in orde. Nu blijkt het een gebuur te zijn die bij het uitdoen van een boom de kabel geraakt heeft.
Voor de mensen die zich afvragen hoe ik nu op internet zit, wel via het proximus netwerk ........
Zolang de mods mij dit toelaten
![Cop :cop:](./images/smilies/icon_cop.gif)