Sinds 14/01/2008 ben ik klant bij dommel en ben ik een 'tevreden klant' geweest. De service was niet altijd ok maar ik was tevreden van hun internet/telefonie formules.
21/12/2010 | mail ik dommel om te melden dat we verhuizen op 29/01/2011
30/12/2010 | vriendelijk bericht van Dommel waarin staat dat men een factuur aangemaakt heeft en dat men na de ontvangst van betaling binnen de 2 weken mijn verhuis in orde brengen
05/01/2011 | betaling verwerkt bij Dommel
21/01/2011 | niks meer gehoord van Dommel dus stuur ik een mailtje met de vraag of alles op tijd in orde komt
21/01/2011 | krijg de bevestiging van Dommel dat alles op schema zit (niet dus want ze zijn al 2 dagen over tijd)
29/01/2011 | wij zijn verhuisd en hebben nog steeds niks van Dommel gehoord. Ik bel hun dus even en vraag hen wat er misloopt. Zij zeggen dat alles in orde is. Ik maak hen duidelijk dat alles NIET in orde is en dat ik wil dat men iemand contacteert die technisch mijn verhuis in orde moet brengen. MAW diegene die de lijn op ons nieuw adres moet installeren. Dommel antwoord dat ze dit niet doen... (bedankt eikels)
31/01/2011 | laatste dag dat we op ons oud adres gebruik kunnen maken van de diensten van dommel
sinds deze dag dagelijks een mail gestuurd of telefonisch contact opgenomen met dommel. Geen enkel moment hebben ze me kunnen / willen helpen. Het enige dat men mij telkens kon vertellen was: "We zijn er mee bezig maar kunnen nog geen concrete activatiedatum geven"
09/02/2011 | stuur ik een aangetekend schrijven met klacht naar dommel en de vraag om mijn probleem te behandelen alsook de schade die ik geleden heb te vergoeden. Dommel is zo vriendelijk om hier niet op te reageren!
15/02/2011 | klacht verstuurd naar ombudsdienst telecom
17/02/2011 | Dommel antwoord niet meer om mijn dagelijkse vraag voor een stand van zaken
Nu het feit dat ik het zo lastig vind dat ik geen internet heb komt vooral omdat ik de lijn voor mijn werk nodig heb om interventies te doen.
Je zou dan kunnen zeggen dat ik gewoon bij Dommel moet weg gaan maar mijn werk heeft mn internet abonnement al betaald tot 13/05/2011 en ook mijn verhuis is betaald maar is dus nog niet in orde. Dommel reageert zelfs niet op de vraag om een terugbetaling van een dienst die ze mij niet leveren.
Wat nu?
18/02/2011 | bericht van de ombudsdienst gekregen met de melding dat mn klacht is doorgegeven aan dommel en dat ze 1 maand tijd hebben om te antwoorden. Nu ja, binnen de maand ben ik weg bij hun als ze me niet willen helpen!
update
17/03 | nog steeds niks gehoord van dommel / ombudsdienst /... Telenet komt me maandag aansluiten
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)