Maar dit ging weer met alle gemak. Hoe deze fout kon gebeuren wist ze ook niet, maar ze kunnen het maar proberen zeker !?
Schandalig gewoon. Hoe moet een mens die factuur nu nog vertrouwen? Als ze dat al niet kunnen, hoe moeten ze dan mijn belminuten goed aanrekenen?
Dit KAN toch niet meer !!?
Vorige maand rekenen ze mij 149 euro te veel aan voor een verhuis.
Gebeld: Ja meneer, we verrekenen dat met de volgende aanrekening.
2 weken geleden bel ik naar Telenet, om Fibernet te bestellen.
Ik: "Hallo, ik heb nu een TurboXL Shake, als ik verander naar Fibernet, komen er dan activatie/administratieve of andere kosten bij?"
Zij: "Neen meneer"
Ik: "Echt? Dus niks van extra kost?"
Zij: "Inderdaad"
Ik: "Ok, schakel mij maar over naar Fibernet"
En wat zit er vandaag GVD in mijn mailbox: "Eenmalige kosten activeringskost huur digicorder".
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Behalve dat ik vanavond weer mag bellen, moet hier toch eens tegen opgetreden worden!?
[Mod Edit] rode kleur voorbehouden voor moderators