belgacom tv on pc

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
SamBE
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 dec 2009, 12:52

Hier werkt het ook, al krijg ik wel geregeld een boodschap in het system tray bij de Home Media Manager.
"Het applicatietype van uw software is veranderd. De software wordt opnieuw heropgestart. 31 dag(en) (Full Package)"

Bij het opstarten van de Home Media Manager krijg ik de volgende foutmelding.
"Error 0x89000006. Unable to register UPnP device. The service cannot run with a Guest user account."

Voor de rest werkt alles naar behoren.
dannyict
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 jul 2008, 08:08
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Ik kreeg fout 2008...was blijkbaar de firewall (op de pc) die ik moest uitschakelen en dan werkte het wel :)
Xardy
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jan 2010, 20:53

Ik krijg hier ook error -51 duplicate serial number.
op windows 7 64bit, firewall staat af en hangt rechtstreeks met kabel aan de bbox2.

Iemand al een oplossing gevonden?
Gebruikersavatar
Maverick
Plus Member
Plus Member
Berichten: 159
Lid geworden op: 20 sep 2002, 14:23
Locatie: Willebroek
Bedankt: 2 keer

Volgens de handleiding zou je ook de inhoud van je PC (foto's etc) beschikbaar kunnen maken.
Als ik dit echter probeer, dan is er altijd volgende boodschap op het TV scherm "No Media Servers Available".

Iemand enig idee?
The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.
Seabert
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2011, 09:28

Dit weekend geprobeerd om de installatie uit te voeren maar krijg steeds de voglende foutmelding:

Er is een fout opgetreden tijdens het installatieproces. Om de Home Media Manager installatie te voltooien moet uw computer verbonden zijn met de modem. De applicatie sluit nu automatisch af

Nochtans is mijn laptop rechtstreeks met kabel aan mijn modem verbonden. Ook reeds via PLC-adapter geprobeerd maar krijg steeds deze foutmelding. Modem al gereset maar zonder resultaat. Ondertussen de telefonische helpdesk gebeld maar daar kunnen ze me niet helpen.

Iemand van jullie die een oplossing weet?
Becker
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2011, 12:28

Hallo,

ik moet ook 48 uur wachten.
Is dit effectief zo? en moet deze site dan blijven open staan of wat moet ik eigenlijk doen?
Aan wat merk je dat de bbox aan het updaten is?
zeratul
Plus Member
Plus Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 nov 2008, 09:59
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 26 keer

Even wat zitten neuzen.
Voor de channels te decrypten gebruiken ze blijkbaar beecrypt .. een LGPL open source library. De windows DLL kunnen we 'gewoon' compileren voor linux.. of een geinstrumenteerde versie maken voor Windows die .. Maar dat mag natuurlijk niet.

Voor de connectie tussen pc software en decoder wordt UPNP gebruikt. Misschien daarmee dat DLNA/Netwerkprinter/NAS drive compatibiliteitsproblemen kunnen ontstaan.
simon1205
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 20 apr 2008, 15:35
Twitter: VanveerdeghemS
Locatie: KVD 51TIE0-0302
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 9 keer

Seabert schreef:Dit weekend geprobeerd om de installatie uit te voeren maar krijg steeds de voglende foutmelding:

Er is een fout opgetreden tijdens het installatieproces. Om de Home Media Manager installatie te voltooien moet uw computer verbonden zijn met de modem. De applicatie sluit nu automatisch af

Nochtans is mijn laptop rechtstreeks met kabel aan mijn modem verbonden. Ook reeds via PLC-adapter geprobeerd maar krijg steeds deze foutmelding. Modem al gereset maar zonder resultaat. Ondertussen de telefonische helpdesk gebeld maar daar kunnen ze me niet helpen.

Iemand van jullie die een oplossing weet?


Werkt u met dhcp en is uw modem al geupdate naar nieuwe firmware???
KoenVO
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2011, 14:29

Interessant post.

Ik beschik over een BBOX2 (in "bridged" mode) en over een D-Link router voor internet en wireless connectie.
Ik heb gepeprobeerd om dit weekend Belgacom TV on PC te activeren op een PC welke aan de D-Link router is aangesloten, echter zonder geluk.
Het was zelfs zo erg, dat nadat ik de decoders (aangesloten aan de BBOX2) gereset had, deze niet meer in staat waren om een connectie tot stand te brengen met de modem. Ik heb mijn modem moeten terug in "bridged" mode zetten om Belgacom TV terug aan de praat te krijgen.

Het is dus niet mogelijk om "TV on PC" te gebruiken op een BBOX2 in "modem only" mode!

Ik heb dit gemeld aan belgacom support met de vraag of dergelijke configuratie mogelijk is en een technieker gaat mij bellen... Afwachten wat ze te zeggen zullen hebben...

[Mod Edit] ik heb je post verhuisd naar de topic "belgacom tv on pc" omdat jouw probleem hier beter thuis hoort.
Gebruikersavatar
Maverick
Plus Member
Plus Member
Berichten: 159
Lid geworden op: 20 sep 2002, 14:23
Locatie: Willebroek
Bedankt: 2 keer

FYI

Het programma = (gebaseerd op) sesamtv http://www.sesamtv.com
De updates worden via die website gezocht. Dit kan je zien in "STVUpdateChecker.ini" onder "C:\Program Files\Home Media Center".

De help van dat programma staat hier http://www.sesamtv.com/script/help/sesam_uk/epg.php
The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

dannyict schreef:Ik kreeg fout 2008...was blijkbaar de firewall (op de pc) die ik moest uitschakelen en dan werkte het wel :)

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik mijn het public profiel van windows firewall af zet kan ik tv zien, zet ik die firewall terug aan valt het beeld direct weg.

Ik heb al manueel exceptions toegevoegd aan de firewall voor het programma sesamtv.exe voor eender welke poort en protocol en toch wilt het niet werken.

Ik ben niet vanzinnes om mijn firewall af te zetten telkens ik tv wil zien, dus ik hoop dat ze snel met een oplossing komen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Seabert
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2011, 09:28

simon1205 schreef:Werkt u met dhcp en is uw modem al geupdate naar nieuwe firmware???

Modem is geupdate naar nieuwe firmware en nooit iets aangepast aan dhcp instellingen.
Net even alles gereset naar fabrieksinstellingen maar steeds dezelfde melding :x

Mod edit: onnodige quote weggehaald
Xardy
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jan 2010, 20:53

Xardy schreef:Ik krijg hier ook error -51 duplicate serial number.
op windows 7 64bit, firewall staat af en hangt rechtstreeks met kabel aan de bbox2.

Iemand al een oplossing gevonden?


Even mezelf quoten. heb het eens op een andere pc proberen installeren en daar gaat het wel ook windows 7 64bit. Netwerk setup is volledig hetzelfde, firewalls staan af. Lijkt wel een hardware probleem te zijn.
zeratul
Plus Member
Plus Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 nov 2008, 09:59
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 26 keer

Trojan schreef:
dannyict schreef:Ik kreeg fout 2008...was blijkbaar de firewall (op de pc) die ik moest uitschakelen en dan werkte het wel :)

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik mijn het public profiel van windows firewall af zet kan ik tv zien, zet ik die firewall terug aan valt het beeld direct weg.

Ik heb al manueel exceptions toegevoegd aan de firewall voor het programma sesamtv.exe voor eender welke poort en protocol en toch wilt het niet werken.

Je moet multicast traffiek toelaten .. Dat is UDP naar 224.0.0.0 netmask 255.0.0.0
239.255.1.81 voor de sniff die ik hier heb bekeken. Er is een ip adress (multicast group) per zender. De poort varieert ook. De lijst vind je hier

Op je firewall moet je instellen dat jouw IP adres een IGMP join mag sturen naar alle multicast adressen, en dat pakketten gestuurd van andere IP adressen dan het jouwe naar de multicast groepen ook toegelaten moeten worden. Je kan met wireshark eens sniffen om de soorten traffiek te bekijken...
kandanog
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 jul 2010, 18:05
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 6 keer

TV ON PC geinstalleerd
Wat betreft windows firewall hier het zelfde probleem ,werkt niet, vandaar de fout melding FOUT = 2008,
Firewall "af" werkt het zonder problemen op windows 7 64bit .
Wat vertraging betreft , werken met pc tijdens het kijken naar een zender ,geeft geen enkel probleem op mijn i7.

besluit:
1 setup ,een beetje verwarrend :verbinding e-service ,bestelling al dan niet gelukt? na 36 uur een herpoging ,hehe gelukt ;-))
2 na firmware update van bbox2 (handmatig), decoder reset, (lange herlaadtijd V3 +- 35 minuten)
3 firewall nadelen (die hopelijk snel opgelost worden?) FOUT= 2008
4 verder werkt het goed !!!,ben bgc dan ook weer dankbaar :-D
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

zeratul schreef:Je moet multicast traffiek toelaten .. Dat is UDP naar 224.0.0.0 netmask 255.0.0.0
239.255.1.81 voor de sniff die ik hier heb bekeken. Er is een ip adress (multicast group) per zender. De poort varieert ook. De lijst vind je hier

Op je firewall moet je instellen dat jouw IP adres een IGMP join mag sturen naar alle multicast adressen, en dat pakketten gestuurd van andere IP adressen dan het jouwe naar de multicast groepen ook toegelaten moeten worden. Je kan met wireshark eens sniffen om de soorten traffiek te bekijken...

Meh, teveel werk, te lui. :(

Dat belgacom maar iets maakt dat de firewall automatisch configureerd.

Mod edit: te grote quote weggehaald
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Zelf met de firewall volledig uit krijg ik nog steeds fout 2008.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Windows firewall?

Je moet de advanced configuratie openen en daarin het "private profile" op off zetten.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Seabert schreef:Dit weekend geprobeerd om de installatie uit te voeren maar krijg steeds de voglende foutmelding:

Er is een fout opgetreden tijdens het installatieproces. Om de Home Media Manager installatie te voltooien moet uw computer verbonden zijn met de modem. De applicatie sluit nu automatisch af

Nochtans is mijn laptop rechtstreeks met kabel aan mijn modem verbonden. Ook reeds via PLC-adapter geprobeerd maar krijg steeds deze foutmelding. Modem al gereset maar zonder resultaat. Ondertussen de telefonische helpdesk gebeld maar daar kunnen ze me niet helpen.

Iemand van jullie die een oplossing weet?

Had ik eerst ook. Ik bouw namelijk ook een PPPOE sessie op de PC op. En dan krijg je die foutmelding. Als ik die sessie stop en de PPPOE sessie enkel vanuit de modem wordt opgebouwd, dan krijg ik die foutmelding niet meer.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Xardy schreef:Ik krijg hier ook error -51 duplicate serial number.
op windows 7 64bit, firewall staat af en hangt rechtstreeks met kabel aan de bbox2.

Iemand al een oplossing gevonden?


Niks :( ook niet op het officiële Belgacomforum.

Het enige dat werkt is de teller van het aantal dag en dat je deze dienst gratis mag gebruiken. Ik hoop dat het werkt tegen dat ik mag betalen.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
zeratul
Plus Member
Plus Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 nov 2008, 09:59
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 26 keer

Hier ondertussen vooruitgang op linux, met uitzondering van Adobe flashplayer die een grijs scherm geeft (dus geen beeld voorlopig).
Maar media manager doet het al, met de standaard wine tricks: vcrun2005sp1, adobe flashplayer, iexplore6, ...en een dll override dnsapi van een 32bit windows installatie. De 11 detectie stappen successvol voltooid, media manager gui doet het prima, nu nog die sesam TV en linux support is done.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Ik heb het uiteindelijk ook aan de praat gekregen (Win 7 x86_64).
bloemeke
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 feb 2011, 12:57

Hallo iedereen weet er soms al iemand hoe je de fout bij instal van media center de fout error 51 kan verhelpen.
werk met win 7 64 bit .

mvg bloemeke
Becker
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2011, 12:28

Bij installing home media manager krijg ik bij status : step 2/11 een foutmelding:

An error occured during the setup process.
In order to fully complete The Home Media setup,
your computer must be connected to the broadband residential gateway.
The software will now quit automaticallt.


Aub HEEEEELP!!!!
xedion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 17 feb 2006, 11:34
Locatie: Zichem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

@Becker

Dat heb ik hier ook meegemaakt:
Trek de elektriciteitsstekker uit de modem, wacht een 10 tal seconden en steek stekker terug in, wacht tot de modem compleet opgestart is (herstart je pc) is het makkelijkste.
En dan zou het opgelost moeten zijn.
Afbeelding
Seabert
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2011, 09:28

quistnix schreef:Had ik eerst ook. Ik bouw namelijk ook een PPPOE sessie op de PC op. En dan krijg je die foutmelding. Als ik die sessie stop en de PPPOE sessie enkel vanuit de modem wordt opgebouwd, dan krijg ik die foutmelding niet meer.


Wat moet ik dan juist doen? Instellingen in de modem aanpassen?
Becker
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2011, 12:28

Ik heb mijn modem meer dan 10 sec uit het stopkontakt gehaald, krijg steeds dezelfde foutmelding!

An error occured during the setup process.
In order to fully complete The Home Media setup,
your computer must be connected to the broadband residential gateway.
The software will now quit automaticallt.

Kan iemand mij HELPEN aub??
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Bedankt: 18 keer

Ik heb vandaag zitten prutsen om tv on PC werkend te krijgen achter mijn eigen router.

Mijn BBOX staat op 'Full Routed'. Maar nu moet ik nog de IGMP requests zien door te laten door de router.
Iemand enig idee hoe dit mogelijk is?

Ik heb een router met DD-WRT op.

Ik heb de volgende igmpproxy.conf, maar die lijkt niet te werken.
quickleave
phyint ppp0 upstream ratelimit 0 threshold 1
phyint br0 downstream ratelimit 0 threshold 1
phyint eth0 disabled
phyint eth1 disabled
phyint eth2 disabled
phyint etherip0 disabled
phyint vlan1 disabled
phyint vlan2 disabled
phyint lo disabled
Gebruikersavatar
THRene
Plus Member
Plus Member
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 7 keer

dannyict schreef:Ik kreeg fout 2008...was blijkbaar de firewall (op de pc) die ik moest uitschakelen en dan werkte het wel :)


Ik heb het probleem ook gehad. Fout 2008 blijkt het wegvallen van het signaal te zijn. In mijn geval bleek het afzetten van de firewall geen soelaas te bieden.
Wat wel hielp: in de betrokken PC staken twee netwerkkaarten - een voor een kabelverbinding die in gebruik is en een voor een draadloos signaal die als een soort backup dient - door deze laatste compleet uit te schakelen is het in orde gekomen. :beerchug:
bloemeke
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 feb 2011, 12:57

hallo
Heb vandaag aan het prutsen geweest heb problemen met belgacom tv on pc met win 7 64 bit.[error 51 duplicate serial number]
Heb het getest met win xp sp3 geen probleem en met win 7 32 bit ook geen enkel probleem werkt perfect.
Het werkt bij mij op de 2 pc te samen en tv .
Dus je kan meerdere pc met kabel via switch het doen werken maar krijg het niet inorden voor win 7 64 bit.
Al enkele keren gebeld naar belgacom maar kunnen geen antwoord geven voor het probleem error 51.
Als er iemand het probleem weet gelieven iets te plaatsen op forum.

mvg bloemeke
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Seabert schreef:
quistnix schreef:Had ik eerst ook. Ik bouw namelijk ook een PPPOE sessie op de PC op. En dan krijg je die foutmelding. Als ik die sessie stop en de PPPOE sessie enkel vanuit de modem wordt opgebouwd, dan krijg ik die foutmelding niet meer.


Wat moet ik dan juist doen? Instellingen in de modem aanpassen?

Je PPPOE sessie afzetten op je PC.
Becker
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2011, 12:28

Heb blijkbaar hetzelfde probleem als seabert!
Kan iemand ons helpen???

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
THRene
Plus Member
Plus Member
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 7 keer

bloemeke schreef:Dus je kan meerdere pc met kabel via switch het doen werken maar krijg het niet inorden voor win 7 64 bit


Mijn installatie (zie hierboven) werkt op een W7 64 bit. Misschien op net iets te veel machines trachten te installeren?
Becker
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2011, 12:28

GELUKT en niet gelukt!!!!

krijg nu de foutmelding:error 0x88000014:Imposseble to open the verimatrix configuration file.

en bij openen home media center, als ik een zender selecteer:
foutmelding: VCAS NO KEY (error=200F)

en beeld flikkert op groot scherm

Dus nog eens HEEEELP!!
7seas
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 aug 2006, 17:44

Op de vastePc geen problemen met installatie, op de laptop echter wel.
draadloos is uitgeschakeld.
Na ingeven van lijnnr en pincode in stap 5 vast met volgende melding :
"Fout 0x88000010:fout tijdens het autoconfiguratieproces
Error -64
Description : Limit of Set Top Boxes Exceed"
Afbeelding
nolfie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 11 dec 2009, 23:01
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

de foutcode zegt het al...

je hebt het max aantal decoders aangesloten die op de lijn beschikbaar zijn

voor 20 en 30MB = 3
voor 16,5 = 2

De pc telt mee als een "echte" decoder... vandaar...
Afbeelding
Seabert
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2011, 09:28

Ondertussen al twee foumeldingen verder. Iemand een idee hoe ik onderstaande foutmelding kan verhelpen?

geen gegevens beschikbaar fout = 2008
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Bon, ik heb het ondertussen ècht wel gehad met dat Belgacom tv on pc gedoe.

  • Van zodra ik een stream open, worden alle wireless clients (iPod, iPhone, iPad, laptops, desktops, whatever) van de WLAN gegooid op de één of andere manier (ze geraken ook niet meer geconnecteerd, laat staan dat ze nog een ip adres krijgen). En ik gebruik 3 afzonderlijke en verspreide Linksys ap's (voor voldoende dekking). Dat moet wel iets met die multicast te maken hebben op de één of andere manier want dat zit in dit geval allemaal ophetzelfde netwerk (wat wellicht niet het geval is als je die wifi van die bbox gebruikt, voor zover bruikbaar althans...).
    Dat zal ook wel verklaren waarom Belgacom geen wifi ondersteund.
  • Met de regelmaat werkt het wel of niet. Daarnet werkte het nog, nu krijg ik terug die beruchte VCAS No Key. (Error = 200F) foutmelding.
  • Als je reeds 2 decoders had en op 1 pc installeerde hoef je vooral geen moeite te doen om het op een 2de pc te installeren. Want al staat de stream overal (of op een aantal) uit, op een extra pc krijg je dit niet geactiveerd (stap waarbij lijnnummer en pincode gevraagd wordt) omdat het totaal gelimiteerd is op 3, ongeacht die op dat moment actief zijn of niet.
  • De slechte SD kwaliteit is nog storender dan op TV. HD of zelfs Full-HD lijkt me geen overdreven luxe.

Voor mij hoeft het niet meer, laat staan dat ik ervoor ga betalen...
remko
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 apr 2009, 21:52
Bedankt: 2 keer

Belgacom tv op pc is bij mij "nog niet beschikbaar" terwijl ik tot 3 tv's kan aansluiten en al belgacom tv heb :bang:

Belgacom TV op PC is nog niet beschikbaar voor u.

Om na te gaan of u deze dienst nu al kan verkrijgen, verwijzen wij u naar de pagina controleer de beschikbaarheid van Belgacom TV.

Op basis van uw telefoonnummer of adres kijken wij na of het technisch mogelijk is om deze dienst te verkrijgen.
Indien U toegang heeft tot Belgacom TV in hoge definitie beeldkwaliteit heeft U ook toegang tot Belgacom TV op PC. Om dit technisch mogelijk te maken moet uw lijn wel nog aangepast worden. Dit kan u aanvragen in één van onze verkooppunten of via onze klantendienst.



Resultaat
Product Belgacom TV
Lijnnummer 02xxxxxxx

Status Beschikbaar
Maximaal aantal TV's 3
Beschikbaar
Maximaal aantal TV's in HD 2
7seas
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 aug 2006, 17:44

nolfie schreef:de foutcode zegt het al...

je hebt het max aantal decoders aangesloten die op de lijn beschikbaar zijn

voor 20 en 30MB = 3
voor 16,5 = 2

De pc telt mee als een "echte" decoder... vandaar...


klopt niet echt heb een profiel van 30Mb/6Mb en kan er dus 3 aansluiten, terwijl er nu maar 1 echte decoder is aangesloten en 1 vaste pc, dus zou er nog plaats moeten zijn voor 1, of zie ik dit verkeerd?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”