EDPNET Internet onbruikbaar sinds 14u - Nul klantenservice
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 08 dec 2010, 18:22
- Bedankt: 1 keer
Sinds deze namiddag sinds 14u is EDPNET zo goed als down bij mij, www.google.be laden duurt 6minuten. Natuurlijk is er niemand thuis op zondag bij Edpnet.
Ben zeer teleurgesteld in de service, want mijn gebuur heeft skynet en deze loopt als een trein. Ticketje geopend maar ja, dat is voor maandag.
Iemand ook problemen deze namiddag om op het internet te geraken via EDPNET
Ben zeer teleurgesteld in de service, want mijn gebuur heeft skynet en deze loopt als een trein. Ticketje geopend maar ja, dat is voor maandag.
Iemand ook problemen deze namiddag om op het internet te geraken via EDPNET
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 08 dec 2010, 18:22
- Bedankt: 1 keer
Bedankt Jan , zit ook in regio 016..met massas problemen sinds 14u
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
hier rond 19.30 u. op internet, en geen enkel probleem....modem al een paar keer gerebooted?
hier zone 050 (backbone via 09 zone)
anders wifi via de buren (heb je wel z'n sleutel nodig)
je loopt wel hard van stapel als je zegt dat Edpnet NUL klantenservice biedt! kan ook aan uw modem liggen die vastgelopen is...en geen enkele provider opent zijn helpdesk op zondag! (dan zou iedereen 5 €/maand meer abbo mogen betalen)....
hier zone 050 (backbone via 09 zone)
anders wifi via de buren (heb je wel z'n sleutel nodig)
je loopt wel hard van stapel als je zegt dat Edpnet NUL klantenservice biedt! kan ook aan uw modem liggen die vastgelopen is...en geen enkele provider opent zijn helpdesk op zondag! (dan zou iedereen 5 €/maand meer abbo mogen betalen)....
Laatst gewijzigd door satsurfer 06 feb 2011, 20:51, in totaal 1 gewijzigd.
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Zeker, zeker.satsurfer schreef:modem al een paar keer gerebooted?
Ik ga ervan uit dat ze de zaken wel automatisch monitoren ? Ze zouden dit dus toch al opgemerkt moeten hebben (dit heeft niets met normale helpdeskwerking te maken).satsurfer schreef: je loopt wel hard van stapel als je zegt dat Edpnet NUL klantenservice biedt! kan ook aan uw modem liggen die vastgelopen is...en geen enkele provider opent zijn helpdesk op zondag! (dan zou iedereen 5 €/maand meer abbo mogen betalen)....
Enfin, ik moet het momenteel stellen met:
Download Speed: 309 kbps (38.6 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 480 kbps (60 KB/sec transfer rate)
Ping is wel OK (25 ms)
Het viel me trouwens ook op dat de volumemeter al heel het weekend down was.
Toeval of niet, sinds hun nieuwe campagne laten ze precies (voor het eerst?) meer steken vallen.
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Helaas heb jij veel pech dat het zondag is.
Anders zou je wel zien dat de service van edpnet super is
Anders zou je wel zien dat de service van edpnet super is
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Sinds vanmorgen 8 uur gaf mijn router voortdurend DoS udp_flood Blocks, zowel udp als syn floods.
Dit stopte omstreeks 14:00, het tijdstip waar problemen ontstonden zoals hierboven aangegeven.
Zou dat een oorzaak kunnen zijn?
Misschien tegenmaatregelen genomen door edp met nare gevolgen voor een deel van de gebruikers?
Verder hier geen klachten
Dit stopte omstreeks 14:00, het tijdstip waar problemen ontstonden zoals hierboven aangegeven.
Zou dat een oorzaak kunnen zijn?
Misschien tegenmaatregelen genomen door edp met nare gevolgen voor een deel van de gebruikers?
Verder hier geen klachten
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik ben al lang een tevreden klant van EDPnet, maar een panne die blijkbaar een halve dag duurt zonder enige info (zoals vroeger via Twitter enz.), dat is niet het EDPnet van vroeger ...honda4life schreef:Helaas heb jij veel pech dat het zondag is.
Anders zou je wel zien dat de service van edpnet super is
Anyway, ik lig er nu volledig uit (leve 3G).
[ Post made via mobile device ]
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ergens normaal, zoals gezegd is er geen enkele klantendienst die open is op zondag. Ze monitorren hele zaken, daar ben ik 100% zeker van hoor, maar of ze in elke zone een monitor hebben daar twijfel ik aan! Blijkbaar is het ad-random waar er zich problemen voordoen want de ene gebruiker heeft het hier wel en de andere niet.
Overigens zou het mij niet kunnen geven mochten ze het niet op twitter etc zetten : heb liever dat ze aan het probleem werken dan te zitten twitteren.
Overigens zou het mij niet kunnen geven mochten ze het niet op twitter etc zetten : heb liever dat ze aan het probleem werken dan te zitten twitteren.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Mette
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
- Locatie: Heverlee (Leuven)
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Raar, ik ben ook zone 016 en ik heb geen problemen gemerkt vandaag om eerlijk te zijn.
Ook nog niets te zien bij known network issues.
Zal misschien aan de centrale liggen waar jij op zit.
Ik heb wel VDSL, misschien was het een ADSL probleem.
Ook nog niets te zien bij known network issues.
Zal misschien aan de centrale liggen waar jij op zit.
Ik heb wel VDSL, misschien was het een ADSL probleem.
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 08 dec 2010, 18:22
- Bedankt: 1 keer
Wat ik niet begrijp, is dat niemand binnen EDPNET dit probleem heeft gezien voor de laatste 20 uren. Heb het zojuist ge-escalaeerd bij EDPNET en daar hebben ze het duidelijk niet gemerkt.Wat ik wil duidelijk wil maken , dat ze nog veel werk hebben als het aankomt op monitoring. Dat het zondag was, dikke pech maar zo een probleem moet opgelost worden, ook in het weekend.
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Hier lijkt het opgelost (in de logs van mijn router zie ik wel nachtelijke problemen/disconnects).
Wel bijzonder dat zowel de ping en de uploadsnelheid OK bleven, maar dat de download zo goed als wegviel.
Wel bijzonder dat zowel de ping en de uploadsnelheid OK bleven, maar dat de download zo goed als wegviel.
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
grappigtompie2009 schreef:Wat ik niet begrijp, is dat niemand binnen EDPNET dit probleem heeft gezien voor de laatste 20 uren. Heb het zojuist ge-escalaeerd bij EDPNET en daar hebben ze het duidelijk niet gemerkt.Wat ik wil duidelijk wil maken , dat ze nog veel werk hebben als het aankomt op monitoring. Dat het zondag was, dikke pech maar zo een probleem moet opgelost worden, ook in het weekend.
Verwacht je nu echt dat een isp elke particuliere lijn gaat monitoren, en dat je int weekend service moet krijgen op een lijn zonder sla's ? (ik ga er nu even uit dat het effectief een normale lijn zonder sla betreft, anders had je wèl iemand vast gekregen bij edpnet int weekend)
Als je dat soort eisen stelt, schaf dan maar een leuke business class lijn met een 24x7 4h sla aan, en zoek dan gelijk een job met een hoger maandelijks inkomen, het zal nodig zijn
Edpnet - en geen enkele isp for that matter - gaat zich echt niet bezighouden met het monitoren van elke end-user en elke poort die ze gebruiken per poort/lex. Betreffende de verbindingen tussen lex'en en rops en edpnet zelf, dat is ingekochte bandwith op bgc verbindingen, die dan ook door bgc gemonitord worden.
En zelfs daar kan het meerdere dagen duren eer panne's opgelost zijn, zeker in het weekend en als het fiberbreuken of apparatuur pannes betreft.
Dus tefeite vind ik dit nogal vrij hard overroepen...
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
+1
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 08 dec 2010, 18:22
- Bedankt: 1 keer
Weet niet was SLA per lijn hier mee te maken heeft als vele mensen dezelfde problemen vaststellen.Trouwens bij edpnet confirmeerde ze zojuist dat er " zeer vele" klanten het probleem zien en dit in verschillende zones. SLA of geen SLA, essentie is om dit probleem op te lossen en klanten terug online te krijgen ongeacht hoeveel ze per maand per betalen.
Topic mag gesloten worden, bedankt Jan voor snelle reactie.
Topic mag gesloten worden, bedankt Jan voor snelle reactie.
-
- Premium Member
- Berichten: 544
- Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 117 keer
Misschien een DOS attack op een IP range die zij in gebruik hebben...
Op consumentenabo's zijn er idd geen SLAs met service op zondag gewoonlijk.
Voor een dergelijke service level moet je dus idd. een pro abonnement hebben.
Dat ze alle cosumentenaccounts monitoren op zondagen is vrees ik ijdele hoop, en dat geldt ook voor andere providers hoor...
+1 voor flashblue idd.
Op consumentenabo's zijn er idd geen SLAs met service op zondag gewoonlijk.
Voor een dergelijke service level moet je dus idd. een pro abonnement hebben.
Dat ze alle cosumentenaccounts monitoren op zondagen is vrees ik ijdele hoop, en dat geldt ook voor andere providers hoor...
+1 voor flashblue idd.
- ctgilles
- Plus Member
- Berichten: 208
- Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
- Locatie: 016
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
+1000FlashBlue schreef:grappig
Verwacht je nu echt dat een isp elke particuliere lijn gaat monitoren, en dat je int weekend service moet krijgen op een lijn zonder sla's ? (ik ga er nu even uit dat het effectief een normale lijn zonder sla betreft, anders had je wèl iemand vast gekregen bij edpnet int weekend)
Als je dat soort eisen stelt, schaf dan maar een leuke business class lijn met een 24x7 4h sla aan, en zoek dan gelijk een job met een hoger maandelijks inkomen, het zal nodig zijn
Edpnet - en geen enkele isp for that matter - gaat zich echt niet bezighouden met het monitoren van elke end-user en elke poort die ze gebruiken per poort/lex. Betreffende de verbindingen tussen lex'en en rops en edpnet zelf, dat is ingekochte bandwith op bgc verbindingen, die dan ook door bgc gemonitord worden.
En zelfs daar kan het meerdere dagen duren eer panne's opgelost zijn, zeker in het weekend en als het fiberbreuken of apparatuur pannes betreft.
Dus tefeite vind ik dit nogal vrij hard overroepen...
016, niks, nul problemen gehad.Jan_B schreef:Hier (zone 016) sinds +- 20h00 ook problemen: tergend trage verbinding & PPPoE valt weg.
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Beste,
Zoals u meldt hebben wij inderdaad enkele meldingen binnen gekregen van onze klanten. Om precies te zijn van 7 klanten.
Wij hebben dit case per case onderzocht maar we hebben geen algemeen probleem kunnen ontdekken.
Indien collega's binnen EDPnet hebben gemeld dat dit een algemene storing is dan is dat fout van hen en dan excuseren we ons voor de miscommunicatie.
Zoals hierboven ook in andere reacties gemeld wordt er geen monitoring op lijn niveau gedaan voor alle klanten, enkel voor onze SLA klanten. Dit zou vanuit klantenservice oogpunt de ideale wereld zijn, maar zo is het momenteel echter niet. We hebben zowel 24/7 teams beschikbaar ,die permanente monitoring doet van al onze netwerk knooppunten en SLA klanten, alsook een SLA nummer(24/7 bereikbaar) .
U kan deze diensten als optie op uw abonnement nemen. Enkel beschikbaar voor onze PRO abonnementen.
http://www.edpnet.be/nl_be/internet-voo ... -solutions
Indien er problemen zijn kan u ons dit :
- telefonisch melden op weekdagen van 09-17h
- via chat melden wanneer deze online is
- in ticket melden (24/7)
- via mail naar [email protected] (24/7)
Wat u aangeeft zijn inderdaad punten waar we nog op kunnen verbeteren.
Zoals u meldt hebben wij inderdaad enkele meldingen binnen gekregen van onze klanten. Om precies te zijn van 7 klanten.
Wij hebben dit case per case onderzocht maar we hebben geen algemeen probleem kunnen ontdekken.
Indien collega's binnen EDPnet hebben gemeld dat dit een algemene storing is dan is dat fout van hen en dan excuseren we ons voor de miscommunicatie.
Zoals hierboven ook in andere reacties gemeld wordt er geen monitoring op lijn niveau gedaan voor alle klanten, enkel voor onze SLA klanten. Dit zou vanuit klantenservice oogpunt de ideale wereld zijn, maar zo is het momenteel echter niet. We hebben zowel 24/7 teams beschikbaar ,die permanente monitoring doet van al onze netwerk knooppunten en SLA klanten, alsook een SLA nummer(24/7 bereikbaar) .
U kan deze diensten als optie op uw abonnement nemen. Enkel beschikbaar voor onze PRO abonnementen.
http://www.edpnet.be/nl_be/internet-voo ... -solutions
Indien er problemen zijn kan u ons dit :
- telefonisch melden op weekdagen van 09-17h
- via chat melden wanneer deze online is
- in ticket melden (24/7)
- via mail naar [email protected] (24/7)
Wat u aangeeft zijn inderdaad punten waar we nog op kunnen verbeteren.
internet, fiber & telephony
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
@edpnet
Die 3 laatste opties zijn wel héél moeilijk als je geen internet hebt hé
Zou het geen idee zijn om - qua klantvriendelijkheid - het telefoonnummer 24/24 te laten gebruiken? Tijdens weekdagen tussen bepaalde uren met bemanning, en anders een mogelijkheid voor de klant om een bericht na te laten, zodat jullie hem kunnen contacteren?
Die 3 laatste opties zijn wel héél moeilijk als je geen internet hebt hé
Zou het geen idee zijn om - qua klantvriendelijkheid - het telefoonnummer 24/24 te laten gebruiken? Tijdens weekdagen tussen bepaalde uren met bemanning, en anders een mogelijkheid voor de klant om een bericht na te laten, zodat jullie hem kunnen contacteren?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Forumtroll
- Berichten: 445
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 15:26
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 229 keer
Hoe kan je een ISP bereiken in het weekend???
Geen telefonische helpdesk en als je geen internet hebt is het nogal moeilijk om iets over het internet te versturen.
Problemen in het weekend = pech (en dat bij alle isp's).
Weten de ISP's dan niet dat er veel mensen hun internet ook op zaterdag en zondag even hard nodig hebben als tijdens de week?
Ok, als het om particuliere problemen gaat, kan ik het nog begrijpen. Maar ik neem aan dat grote storingen in het weekend meteen worden aangepakt.
Nu ja, ben anders wel dik tevreden over EDPnet, Dommel (op de dagelijkse disconnects na die je modem doen déconnecteren, vraag me af waarom dat zo is) en Mobile Vikings.
Geen telefonische helpdesk en als je geen internet hebt is het nogal moeilijk om iets over het internet te versturen.
Problemen in het weekend = pech (en dat bij alle isp's).
Weten de ISP's dan niet dat er veel mensen hun internet ook op zaterdag en zondag even hard nodig hebben als tijdens de week?
Ok, als het om particuliere problemen gaat, kan ik het nog begrijpen. Maar ik neem aan dat grote storingen in het weekend meteen worden aangepakt.
Nu ja, ben anders wel dik tevreden over EDPnet, Dommel (op de dagelijkse disconnects na die je modem doen déconnecteren, vraag me af waarom dat zo is) en Mobile Vikings.
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Eerst en vooral toch nog even zeggen dat ik EDPnet's aanwezigheid op userbase fel apprecieer.EDPnet schreef:Indien er problemen zijn kan u ons dit :
- telefonisch melden op weekdagen van 09-17h
- via chat melden wanneer deze online is
- in ticket melden (24/7)
- via mail naar [email protected] (24/7)
Echter ivm het bovenstaande, ik heb:
- Eergisteren een ticket geopend, waarop nog geen enkele reactie op gekomen is (zelfs niet "bedankt voor de info, we kijken ernaar")
- Gisteren 37 minuten aan de telefoon gehangen om de helpdesk te bereiken. De aangekondigde wachttijd was 4 minuten ... Uiteindelijk moest ik naar een vergadering en heb ik zelf de verbinding maar verbroken.
- Gisteren mijn telefoonnummer achtergelaten voor een "call-back" - tot op heden niets gehoord.
Besluit, EDPnet is in theorie heel bereikbaar, maar in de praktijk absoluut niet.
Ik moet zeggen dat dit mij ten zeerste verbaast, aangezien vroeger EDPnet's respons echt heel goed was (en ook de reden dat ik bij hen privé en professioneel klant ben).
Ik hoop dus dat ik gewoon pech heb gehad en dat dit niet een nieuwe trend inzet.
- ctgilles
- Plus Member
- Berichten: 208
- Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
- Locatie: 016
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik mail niet meer via de PC maar via de smartphonekoekie schreef:Geen telefonische helpdesk en als je geen internet hebt is het nogal moeilijk om iets over het internet te versturen.
Als ik naar Jan_B's voorval kijk, dan snap ik zijn frustratie. Maar ik kan niet akkoord gaan aangezien mijn ervaringen daar haaks op staan. Gewoon pech zeker? Maar idd niet leuk
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Beste Jan_B,
Onze excuses voor de slechte ervaring die u had met onze helpdesk.
Op basis van uw ervaring kan je enkel maar besluiten dat we het fout aangepakt hebben.
De dag dat u ons belde hadden we een groot probleem in de regio Bergen. Niet dat u daar een boodschap aan hebt natuurlijk.
07 février 2011 07:15 - 08:45
Suite à un problème technique sur notre réseau ADSL, certains clients de la région 06x peuvent avoir des problèmes de connexion. Les LEX's suivants sont impactés:
65BAU0,65CAS0,65DOU0,65GIV0,65HAU0,65HAV0,65HOR0,65JEM0,65JUR0,65LAB0,65MON0,65QUE0 65QUI0,65ROI0,68ATH0,68BRU0,68CHI0,68ELL0,68FLO0,68GHI0,68LES0,68OEU0,69ANT0,69ARC0 69BEL0,69BLA0,69BLE0,69CEL0,69FRA0,69HAV0,69LEU0,69PEC0,69PER0,69TEM0,69TOU0,69VEL0,69WIL0
Le problème sera problamement résolu à +/- 09:30.
EDPnet s'excuse pour les désagréments occasionnés.
Omwille van deze reden hebben wij de hele dag aan damage control besteed.
Hierdoor was uw wachttijd ook buiten proporties. Alsook het terugbellen naar alle klanten die berichten hebben nagelaten heeft een paar dagen geduurd. We trachten nog een manier te zoeken om zulke problemen beter op te vangen.
Nogmaals onze excuses en ik hoop dat uw volgende ervaringen beter met onze helpdesk zullen zijn.
Onze excuses voor de slechte ervaring die u had met onze helpdesk.
Op basis van uw ervaring kan je enkel maar besluiten dat we het fout aangepakt hebben.
De dag dat u ons belde hadden we een groot probleem in de regio Bergen. Niet dat u daar een boodschap aan hebt natuurlijk.
07 février 2011 07:15 - 08:45
Suite à un problème technique sur notre réseau ADSL, certains clients de la région 06x peuvent avoir des problèmes de connexion. Les LEX's suivants sont impactés:
65BAU0,65CAS0,65DOU0,65GIV0,65HAU0,65HAV0,65HOR0,65JEM0,65JUR0,65LAB0,65MON0,65QUE0 65QUI0,65ROI0,68ATH0,68BRU0,68CHI0,68ELL0,68FLO0,68GHI0,68LES0,68OEU0,69ANT0,69ARC0 69BEL0,69BLA0,69BLE0,69CEL0,69FRA0,69HAV0,69LEU0,69PEC0,69PER0,69TEM0,69TOU0,69VEL0,69WIL0
Le problème sera problamement résolu à +/- 09:30.
EDPnet s'excuse pour les désagréments occasionnés.
Omwille van deze reden hebben wij de hele dag aan damage control besteed.
Hierdoor was uw wachttijd ook buiten proporties. Alsook het terugbellen naar alle klanten die berichten hebben nagelaten heeft een paar dagen geduurd. We trachten nog een manier te zoeken om zulke problemen beter op te vangen.
Nogmaals onze excuses en ik hoop dat uw volgende ervaringen beter met onze helpdesk zullen zijn.
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Dank je wel voor de verduidelijking.EDPnet schreef:Beste Jan_B,
[...]
Het kan inderdaad al eens misgaan, maar dan verwacht ik als klant de vertrouwde goede EDPnet communicatie.
Dit is met jullie post voor mij nu zeker in orde.