![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Half december werd ik aangenaam verrast met een gloednieuwe pakket van Mobistar TV.In gedachten zat ik reeds met Nieuwjaar gezellig te kijken naar de vele nieuwe zenders...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Toen ik de doos opende viel me al op dat de gebruiksaanwijzing in het frans was , maar soit... ik dacht :dit zal een kleine vergissing zijn...
Een schotel moest ik niet plaatsen ,ik was een tv vlaanderen kijker.Enkel een 2de kabel leggen ,de decoder instellen en de klus was geklaard,dacht ik...
Toen mijn installateur de tv decoder wilde instellen ,bleek dat het toestel 3 seconden een opstartbeeld vertoonde en verder enkel zwart beeld...Een defekt toestel luide het verdict...Na veel telefoonverkeer ,2 bezoeken aan de Mobistarwinkel ( de tv kaart was niet geactiveerd vertelde men mij...(wachten was de boodschap )) en intussen 1 1/2 week verder , werd er een harde reset gedaan van mijn toestel . De decoder was vlug ingesteld Eindelijk hadden we beeld
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Na een belletje naar de klantendienst ( 1 1/2 h ) werd mij verteld dat ik een franstalig pakket had gekregen ipv een nederlandstalig...Een foutje dus en dit kon enkel verholpen worden door een nieuw nederlandstalig pakket op te sturen...
Blijkbaar is men niet erg goed op de hoogte van hoe dit moet worden aangepakt ,want ik werd 3 * van de klantendienst naar de abonnementendienst en terug gestuurd...Uiteindelijk werd mij verzekerd dat er een pakket op komst was, een nederlandstalig nog wel
Na 10 dagen was er nog steeds geen pakket toegekomen ( ondertussen spreken we wel al een mondje frans...)
Vorige vrijdag belde ik terug naar de klantendienst ,met de vraag : wanneer mag ik het pakket vewachten .Na een test of ik weldegelijk een franstalig pakket had,werd ik nogmaals doorgestuurd naar de abonnementen dienst.Waar men mij vertelde dat er nog geen dossier was opgemaakt ,laat staan een nederlandstalig pakket verstuurd
Het vriendelijk madammeke verzekerde me nogmaals dat er nu zeker een pakket zou opgestuurd worden ( met spoed nog wel...
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
En als dit nog niet genog is ,mijn internetsnelheid bedraagt amper 5.3 mb/s ...
Ne mens zou er grijs haar van krijgen ( en dat is me ook al niet gegund , 't valt meteen uit ! )
Zijn er mensen met dezelfde ervaring ?
Heeft iemand raad of advies ?