Kleine update vanaf mijn iPad deze keer dus hopelijk minder typos.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Uch autocorrect my *******
Problemen zijn nog steeds niet opgelost. 'k had vrijdag ochtend dus maar naar dommel helpdesk gebeld. Paar tests met met mijn logon met en zonder dat fix gedeelte. Niks werkt. Dan snelle test met skynet test account en dat werkte wel gelijk.
Dan zowel mijn logon als paswoord moeten spellen en uitgelegd dat ik het letterlijk van hun mail copy-paste had en nu nog eens een verificatie past in kladblok en hem dat resultaat van kladblok uitspel begon het toch te dagen dat het geen typfout was.
's Middags nog eens terug gebeld voor stand van zaken... Was natuurlijk niets gedaan behalve een ticket aangemaakt. Die persoon nogmaals uitgelegd hoe en wat er getest was en die zou het nodige doen.
's Avonds om 18 uur nog maar eens gebeld voor stand van zaken. Er zou een ticket zijn geopend bij Belgacom maar daar was totaal geen actie op gebeurd. Hij zou nog eens laten contact opnemen.
Wat me nog het mest stoort is dat elk telefoontje werd beloofd om dit op te volgen en me te informeren via m'n mobieltje, niks van dat dus. Zelf telkens terugbellen om t horen dat er niks is gebeurd op het ticket en ik dus al minimaal dit weekend zonder internet zal zitten.
'k Ben eens benieuwd wanneer ik terug ga kunnen surfen.. Wie durft er inzetten op een datum?
[
Post made via mobile device ]