Vandaag ook de mijne binnengekregen (Duitse).
Eerst rechtstreeks aan de PC gehangen om te flashen naar de nieuwste Duitse versie en VDSL2 instellingen in te voeren. Ging zonder problemen.
Maar bij het aansluiten bleek dat de NTP2007 een RJ11 uitgang heeft, terwijl de Y-kabel van de 7390 alleen maar over RJ45 plugs beschikt.
Ik heb geen vaste lijn meer, dus ik heb de Y-kabel proper terug gelegd en dan maar een 2-aderig telefoondraadje genomen, de RJ11 er langs 1 kant afgeknipt, en er dan met de krimptang een RJ45 opgezet zodat die mooi in de Box past. 't Is op zijn Russisch, maar ik had direct verbinding!
iTalk krijg ik voorlopig niet aan de praat...
VLAN 20 is toegevoegd, maar volgens de logs kan hij zich gewoonweg niet aanmelden bij de Registrar. Ik heb
dit topic doorgenomen om op de hoogte te zijn van de nieuwste instellingen, maar helaas. Ik heb bij e-Services een nieuw iTalk ID aangevraagd en dan krijg ik iets in deze vorm:
Code: Selecteer alles
Er werd een nieuw sleutelpaar gecreëerd voor een IP-telefoon, een videofoon of een ander toestel:
Telefoonnummer: [email protected]
Identificatienummer: FB_325362xxxx
Wachtwoord: ****
Domeinnaam: ims.belgacom.be
Probleem is dat als ik mijn telefoonnummer invoer bij de 7390 als Internetrufnummer (zie bijlage), hij gaat klagen dat er alleen maar cijfers mogen gebruikt worden. Hij valt dus over het 'A2' aanhangsel. Maar zonder dat aanhangsel geraak ik blijkbaar niet online met iTalk