Van @belgacom_press op Twitter:
De informatie over de netwerkkasten is gestolen, niet langer correct en geblokkeerd obv van gerechtelijk bevel.
Met een link naar het geüpdate artikel op Tweakers.net:
Update 30/1 19:00: Belgacom-woordvoerder Jan Margot laat aan Tweakers.net weten dat de informatie over de netwerkkasten gestolen is. Er zou wel een gerechterlijk bevel zijn voor het blokkeren van de site. Margot stelt verder dat de informatie niet langer correct is. Een lezer meldt echter dat de site weer bereikbaar is via het Belgacom-netwerk.
En zoals steeds weet J. Margot niet waar hij het over heeft. De informatie is namelijk totaal niet gestolen, vrijelijk beschikbaar (iedereen die het wil kan een database met de locaties van de kasten bouwen en deze online zetten, daar hebben ze niets over te zeggen) en er is niets incorrect aan (ze is niet 100% perfect, maar er is niemand die dat kan schelen).
Dat de site terug bereikbaar is nu, wil waarschijnlijk ook maar één ding zeggen: ze wachten op het gerechtelijk bevel. Ik denk dat ik ondertussen maar eens een tweet ga sturen naar @belgacom_press dat de informatie wel degelijk klopt en er niets gestolen is, met link naar de update die ik zojuist gegeven heb in dit topic.
EDIT: Tweets verstuurd, héél benieuwd of ik er ooit reactie op zal krijgen. Het antwoord van Eva_van_Belgacom is echter toch al iets.