Echt waar? Heb ik dat gedacht? Opeens gedachtenlezer geworden?krisken schreef: Terechte kritiek mag zeker, MOET zelfs, daarvoor dient een publiek forum nu éénmaal. Maar als je weet dat je na 50GB op smalband zit, waarom kom je dan klagen? Wil je meer downloaden, neem dan een ander abonnement!!! Het internet zal zeker niet trager worden of whatever door jouw 10GB teveel, maar belgacom mag wel die 10GB betalen in jouw plaats! Want zonder enige meerkost verzet jij wel 10GB waarvoor je eigenlijk niet betaald! Had je nu werkelijk gedacht dat belgacom je een "surfbare" limiet zoals 1mbit ging geven?

Als het moet, dan mag ik dit bericht ook posten op dit forum. Ik klaag het smalband systeem aan. Had niemand geklaagd ivm die limieten, we hadden nog steeds 25 GB limiet (of zelfs erger). En dat hadden jullie 100% zeker ook de 25 GB limiet verdedigd. Want 5 GB over die 25 GB zou Belgacom ook miljarden kosten.
Amai. Ze gaan enkele euro's verlies maken op mij omdat ik 10 gigabyte meer downloaden (wel geteld een marginale marge van 0,00...% van 12 Megabit.krisken schreef: Zodat jij nog wat meer kan downloaden waarvoor je niet betaald en belgacom voor de kosten laten opkomen?
Zeer zeker van gehoord.krisken schreef:Blijkbaar heb je nooit gehoord van transit en peeringkosten!!!
Als ik dan geld afhaal uit de muur, komt het er trager uit?krisken schreef:Als er maar 100 euro op je bankrekening staat, en je haalt 100 euro af, dan staat deze ook op 0! Je kan onder die 0 euro gaan, maar dan betaal je daar fameuze interesten op. En ook dat gaat maar tot een bepaalde limiet hé! Dus tjah in deze vergelijking is smalband jouw fameuze interesten : je kan nog surfen/downloaden net alsof je onder 0 euro kan gaan op je bankrekening, maar het heeft nadelen, net als je interesten zal betalen op het bedrag onder de 0 euro...
Blijkbaar alweer een gevoelige snaar geraakt bij de Belgacom medewerkers. Ik heb gezegd dat ik na mijn contract zou kiezen voor een andere provider, gezegd dat het smalband systeem te traag is en veel te streng (= kritiek op hun werkgever).