![](http://userbase.be/images/stories/logos/edpnet-logo.jpg)
Edpnet, dat zijn hoofdkantoor in Sint-Niklaas heeft en niet enkel actief is in België maar ook in Nederland en Rusland, is sinds het laatste kwartaal van 2010 bezig met de voorbereiding van hun eerste echte campagne. Klantvriendelijkheid en wachttijden zijn onderdeel van het thema dat Edpnet bespreekbaar wil maken. 'De afgelopen maanden zagen we van alles gebeuren rond ons thema,' begint Karolien Van Acker, Chief Marketing Manager bij Edpnet. 'We hadden schrik dat we met onze campagne al niets meer nieuws zouden vertellen, maar de concurrenten lijken niet echt wakker te liggen van wat de mensen hun frustraties zijn.'
Edpnet heeft zich namelijk in december van vorig jaar verbonden aan het door Peeters & Pichal en Test-Aankoop opgestelde charter. De providers die dat charter ondertekenden, zouden zich inzetten voor de verbetering van de behandeling van klachten. 'Wij vragen ons af of wij daar (van die providers) nog iets van gaan horen.'
Om het thema te communiceren met het grote publiek, start Edpnet met een campagne waar banners op verschillende websites zullen geplaatst worden (de websites van Minoc maandag), en ook in een aantal magazines (Humo op dinsdag, Télémoustique op woensdag).
Edpnet besluit met: 'Voor ons is het echt wel belangrijk dat we met deze campagne geen lucht verkopen. Geen blabla. Daar komt het op aan. We moeten waarmaken wat we vertellen. In ieder antwoord moet common sense zitten. Zomaar geen standaardantwoord. Het moet goed zijn.' Edpnet zal hier hard voor moeten werken, en dat erkent de provider.
UB Frontpage