Must haves:
- 3G aanwezig
- Wifi aanwezig
- SIP ondersteuning
Handigheidjes:
- volledig (uitklapbaar) toetsenbord
- android OS
Don't:
- nokia (puur principieel
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Of de Desire Z met een wat recentere CPUTL@ schreef:De Droid van Motorola en de flip hebben beiden een volwaardig toetsenbord. Misschien deze eens bekijken.
Zelf heb ik nog een HTC Dream (de oorspronkelijke G1) en ben daar heel tevreden over (draaid nu Froyo en gaat perfect)
Je vergeet het grootste minpunt van zo'n iPhone: zijn prijs... 640€ voor de 16GB versie en 750€ voor de 32GB versie. I mean: WTF. Ik ben absoluut geen anti-iPhone man, vind het toestel zelfs erg prettig en in vele opzichten beter dan Android, maar hell will freeze over vooralleer ik 750€ uitgeef aan een telefoon!Génicus schreef:Ik heb nu een iPhone 4, heb Andoid geprobeerd maar zou het niet meer willen.
Alsof de htc desire zoveel goedkoper iscloink schreef:Je vergeet het grootste minpunt van zo'n iPhone: zijn prijs... 640€ voor de 16GB versie en 750€ voor de 32GB versie. I mean: WTF. Ik ben absoluut geen anti-iPhone man, vind het toestel zelfs erg prettig en in vele opzichten beter dan Android, maar hell will freeze over vooralleer ik 750€ uitgeef aan een telefoon!Génicus schreef:Ik heb nu een iPhone 4, heb Andoid geprobeerd maar zou het niet meer willen.
Ik heb redelijk dikke vingers en toch lukt dat vrij goed zenne, das beetje wennen in het begin enzo maar nadien gaat dat wel wat vlotter allemaal en lukt het niet goed dan moet je deze in landscape leggen, dan is je toetsenbord groter.r2504 schreef:Een groter scherm is ook wel een groter virtueel keyboard... en dat vind ik nog steeds één van de problemen van de smartphones met touch screen.
Marlboro schreef: Alsof de htc desire zoveel goedkoper is?
ik swype sneller dan dat ik typsilencer schreef:Een echt toetsenboard is voor mij toch echt een must op een smartphone...om lange mails te typen, ... anders is zo'n smartphone eerder een gadget zoals de iphone.
Mja ik doe dan ook wel lang met zo'n toestel. Heb van 2007 tot juni de originele iPhone gehad. En nu gebruikt mijn vriendin hem, werkt nog zoals op de 1e dagdecat schreef:Marlboro schreef: Alsof de htc desire zoveel goedkoper is?
http://www.f-mobile.be/store/index.php? ... =6&group=2
370 euro, een sd kaartje is ook niet zo duur, neem 30 euro voor 16gb = 400 euro in totaal.
Dit komt op een 250 euro verschil, toch al de moeite imo.
Doe eens niet belachelijk... De iPhone is een uitstekende telefoon, maar hij is gewoon bijzonder duur. Punt uit.Marlboro schreef:Alsof de htc desire zoveel goedkoper is?
De iphone is het beste toestel op de markt, daarmee bedoel ik het eenvoudigste en gebruiksvriendelijkste toestel die er is.cloink schreef:Doe eens niet belachelijk... De iPhone is een uitstekende telefoon, maar hij is gewoon bijzonder duur. Punt uit.Marlboro schreef:Alsof de htc desire zoveel goedkoper is?
En ja: alle Android toestellen zijn goedkoper, ook incluis de nodige storage. De HTC Desire HD is momenteel de duurste van den hoop en kost ongeveer 500€. Reken daar een 32GB microSD kaartje bij en je komt aan 560€. Dan is de vergelijkbare iPhone 4 32GB 190€ (oftewel 33%) duurder... Niet te verwaarlozen, me dunkt.
Kijk alleen al naar de meerprijs die Apple vraagt om van 16GB naar 32GB te gaan: dat scheelt 110€ ! Voor een aftermarket microSD kaartje is het doorsnee verschil minder dan de helft. Ik kan er alleen maar van uitgaan dat het voor een grote fabrikant intern nog een veel groter verschil (lees: winstmarge) is.
Mij maakt het niet uit dat er mensen zijn die meer willen betalen voor Apple produkten, dat is hun goed recht en louter persoonlijk (er zijn genoeg fans van bv. dure merkkledij, etc.). Maar dan wel even eerlijk toegeven dat het duurder is, zonder dat daar een erg tastbare meerwaarde is (GUI enzo is opnieuw erg persoonlijk en dus niet zo tastbaar).
370 euro maar niet meer dus? Tja, de leute voor de mensen die dat toestel nieuw hebben gekocht en dit jaar bv in juli ofzo verkopen dan, er zal nie veel meer van over schietendecat schreef:Marlboro schreef: Alsof de htc desire zoveel goedkoper is?
http://www.f-mobile.be/store/index.php? ... =6&group=2
370 euro, een sd kaartje is ook niet zo duur, neem 30 euro voor 16gb = 400 euro in totaal.
Dit komt op een 250 euro verschil, toch al de moeite imo.
dat is inderdaad zeer vervelend! En mijn scherm staat al op "dimmen" vooral surfen verbruikt veel.AnD schreef:Zo te horen zijn de dual cores zuiniger en daarom wacht ik.
Als je dat nu hoort dan moeten de meeste hun smartphone dagelijks opladen.