Nu vraag ik me af of dit dan wil zeggen dat onze gecopieerde schijfjes dan legaal worden en of we zelf geld kunnen trekken omdat we onze homevideo's op dvd zetten
Lang leve onze regering

de kans dat de boete kleiner is dan de winst die je maakt zit er wel in...SIR schreef:Je kan je opgeven als producent van kopies.
0.59 * 1.21 = 0.7139 ??? Dus van de 0.71 euro die we zogezegd aan de auteurs/artiesten/uitvoerders/kunstenaars... betalen, gaat er 12 cent BTW naar vadertje staat???Djorre schreef: Het is dus 0.59 Euro/schijf en niet 0.71 zoals men overal zegt.
pwouters schreef:Allez, weeral gestraft![]()
Ik copieer nooit muziek of software! Gebruik enkel CD of DVD voor het maken van backups. Dank zij deze extra heffing dien ik nog maar eens op te draaien voor de illegale handel van software en muziekResultaat: Zal nu ook zoals de meesten mijn software en muziek kopieren i.p.v. deze legaal aan te kopen.
Proficiat regering, je creeerde er een extra copieerder bij![]()
![]()
![]()
idd zwakpwouters schreef:Allez, weeral gestraft![]()
Ik copieer nooit muziek of software! Gebruik enkel CD of DVD voor het maken van backups. Dank zij deze extra heffing dien ik nog maar eens op te draaien voor de illegale handel van software en muziekResultaat: Zal nu ook zoals de meesten mijn software en muziek kopieren i.p.v. deze legaal aan te kopen.
Proficiat regering, je creeerde er een extra copieerder bij![]()
![]()
![]()
In principe zouden we bij de invoer van deze DVD's ook moeten betalen.Spacekiek schreef:Wel... kent iemand al een paar goeie webwinkels in Duitsland
![]()
Naar verluid zal dat tarief worden toegepast vanaf 1 mei op iedere DVD die geïmporteerd, intracommunautair aangekocht wordt of gefabriceerd wordt en op de Belgische markt ter beschikking wordt gesteld.
euhm ... ik had vernomen van die mensen van auvibel dat het slechts 59 eurocent zou zijn. Die zouden het toch moeten weten .... denk ikVisi0n4ir schreef:wel normaal gesproken zou er dus 72 eurocent bijkomen.
0.59*1.21=0.7139Djorre schreef:euhm ... ik had vernomen van die mensen van auvibel dat het slechts 59 eurocent zou zijn. Die zouden het toch moeten weten .... denk ikVisi0n4ir schreef:wel normaal gesproken zou er dus 72 eurocent bijkomen.![]()
Hoe kom je aan 72 eurocent?
Inderdaad, ik koop steeds mijn muziek en software ... dit ligt nu natuurlijk iets anders, als ik kopieer betaal ik nu ook auteursrechten! Ben die hypocriete zakkenvullers in Brussel k***beu !!!!!!!Djorre schreef:
idd zwak
Zeg nooit nooit.
Euhm ... koop jij je eigen muziek en software?
zorg voor een waardige begrafenis !SIR schreef:Is die prijsverhoging nu een feit of niet.![]()
Ik heb er nog niets van gezien of gelezen.
Mijn brander (4maanden oud) was zo verschoten dat zijn "eten" meer ging kosten dat hij eergisteren spontaan de geest heeft gegeven.