Lord Utopia schreef:Spijtig genoeg moeten enkelen het verbrodden voor anderen, want die enkelen zorgen dat MV veel kosten moet maken waardoor zo'n Grace Period ondertussen bijna onmogelijk is geworden.
Knip
Van mij mogen ze de misbruikers ook blokkeren. Ze verpesten het alleen maar voor de anderen.
Lord Utopia schreef:Maar ik heb toch liever verschijnen op mijn scherm: Mobile Vikings ipv ALDI. Komt daar nog bij dat de mogelijkheden van herladen bij MoVik. veel rijker is én dat de helpdesk overal bereikbaar is (email, bellen, twitter, facebook).
Zoals Mobile Vikings zelf zei: hoe meer mensen naar Aldi gaan, hoe beter. Want het verlaagt de drempel enorm en wanneer Aldi niet meer volstaat, is de drempel naar MoVik. veel gemakkelijker.
Die nonsense redenering: ‘liever Mobile Vikings ipv Aldi’ op scherm, reageer ik zelfs niet op.
Ge moet mij niet meer beschuldigen van misbruik....tja....gebruik 50 MB, 100 SMS (omdat ze toch gratis zijn), en 20 belminuten...en als ik 5 dagen over mijn grace period zit & niet herlaad, ben ik een parasiet van het systeem.....
Herladen Aldi…..moeilijk is dat niet….ga jij nooit naar Aldi? Ik mss. ook maar 1 keer per 2-3 maand. Dus herlaadkaartje kopen is niet moeilijk…..hou dat herlaadnr. bij op smartphone…..en kan asap herladen met sms (telefoon ook) 'LOA, gevolgd door herlaadnr. op kaartje'
gaat sneller dan via EDGE en paypal.
idem DATAbundel activeren van Aldi.
saldo…gewoon sms 1966 en binnen 5 sec. uw saldo
hoef ik 5 methodes om te herladen? Of ben ik weer te kritisch?
Lord Utopia schreef:Jongens toch, zo zeuren? Vind je uw gading niet bij Mobile Vikings, ga dan naar Jim Mobile of Aldi, hé?
Accepteer eens dat de wereld niet rondom enkele gebruikers draait (die 50 sms'en, 10 belminuten, en 20 MB verbruiken).
Ik kan het niet anders plaatsen dan: stop met neuten en stap over naar het groene gras. Je kan, je hebt de mogelijkheid. Je nummer wordt overgedragen, je zit niet vast aan een abonnement.
Tja, onderstaande ‘enkelingen’ hadden toch ook liever een light pakketje…
CeeSsss, xenne, decat, Trojan, Argon, Maglor
Ik heb uw goede raad opgevolgd Lord Utopia. Vrij. 7/01 om 10.45 u. mijn document met nummerportatie via mail naar aldi verstuurd (dag voordien waren er problemen rond 17.30 u. met hun fax). Ma 10/01 de fax nogmaals gestuurd, ter bevestiging.
Vanavond om 18.30 u. had ik plots geen netwerk meer (geen waarschuw sms ontvangen), simkaartje ingeplugd….en er staat MEDIONMobile, geen Aldi, Lord Utopia
bij Mijn SIMS bij MV zijn ze blijkbaar nog niet op de hoogte dat ik vertrokken ben, ze krijgen nog 2,83 € als cadeautje
En als MV binnen een aantal maanden ziet dat er veel mensen afdruipen, gaan ze wel moeten ingrijpen…..als ik zie dat al zoveel mensen problemen hebben om hun saldo op te gebruiken….
is wel pré-paid bij MV, dus gaan snel weg zonder kosten…..(of komen terug)…
en je kan max. 6 gratis herladingen krijgen dacht ik of zo...dus je zal niet eeuwig gratis surfen.