![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Véél te vaak treden er korte onderbrekingen op: het beeld bevriest, de klank stopt. Dan, misschien één of twee seconden later, gaat de uitzending verder. Als dit nu eens enkel tijdens de reclameblokken gebeurde, dan zou ik het nog een goed idee vinden, maar natuurlijk gebeurt het altijd midden in een dialoog, en riskeer je de draad kwijt te geraken. Ook gisteren hadden we daar alweer last van, maar vandaag is het weer vreselijk erg. Bah!
Dan zijn er van die avonden dat er weliswaar zo geen onderbrekingen zijn, maar dat er heel de tijd "springers" optreden: in plaats van vloeiende bewegingen, verspringt het beeld voortdurend--om duizelig van te worden. Iedereen op TV lijkt dan wel zwaar epileptisch!
Wáár in godsnáám speelt die "leukere TV" zich af, waar Belgacom ons zogezegd naar mee zou nemen?
Ik weet ook wel dat klanten een lagere levensvorm zijn (niet alleen voor Belgacom, maar voor elk groot bedrijf) waar je totáál geen rekening mee mág houden, maar ik vind eerlijk gezegd dat, zolang Belgacom geen aanvaardbare kwaliteit kan leveren, ze dan ook maar niets moeten aanrekenen voor hun miserabele poging tot wat ooit misschien wel eens zou kunnen evolueren tot iets wat je met wat goede wil digitale TV zou kunnen noemen. (Ja, ik wéét het: ze zeggen dat Belgacom TV gratis is, maar dat is het niet: Een pack mét Belgacom TV is duurder dan hetzelfde pack zónder. 'Nuff said.)
Waarom hebben wij hier in Vlaanderen overigens niet óók zo'n Youp van 't Hek? Die hou je tenminste niet zomaar aan het lijntje!
Wordt Telenet digitale TV eigenlijk ook geplaagd door deze problemen?