Ondertussen betalen jullie wel allemaal netjes de rekeningen aan ADSL2FIT en enkele flamewars met de beheerders van ADSL2FIT niet te na gesproken gebeurt er volgens mij weinig concreet.
Waarom geen standaardbrief op een webpagina zetten die gedupeerde klanten kunnen afdrukken, vervolledigen met hun persoonlijke gegevens (naam, adres) en aangetekend versturen naar ADSL2FIT waarbij men ze op het vlak van dienstverlening in gebreke stelt en vaagt naar een degelijke oplossing van de problematiek ? Stuur eveneens een kopie van de brief naar 1 persoon die alle kopies centraliseert zodat die een dossier kan samenstellen.
Het kost jullie inderdaad éénmalig 5 euro ofzo (de aangetekende zending + 1 postzegel) maar enerzijds is ADSL2FIT dan officieel op de hoogte van de problemen en anderzijds heb je een dossier om mee naar de media (Test Aankoop, kranten, computertijdschriften, VRT of VTM) of de rechtbank te stappen als de problemen blijven aanhouden en ADSL2FIT geen inspanningen doet om aan de klachten te verhelpen.
Ikzelf ben geen ADSL2FIT klant en ben bijgevolg geen benadeelde partij maar maandelijks betalen voor een breedbanddienst die blijkbaar (zo lees ik hier althans) permanent ondermaats presteert zou bij mij er toch niet ingaan als zoete koek hoor.