Thuis hebben we een internet favorite abonnement en sinds eind september/begin oktober konden ook wij genieten van een snellere down- en uploadsnelheid. Via speedtests zag ik de snelheid stijgen van ongeveer 18,7/1,5 naar 23,5/3 mbps (down/up). Via de config file van de bbox2 zag ik de syncwaarden ook stijgen van 25/2 naar 30/6. Alles in orde dacht ik dus, tot ze ons eind november terug op een syncwaarde van 20/2 hebben geplaatst (reële waarden terug 18,5/1,5). Vreemd, want ik had geen last van problemen sinds de verhoging zoals onverwachte disconnects of fluctuerende snelheden. Wel zijn we in november zwaar over de limiet gegaan, maar dat zou toch geen reden voor een verlaging van de kant van Belgacom mogen zijn, wel? Heeft er iemand hier weet van verhogingen die later toch terug werden gedraaid? Kan het iets te maken hebben met het feit dat we in november ons contract terug met een jaar vernieuwd hebben (aan de telefoon werd ons gezegd van niet).
alvast bedankt voor het antwoorden!
Snelheidsverhoging ongedaan gemaakt na 1,5 maand?
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Hallo, ziet er inderdaad uit dat het te maken heeft met het feit dat je in november je contract terug met een jaar vernieuwd hebt. Dit is niet normaal, laat me dat heel duidelijk stellen. Er is wel iets mis gegaan, dat is anderzijds ook duidelijk.
Het heeft uiteraard niets te maken met het zwaar over de limiet gaan. In ieder geval, je situatie is nu terug normaal. Happy surfing !
PS: Userbase is toch écht een goede plaats om een probleem te melden
Het heeft uiteraard niets te maken met het zwaar over de limiet gaan. In ieder geval, je situatie is nu terug normaal. Happy surfing !
PS: Userbase is toch écht een goede plaats om een probleem te melden
Dan weten jullie bij deze ook waar jullie aan moeten werken . Heb net gekeken en alles is terug normaal. Bedankt voor de hulp quistnix!quistnix schreef:Hallo, ziet er inderdaad uit dat het te maken heeft met het feit dat je in november je contract terug met een jaar vernieuwd hebt. Dit is niet normaal, laat me dat heel duidelijk stellen. Er is wel iets mis gegaan, dat is anderzijds ook duidelijk.
Het heeft uiteraard niets te maken met het zwaar over de limiet gaan. In ieder geval, je situatie is nu terug normaal. Happy surfing !
PS: Userbase is toch écht een goede plaats om een probleem te melden
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Zet die jongen aan de helpdesk en de productiviteit en klanttevredenheid gaan met 1000% omhoog.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Premium Member
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 12 nov 2009, 12:21
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 72 keer
Dit kan ik alleen maar bijtredenmeon schreef:Ziet eens hoe goed dat Quistnix mensen hier kan helpen!
Geef die mens een standbeeld!
[ Post made via mobile device ]
Mijn dank aan allen die zich hier inspannen om anderen te helpen
Ik spreek ook uit persoonlijke ervaring hoe ik aan de nodige info alsook de hulp die ik heb gekregen om mijn probleem opgelost te zien
Laatst gewijzigd door lion51 09 dec 2010, 00:07, in totaal 1 gewijzigd.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Om eerlijk te zijn: ik stel mijn vragen nu altijd eerst op userbase, alvorens te bellen. Veel efficiënter.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
+1Goztow schreef:Om eerlijk te zijn: ik stel mijn vragen nu altijd eerst op userbase, alvorens te bellen. Veel efficiënter.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti