Install technieker

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
robke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 okt 2010, 14:01

mijn status bij scarlet...

bestelling geplaatst op 25/10 :

De activering van uw lijn
Scarlet is met de activering van uw lijn bezig. Dit duurt gemiddeld 12 dagen.

Punt 2 : op hun website stond 12/11 komt de technieker langs.
Planningsdienst zei dat dit de bgc tech was en mijn afspraak dus op 22/11 is.

Op de site staat momenteel dat als de afspraak niet doorgegaan is ik de planningsdienst moet bellen.
Ik heb geen bericht/sms/... gekregen dus ik hoop echt wel dat het gewoon de bgc tech was die langsgekomen is in de straat. Maar waarom passen ze de data van mijn "echte" afspraak niet aan naar 22/11 op hun website?
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Modbreak:
onnodige fullquote verwijderd. zie Forumregels
...
robke schreef:mijn status bij scarlet...

bestelling geplaatst op 25/10 :

De activering van uw lijn
Scarlet is met de activering van uw lijn bezig. Dit duurt gemiddeld 12 dagen.

Punt 2 : op hun website stond 12/11 komt de technieker langs.
Planningsdienst zei dat dit de bgc tech was en mijn afspraak dus op 22/11 is.

Op de site staat momenteel dat als de afspraak niet doorgegaan is ik de planningsdienst moet bellen.
Ik heb geen bericht/sms/... gekregen dus ik hoop echt wel dat het gewoon de bgc tech was die langsgekomen is in de straat. Maar waarom passen ze de data van mijn "echte" afspraak niet aan naar 22/11 op hun website?
....
1 raad: bellen naar de planningsdienst en telkens naar dezelfde persoon vragen. Ik belde zo iedere dag naar iemand van de planningsdienst om te blijven checken als alles goed gaat. De planningsdienst zelf is blijkbaar niet van mening dat men de klant moet verwittigen, dus dan deed ik het maar zelf. Al bij al is het dan nog redelijk snel in orde gekomen.
robke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 okt 2010, 14:01

het is zo ver... vandaag zou de installatie normaal gezien moeten gebeuren.
Telefoon van scarlet : wegens problemen met belgacom wordt uw afspraak verzet naar 8 december.

:bang: :bang: :bang:
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

tja, tuurlijk is weer een ander de oorzaak :?

wat een lijdensweg telkens :bang:
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

robke, heb jij gisteren een sms gekregen van de Scarlet tech voor de afspraak van vandaag?
Kos gisteren blijkbaar wel, en hij is vandaag aangesloten (volgens z'n sig) met 'n mooie snelheid
Asskicker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 09 dec 2008, 12:37
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 2 keer

robke schreef:het is zo ver... vandaag zou de installatie normaal gezien moeten gebeuren.
Telefoon van scarlet : wegens problemen met belgacom wordt uw afspraak verzet naar 8 december.

:bang: :bang: :bang:
December? Das wel lang!
kos
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 aug 2008, 11:26
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

filipi schreef:robke, heb jij gisteren een sms gekregen van de Scarlet tech voor de afspraak van vandaag?
Kos gisteren blijkbaar wel, en hij is vandaag aangesloten (volgens z'n sig) met 'n mooie snelheid
Blijkbaar ben ik een van de weinigen waar dat alles vlot verlopen is... ofwel een van de weinigen die het hier meldt als alles correct afgehandeld werd.
Alleszins ben ik tevreden Scarlet klant!
Wel jammer dat de Sagem box zo beperkt is in aantal aansluitingen... slechts 2 ethernet-poorten en geen USB-poort.
Ik ben dus genoodzaakt om mijn (Dommel) Siemens router aan de Sagem te koppelen zodat ik mijn printer weer in 't netwerk kan zetten en ik voldoende ethernet-poorten heb. Hierdoor is de downloadsnelheid gedaald van 23,86 naar 19,53 mbit/s. Zonde, maar een film van 800mb is nog steeds op 5 minuten binnen :-D

EDIT: Speedtest.net lijkt niet helemaal te kloppen... Rapidshare manager geeft nog steeds een downloadsnelheid van 2,30 MB/s aan. :-D
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Je bent niet de enige. Bij mij was ook alles in orde zoals afgesproken. De mensen waarbij het ineens in orde is, hoor je niet zo snel. Desalniettemin is er wel een grondig probleem bij hun afsprakensysteem. Hopelijk komt het op 8 december in orde.

@kos: Je kan je niet-gebruikte tv-poort(en) omvormen naar lan-poort(en). Natuurlijk heb je dan nog geen usb-aansluiting.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

kos schreef:Wel jammer dat de Sagem box zo beperkt is in aantal aansluitingen... slechts 2 ethernet-poorten en geen USB-poort.
[/quote]
>>edit: foutje

Heb je 2 tv's aangesloten? anders kan je 1 uitgang herconfigureren
Dus de usb poort is buiten werking gezet?
Laatst gewijzigd door filipi 23 nov 2010, 12:52, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

?
robke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 okt 2010, 14:01

Neen geen smsje ontvangen... als ik naar de statuspagina ga kijken staat er nog steeds : activering van uw lijn.
Pff ik snap dat niet, ze hadden bijna een maand om alles in orde te zetten en nu komt er nog eens een halve maand bij en ondertussen moet ik het hier doen zonder internet :-(
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

20 november besteld, aansluitingsdatum 13 december vooropgesteld...
Vandaag telefoontje gehad van Scarlet, ze komen morgennamiddag, 30 november, de boel installeren
We zijn in blijde verwachting...
Laatst gewijzigd door filipi 29 nov 2010, 22:58, in totaal 1 gewijzigd.
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

filipi schreef:20 oktober besteld, aansluitingsdatum 13 december vooropgesteld...
Vandaag telefoontje gehad van Scarlet, ze komen morgennamiddag, 30 oktober, de boel installeren
We zijn in blijde verwachting...
zal wel 30 november zijn, zeker :-D


good luck :banana:
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

't Was maar om te zien of er nog iemand wakker was :oops:

Hopelijk is het de Luck morgen :wink:
Bedankt
robke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 okt 2010, 14:01

Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben maar wat staat er bij de status van jouw abo op de scarlet website?
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Die staat net als in het begin nog bij puntje 2 (ze zijn met de activering van uw lijn bezig)
Maar ik kan begrijpen dat, als ze iets serieus naar voor schuiven, die klantenpagina niet direkt hebben geupdate...althans dat hoop ik!
M'n vingers zijn al de hele ochtend gekruist.
kos
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 aug 2008, 11:26
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Bij mij werd die pagina pas geüpdatet nadat alles hier was aangesloten... vreselijk verwarrend!
Ofwel volgen ze die pagina nauwgezet op, ofwel laat je ze weg...
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Telefoon vd technieker: binnen 20 minuten bij u
na 10 minuten valt het internet en de telefoon des huizes weg
na 20 minuten Scarlet technieker komt binnen
1 uur later werkt alles, telefoon: ingaand èn uitgaand
internetsnelheid 18.78 Mbit down, 1.88 Mbit up
(wireless 15 Mbit)

Er zit nog serieuze rek in deze snelheden...die gaat nog hoger worden, zei de man.

Tevreden klant erbij !!

Hoezo helpdeskterreur?
Hoezo slechte afspraken ?
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

er moet toch af en toe nog eens iemand goed geholpen worden, hé. Anders zou er zeker niemand nog de overstap wagen :roll:

Nu maar hopen dat de DNS-servers het niet te veel laten afweten, want daar heb ik de laatste tijd ook vaak last van sinds ik bij scarlet one zit.

Desondanks veel succes gewenst :beerchug:
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Dr. Trimble, met Dommel heb/had ik daar ook wel s last van. Heb dan de google-dns als secondary geconfigureerd in de router (8.8.8.8 of 8.8.4.4)

Werkt prima :beerchug:
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Azgard schreef:Dr. Trimble, met Dommel heb/had ik daar ook wel s last van. Heb dan de google-dns als secondary geconfigureerd in de router (8.8.8.8 of 8.8.4.4)

Werkt prima :beerchug:

heb ik ook zo sinds een week, en zoals je zei : geen enkel probleem meer.
Het is natuurlijk wel makkelijk dat wij dat allemaal weten, maar wat eigenlijk met al die "gewone gebruikers" die enkel de pc kunnen aan steken en surfen?
Soms moet je wel veel geduld werken voor het weer werkt.
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik vermoed dat die gebruikers de vaste helpdesk klanten zijn...
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

enkele uren later...geen binnenkomende telefoons meer;
helpdesk gebeld, gegevens opnieuw moeten invullen, reset door stekker uit te trekken
gevolg: ook geen internet meer
helpdesk gebeld, reset moeten duwen, gevolg: alles weg natuurlijk.
Dan wat geëxperimenteerd , internet terug ok, wireless ok, tv poorten uitgeschakeld,...
Maar de telefoon, doet 't niet meer, in beide richtingen
Bij 'Line 0' staat bij registration status 'error', de rest vd gegevens lijken mij ok.
Toch vermoed ik dat ik op z'n minst de uitgaande terug in dienst moet kunnen krijgen

Heeft er iemand een tip voordat ik de helpdesk met m'n gsm moet bellen op dit spitsuur?

Op de statuspagina staat nu:
Nummeroverdracht wordt behandeld Uw nummer wordt momenteel overgedragen naar het Scarlet netwerk. Dit zal gemiddeld 4 dagen duren.


Te vroeg gejuicht? :|
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

filipi schreef:
Te vroeg gejuicht? :|
neen hoor, twas te verwachten :banana:

probeer dit eens:

line0 leegmaken inclusief de vinkjes, apply klikken zelfde voor line1 en line2

Hierna quickstart > enable > optie 1 > gegevens ingeven > saven > ok klikken

5 minuten wachten is m dan nog ni up and idle

> maintenance > reboot en nog is checken

Telefoonnummer in het formaat 0XXXXXXXX niet 32XXXXXXXX
Login voor de telefoon is zonder @SCARLET


succes :bdaysmile:
gregmans
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 jul 2008, 19:25
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Jawadde, de technieker is hier een dikke 3 uur binnengeweest.
Hij belde om te laten weten dat hij hier 15 minuten later zou staan, en na een halfuurtje stond hij aan mijn deur.
Nieuwe doosjes min of meer proper tegen de muur geplaatst.

Maar toen begon de miserie... Ik had zelf nog een Sagem modem en wou deze dus gebruiken zodat ik er geen nieuwe moest betalen aan Scarlet. De technieker stelt deze in en ik heb VDSL. Als hij echter de telefonie wou instellen kreeg hij telkens een foutmelding dat de parameters niet juist waren. Wat hij ook ingaf, de foutmelding bleef opkomen.
Hij heeft dan maar beslist van een nieuwe modem te plaatsen maar daarmee kreeg ik maar ADSL. Toen heeft hij nog een andere modem geprobeerd maar weeral hetzelfde verhaal, geen VDSL.

Hij heeft toen maar een collega opgebeld die moest nakijken of er een VDSL synchro was. Ze hebben ongeveer 45 minuten zitten zoeken naar de oorzaak van het probleem en paar keer naar de KVD gelopen (vlak voor de deur). Toen ik voorstelde om het nog eens met mijn modem te proberen aangezien deze eerst wel VDSL gaf, weigerde hij dit. Een halfuur, en 20 resets van de modem later had ik plots wel een VDSL verbinding. Maar ze hebben nog steeds geen idee wat de oorzaak van het probleem was, en hoe het plots wel kon werken.

Internet werkt nu vlekkeloos, enkel telefonie moet nog geactiveerd worden. Ik veronderstel dat dit een paar uur tot enkele dagen kan duren...

Code: Selecteer alles

************************
* VDSL2 modem tool 1.6 *
************************

                       download      upload
line:                 37460 kbps    7968 kbps 
payload:              30064 kbps    6048 kbps 
max line:             137564 kbps 
max payload:          112988 kbps 
bands used:           3             2
bandplan:             17A
training:             28.9 dB 
loop length:          21 m 
near end:             452 m 
far end:              22 m 
avg. length:          165 m 
snr margin:           26.7 dB 
attenuation:          2.0 dB 
avg. margin:          27.9 dB 
avg. snr:             42.8 dB
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

@dr.trimble:

haha, uitgaande telefoons terug ok, merci
bij status staat terug Up en Idle

reboot, geen verbetering meer

Ik vermoed dat ik aan de inkomende (die nog niet werken) niets kan doen?
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

filipi schreef:@dr.trimble:

haha, uitgaande telefoons terug ok, merci
bij status staat terug Up en Idle

reboot, geen verbetering meer

Ik vermoed dat ik aan de inkomende (die nog niet werken) niets kan doen?
graag gedaan :-D ,

volgens mij moet je nu ff wachten tot de nummerovername afgehandeld is. Dit duurt volgens scarlet 3 a 4 dagen.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

yep, ken ik nog van 5 jaar geleden toen ik naar de All In overging.
Alhoewel de belgacom man daarstraks zei dat 't slechts een uurtje ging duren? Scarlet-tech vond dat ook al straf.

Internetsnelheden zijn enorm stabiel gedurende de ganse dag/avond, nooit gezien bij Base en Tele2

Tot wederdienst bereid :beerchug:
kick
Plus Member
Plus Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 jan 2006, 19:53
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 2 keer

Hier ook één en al ellende.

Begin november installatie Scarlet One besteld en direct een installatie op 29 november aangevraagd.
_ Eerst was er een probleem met het adres en gingen ze een onderbuur zijn internet overnemen (opgelost door een Belgacom medewerker hier op het forum, waarvoor dank)
_ Later nog paar keer telefoon hiervoor gekregen waarin ik telkens weer moest uitleggen dat het om een nieuwe aansluiting ging en niet om een "overname".
_ Uiteindelijk krijg ik sms "Belgacom technieker komt langs om extra werken uit te voeren aan uw telefoonlijn op 29/11[...]".
_ Vrijdag voor vooropgestelde extra werken krijg ik telefoon van planningsdienst: Vriendelijke dame zegt me dat "ticket" gesloten is en dat ik naar technische dienst moet bellen om te weten wat dit dan wel wil zeggen. Dit doe ik, waarna persoon aan andere kant van de lijn zegt "ik laat er naar kijken". 15 min later krijg ik terug sms "Belgacom technieker komt langs om extra werken uit te voeren aan uw telefoonlijn op 29/11[...]". Dus ik denk zal een misverstand zijn...
_ Maandag uiteraard niemand gezien. Ondertussen reeds 3 keer gebeld naar hun en het enige wat ze daar doen is "dossiers" aanmaken om een nieuwe afspraak te maken. Ondertussen 3 dagen later en nog niemand gehoord...
_ Indien er hier Scarlet medewerkers zijn: gelieve contact op te nemen want via de telefoon sturen ze mij van het kastje naar... het kastje. (Moet wel zeggen dat ze dit vriendelijk doen)

Groeten,
Kick
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

kick schreef:want via de telefoon sturen ze mij van het kastje naar... het kastje. (Moet wel zeggen dat ze dit vriendelijk doen)
Volgens mij zijn ze daarin getrained,... en dat is dan ook in het enige :?
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

nog een (laatste?) update:

Ik meldde dat er geen inkomende telefoons binnenkwamen vlak na de aansluiting. Bleek dat enkel inkomende oproepen afkomstig van een GSM niet binnenliepen.
Oproepen vanop vaste telefoons gaven geen problemen.
Ik heb gewoon enkele dagen afgewacht en blijkbaar was dat voldoende. Vandaag lopen oproepen van GSM's ook binnen.
Eind goed, al goed...hopelijk blijft het zo.

Downloadsnelheid is vandaag 2 Mbit minder, maar als je, zoals hieronder, ziet dat ik op weekenddagen en weekavonden bij Base amper 1Mbit haalde ben ik meer dan tevreden.
robke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 okt 2010, 14:01

Ok nu begin ik te stressen :banana: maar het is positieve stress!

Scarlet had me dus weekje of 2 geleden gecontacteerd om de afspraak te verzetten naar 8 december.
Nu krijg ik een smsje, morgen komt de technieker langs. :bdaysmile:

Hopelijk komt hij dan ook langs morgen!!! Eindelijk aangesloten... :-)
kick
Plus Member
Plus Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 jan 2006, 19:53
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 2 keer

Na 3 telefoontjes ligt de installatiedag nu vast op 27 december (+- 1 maand na de voorziene installatie!)...
robke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 okt 2010, 14:01

Hebben ze uiteindeljk zelf gebeld of heb jij zelf actie ondernomen?
wat live verslaggeving :-)

De tech heeft dus inderdaad 15 min voor hij toekwam een seintje gegeven. Aansluiting meteen gevonden, begonnen met de installatie en nu is hij plots naar de rop omdat er een probleem is... :|
robke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 okt 2010, 14:01

Ok alles is dus in orde geraakt na een 2 tal uur... niets te zeggen op het werk van de tech. Was professioneel!

Code: Selecteer alles

************************
* VDSL2 modem tool 1.6 *
************************

                       download      upload
line:                 37600 kbps    7968 kbps 
payload:              30056 kbps    6048 kbps 
max line:             103348 kbps 
max payload:          83372 kbps 
bands used:           3             2
bandplan:             17A
training:             20.6 dB 
loop length:          115 m 
near end:             487 m 
far end:              115 m 
avg. length:          239 m 
snr margin:           17.1 dB 
attenuation:          6.8 dB 
avg. margin:          19.7 dB 
avg. snr:             35.1 dB 
Ik weet eigenlijk niet echt wat bovenstaande waarden zeggen maar ik hoop dat er wel mensen zijn die me meer info kunnen geven! :-)
kick
Plus Member
Plus Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 jan 2006, 19:53
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb hun zelf gebeld. Blijkbaar moet er nu ook geen belgacom tech meer aan te pas komen...
Asskicker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 09 dec 2008, 12:37
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 2 keer

23 November aanvraag gedaan voor Scarlet One, 2 dagen nadien is er gebeld dat ze op 15 December alles komen installeren.

Heb de dag verlof genomen maar er is hier vandaag niemand geweest...
Nog vanavond proberen bellen naar Scarlet maar ik heb leuk een half uur naar hun wachttoon mogen luisteren.

Status op mijn.scarlet.be is wel nog steeds
De activering van uw lijn
Scarlet is met de activering van uw lijn bezig. Dit duurt gemiddeld 12 dagen.
Wat is er nu weer aan de hand? :bang:
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Het is gewoonweg triestig hoe ze mensen verlof laten nemen voor de drol. Zo hebben ze het mij ook 2x gelapt.
Scarlet excuseert zich zelfs niet omdat het zogezegd de schuld is van het installatiebedrijf Janssens die de verdere afhandeling regelt. Je krijgt ook geen compensatie omdat je verlof genomen hebt voor niks.
Asskicker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 09 dec 2008, 12:37
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 2 keer

Volgens Scarlet was er een "fout" met Belgacom, ze gaan nu opnieuw contact met mij opnemen.
Dat is nu al een paar dagen geleden, nog steeds niets gehoord...

Ook is de status van mijn bestelling op de website nog steeds:
De activering van uw lijn
Scarlet is met de activering van uw lijn bezig. Dit duurt gemiddeld 12 dagen.
Wat is er toch aan de hand? :?
robke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 okt 2010, 14:01

Als het een troost mag zijn, ik had hetzelfde probleem... ook door een fout van Belgacom was mijn installatiedatum verzet.
Ik moet er ook wel bijzeggen dat ze hun woord hebben gehouden op de 2e datum.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”