Ik heb nooit zo'n modem gehad met wifi ingebouwd, maar als ik me niet vergis kan je de routerfunctie niet uitschakelen.
Als je een gewone modem krijgt met een apart dlink wifi accespointje is er natuurlijk geen probleem.
Als je 'snachts download (en dus niet te gek doet tussen 5 & 11) en je download verdeeld over de ganse maand raak je met turbonet makkelijk aan 500gb per maand.
Ik kom ook van dommel en had nooit problemen om de helft van die 500gb te downloaden(ben ook bijna nooit in de rode zone van de telenetmeter geweest) sinds deze maand heb ik BGC aan 16mbit wat even snel aanvoelt als turbonet, enkel het downloaden gaat de helft trager natuurlijk. (wat geen zak uitmaakt als je 'snachts download) Het grote verschil is waar ik vroeger bij dommel 20uur over deed, haal ik nu gewoon 's nachts zonder problemen binnen.
VOIP enkel goeie ervaringen mee, ttz met de Siemens dect telefoons werkt het krak hetzelfde als een gewone telefoon.
Weepee voor de inkomende gesprekken, Jumblo voor de uitgaande en desnoods nog een extra betamax kloon om gratis te bellen naar vaste lijnen(het enige dat je hiervoor moet doen is #1 achter het nummer zetten) met een Linksys papt werkte dat allemaal wat moeizamer, meer instellingen, minder functies en een telefoon die niet alle functies van VOIP ondersteund, dus dat ding was weggesmeten geld, zeker als je weet dat een Siemens telefoon amper 25€ meer kost(en je 20€ BGC telefoon abbo uitspaart
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
)