sinds rekening in rood op VT4 is begonnen hier ook van dat ( regio Gent )
haperende en stilstaande beelden....
het is altijd wat met Belgacom.... krijg de snelheid niet waar ik recht op heb ( 16,5 profiel ipv 25 )
In maart ga ikoverstappen naar Telenet voor alles... misschien wat duurder, maar wel kwaliteit
Laatst gewijzigd door Matthias_VL 29 nov 2010, 22:35, in totaal 1 gewijzigd.
Ik zit hier momenteel met het probleem dat ik op beide decoders een schokkend beeld + geluid heb. Heb de 1 van de decoders eens afgezet alsook de modem en dan weer opgezet met resultaat dat de decoder in het scherm blijft hangen met pagina aan het laden...
Kan iemand van de techniekers hier helpen of moet ik om dit uur nog naar belgacom bellen?
met een stomme kop heb ik nog de decoder gereset: gevolg ik kan nog niet eens opgenomen programma's bekijken. Want software update lukt gewoonweg nietteS.
(zone 050)
Laatst gewijzigd door fvhbrugge 29 nov 2010, 22:39, in totaal 1 gewijzigd.
Ok, zal misschien met de vrieskou te maken hebben. Toch bedankt voor de snelle reactie, dan zal het morgen wel opgelost zijn zeker en dan kan ik gerust gaan slapen
Haha ik heb ook de decoder afgezet met die knop op de kabel zelf. Gelukkig heb ik nog een 2de decoder. Al heeft die momenteel oek niet veel waarde
Wel grappig dat het internet het wel perfect doet
Eens vroeg gaan slapen is idd de boodschap en is zelfs eens handig
En ivm telenet nemen, denk niet dat dat daar niet gebeurt, heb voor men belgacom tv ook telenet gehad en dat was ook regelmatig wel eens van dat. Enige voordeel bij telenet is dat je nog steeds kan terugvallen op analoog beeld.
Laatst gewijzigd door GunSmoke007 29 nov 2010, 22:52, in totaal 1 gewijzigd.
GunSmoke007 schreef:En ivm telenet nemen, denk niet dat dat daar niet gebeurt, heb voor men belgacom tv ook telenet gehad en dat was ook regelmatig wel eens van dat. Enige voordeel bij telenet is dat je nog steeds kan terugvallen op analoog beeld.
100% agreed
Maar ja... het gras is voor sommige mensen altijd groener aan de overkant.
Uitleg zal gebeuren door onze officiële woordvoerder,tenminste dat denk ik, gezien de zeer grote impact. Ikzelf ben gebonden door interne regels, dit zou je toch moeten snappen ?
Een zeer dikke proficiat aan alle belgacom medewerkers die dit toch wel zeer snel opgelost hebben!
Op een laat uur een dergelijke storing oplossen in minder dan een uur, echt chapeau!
Vincent VQ heeft op Twitter weer voor een hele hetze gezorgd door Didier Bellens om half 12 's nachts te sms'en over de dienstverlening .
'm Heeft een UUR aan de lijn gehangen, naar wachtmuziek zitten luisteren, ipv opnieuw te bellen en zo terug in de IVR-queue terecht te komen...
Eva heeft op Twitter trouwens gereageerd met:
Door een netwerkprobleem hadden 50% v/d VDSL2 klanten gisteren tss 22:02 en 22:45 problemen met BelgacomTV (live TV). Onze excuses.
@raf__ Blijkbaar een probleem met een router in ons hoofdnetwerk. Meer info heb ik voorlopig nog niet...
@VincentVQ Graag gedaan. Er werd bericht geplaatst op onze IVR, maar enkel nieuwe bellers horen die. U zat wellicht al in de wachtrij. Sorry
@VincentVQ ik geef uw opmerkingen door aan de bevoegde mensen. Voor internet & TV is callcenter open tot 22u. Voor telefonie 24/7.
Hij wou misschien doen zoals in holland daar schoten ze ineens ook allemaal wakker met hun service Het is volgens mij zo dat de service van vele bedrijven beter kan. Maar om nu te zeggen dat de service van bv belgacom slecht is en dat er meteen paniek moet uitbreken dat is er way over.
Als het bij bgc slecht is, dan mocht dommel nooit bestaan hebben. Daar geraakte ik in begin gewoon nooit binnen.