Sagem reset en configuratie is gewijzigd.

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Pluis
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 34 keer

Hallo,
Ik heb mijn Sagem F@ast in bridged mode staan, ik weet begot niet hoe hem uit die bridge mode te halen,
kan dat zijn omdat ik WiFi gebruik voor de laptop ?

En erger, daarnet resette m'n modem plotseling, toen ik terug toegang kreeg zag ik dat er aan de configuratie dingen veranderd zijn,
zo staan nu deze 2 items onder Firewall/Port Triggering :
L2TP - Layer Two Tunneling Protocol UDP Any -> 1701 UDP Any -> Same as Initiating

TFTP - Trivial File Transfer Protocol UDP 1024-65535 -> 69 UDP Any -> Same as Initiating

Heeft er iemand m'n modem binnengedrongen aub ? Eventueel door die open "admin" deur van Belgacom ?
graag spoedig antwoord, hoef ik me zorgen te maken, en hoe kan ik deze problemen voorkomen aub ? :?
Pluis
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 34 keer

Bedankt!

Gelukkig is er ook een franstalig forum met eerlijke, behulpzame mensen met kennis van zake, itt degenen hier.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Dat zijn standaard instellingen - maar hou er rekening mee dat dit bericht door een oneerlijke mens gepost werd.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Pluis schreef:Gelukkig is er ook een franstalig forum met eerlijke, behulpzame mensen met kennis van zake, itt degenen hier.
En waarom kom je hier dan nog? Ik zou hier vooral wegblijven en voor dat franstalig forum kiezen.
Zoals je ziet: doe ik (maar ook anderen) de moeite om de post te lezen maar als we het antwoord niet kennen is dat mijns inziens nog geen reden om te gaan schelden.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”