Hallo,
Ik heb mijn Sagem F@ast in bridged mode staan, ik weet begot niet hoe hem uit die bridge mode te halen,
kan dat zijn omdat ik WiFi gebruik voor de laptop ?
En erger, daarnet resette m'n modem plotseling, toen ik terug toegang kreeg zag ik dat er aan de configuratie dingen veranderd zijn,
zo staan nu deze 2 items onder Firewall/Port Triggering :
L2TP - Layer Two Tunneling Protocol UDP Any -> 1701 UDP Any -> Same as Initiating
TFTP - Trivial File Transfer Protocol UDP 1024-65535 -> 69 UDP Any -> Same as Initiating
Heeft er iemand m'n modem binnengedrongen aub ? Eventueel door die open "admin" deur van Belgacom ?
graag spoedig antwoord, hoef ik me zorgen te maken, en hoe kan ik deze problemen voorkomen aub ?
Sagem reset en configuratie is gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Dat zijn standaard instellingen - maar hou er rekening mee dat dit bericht door een oneerlijke mens gepost werd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
En waarom kom je hier dan nog? Ik zou hier vooral wegblijven en voor dat franstalig forum kiezen.Pluis schreef:Gelukkig is er ook een franstalig forum met eerlijke, behulpzame mensen met kennis van zake, itt degenen hier.
Zoals je ziet: doe ik (maar ook anderen) de moeite om de post te lezen maar als we het antwoord niet kennen is dat mijns inziens nog geen reden om te gaan schelden.