in oktober online Digitale televisie besteld, promotie: Digibox voor 1 euro, gratis comfort-installatie en activatie.
Vanmorgen is de technieker langs geweest om digitale tv te installeren. Na 2 uur werken heeft hij alles terug meegenomen want er was geen Digibox beschikbaar, hij had alleen een Digicorder bij.
Geen probleem: ik moet een Digibox bij één van de Telenetdealers in mijn gemeente halen en ene nieuwe afspraak met en technieker maken. Ik heb de 3 Telenetdealers afgelopen, geen enkele heeft een Digibox in huis want de technieker moet die meebrengen.
Nu eens wachten op de reactie van Telenet op mijn klacht.
telenet installatiegesukkel
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
inderdaad het zijn 2de hands toestellen.
Dus is de vraag of de telenetcenters die in huis hebben
Dus is de vraag of de telenetcenters die in huis hebben
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Er is een promo voor mensen die in Groot Antwerpen (ex-Integan) wonen om een digibox voor 1 euro te krijgen, tot eind november.
Ik heb dat besteld.
Online besteld (installatie+activatie gratis) en voor 1 december gekozen als installatiedatum (technieker komt dan)
Dinsdag 16 november telefoon gekregen dat ze vandaag, vrijdag 19 november tussen 12u-17u de digibox komen afleveren.
Dus de digibox wordt verzonden. De technieken neemt normaal al de rest mee werd mij aan de telefoon gezegd.
Dus ik moet die digibox gewoon laten staan totdat de technieker komt (moet nog geactiveerd worden).
Dus in mijn ogen kon de technieker die ook gewoon meenemen, maar waarschijnlijk is dat bij gekochte tweedehandse digiboxen anders.
Ik heb dat besteld.
Online besteld (installatie+activatie gratis) en voor 1 december gekozen als installatiedatum (technieker komt dan)
Dinsdag 16 november telefoon gekregen dat ze vandaag, vrijdag 19 november tussen 12u-17u de digibox komen afleveren.
Dus de digibox wordt verzonden. De technieken neemt normaal al de rest mee werd mij aan de telefoon gezegd.
Dus ik moet die digibox gewoon laten staan totdat de technieker komt (moet nog geactiveerd worden).
Dus in mijn ogen kon de technieker die ook gewoon meenemen, maar waarschijnlijk is dat bij gekochte tweedehandse digiboxen anders.
wel ik heb juist hetzelfde online besteld. Op het bestelformulier staat dat telenet je verder op de hoogte houdt. Er werd er bij mij nooit een digibox geleverd en had de technieker een digicorder voor 1 eur bij die natuurlijk niet geactiveerd kon worden. Ik wacht nu nog altijd op hun antwoord.
telefoon van de Telenet klantendienst gehad. Digiboxen worden niet aan huis geleverd, die moet je zelf gaan halen. Best dat ik maar eens in de Belcompany-winkels in de buurt moet gaan kijken of er daar nog ergens een Digibox voor 1 EUR in stock is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Bij mij werd hij vorige week thans perfect aan huis geleverd.manu schreef:Digiboxen worden niet aan huis geleverd, die moet je zelf gaan halen.
Een beetje vreemd als je weet dat volgende week de technieker hem komt aansluiten.
gisteren zelf een Digibox gaan halen bij een telenet center; blijkbaar worden die niet aan huis geleverd dixit Telenet klantendienst. Vreemd dat bij de een persoon die wel aan huis geleverd worden en de andere die zelf moet gaan halen. Enfin, wij hebben hem en hij werkt!
-
- Member
- Twitter: MrAtommyk
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 13 keer
Waarschijnlijk een naieve vraag maar kan je als bestaande klant ook een digibox aan €1 krijgen?
Heb nu een digicorder in de living en ben van plan binnenkort een nieuwe TV te kopen, de oude gaat dan naar de keuken (waar al kabel ligt),
zou leuk zijn om in de keuken nog een extra digibox aan de kabel te hangen ipv enkel analoog.
Heb nu een digicorder in de living en ben van plan binnenkort een nieuwe TV te kopen, de oude gaat dan naar de keuken (waar al kabel ligt),
zou leuk zijn om in de keuken nog een extra digibox aan de kabel te hangen ipv enkel analoog.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Bestaande klanten kunnen dit niet krijgen, is enkel voor nieuwe digitale tv klanten.Tommy78 schreef:Waarschijnlijk een naieve vraag maar kan je als bestaande klant ook een digibox aan €1 krijgen?