eindelijk heb ik ook alles doorworsteld en ben blij dat ik de info kon inkijken, bedankt inter !
wat veel mensen blijkbaar niet gezien hebben zijn volgende regels waarmee hij begint :
===============================================
Alle uitspraken komen uit het publieke kanaal #userbase.be irc.undernet.net dat refereert naar
www.userbase.be. Private Messages beschouw ik daarentegen als vertrouwelijk en worden als dusdanig niet gepost.
Enkel de meest relevante informatie werd uit de logs gefilterd op een voor mij zo objectief mogelijke basis. Steeds werd geprobeerd niets uit zijn context te halen. Indien dit toch gebeurde, mijn excuses daarvoor! Ik gebruikte enkel mijn redeneringsvermogen waar ik al veel beroep heb moeten op doen. Er werd ook zoveel mogelijk geprobeerd om uitspraken van anderen te vermijden maar dit kon niet altijd zonder de duidelijkheid van de conversatie in het gedrang te brengen.
De reden waarom ik dit doe is dat ik persoonlijk vind dat iedereen recht heeft op een maximum aan informatie als betalende of toekomstige abonnee . Zeker als er weinig tot geen officiële berichtgeving is van Webvisie uit. Ik weet dat sommige mensen zullen blij zijn dat ze eens wat meer kunnen lezen, andere zullen met mijn werkwijze niet akkoord gaan.
Wat ik wil benadrukken is dat ik geen van de betrokken partijen in een slecht daglicht wil stellen ! Het gaat me enkel om het doorgeven van informatie waardoor men misschien een beter totaalbeeld krijgt.
Het staat iedereen vrij deze logs te gebruiken daar ze uit een publiek kanaal komen.
Verder wil ik alle mensen danken die me steunen en mij de nodige hulp hebben geleverd op welke wijze dan ook !
===============================================
Hij wil hier niemand in een slecht daglicht stellen, enkel meer duidelijkheid geven over de problemen waarmee A2F te kampen heeft. Dat hij een neutraal standpunt inneemt is duidelijk. Dat er mensen zijn die blij zijn dat ze eindelijk wat meer weten ook. Spijtig dat inter nu juridische stappen aan zijn been heeft omdat hij in feite enkel maar probeerde iedereen hier op het forum te helpen. Ware het anti-A2F geweest zijn zou ik het standpunt van Herman begrepen hebben.
Herman zei dat inter zijn aangetekende brief al klaar lag naar aanleiding van een fax. K'ben benieuwd wat daar instaat hoor.