Voor wie meer inzicht wil in de problemen waar A2F mee kampt

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Neen, dit is geen reactie op mijn afsluiting. Hier ben ik al tijdje mee bezig en er zijn mensen die dit kunnen bevestigen.

Het gaat me om informatie te verschaffen voor de mensen die ze willen.
Het zijn voornamelijk irc logs uit het public chan van userbase die de uitspraken van A2F bevatten. Overtollige zinnen werden volgens mijn objectief inzicht verwijderd.
Verder zijn AL mijn snelheidstesten die ik gedaan heb en de evolutie op grafiek te zien.

Dit is geen post om te zagen over de problematiek, misschien krijgen er bepaalde mensen meer inzicht door alle uitspraken en komt er een oplossing.

Inter

in bijlage zip waar alle pagina's terug te vinden zijn, begin bij index
Bijlagen
A2F.zip
(213.08 KiB) 65 keer gedownload
Laatst gewijzigd door inter op 23 jul 2004, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Een mooie samenvatting Inter ...

En voor de rest .. ik kan bevestigen dat hij hier al mee bezig was VOOR de afsluiting.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

Mag ik u er op attent maken dat het posten van andermans gesprekken, zonder schriftelijke toestemming van deze personen, een inbreuk is op de wet van de privacy. Wees dan ook niet verbaasd dat er eventueel een juridisch gevolg komt op deze post.

Gewoon, opdat U weet waar u aan begint voor dat ge post zonder dat ge U bezint...

Ik kan mij inbeelden dat A2F hier niet mee gelukkig is... ook al is het een juiste weergave van de situatie (naar mijn bescheiden mening).

Ook wil ik er op wijzen dat door enkel uittresksels uit gesprekken weer te geven je dus een bepaald gegeven uit verband rukt en dus anders kan doen lijken dan het bedoeld is. Wat Inter doet is dus niet zonder risio en daarom ben ik van mening dat we zulke posts op Userbase niet mogen aanmoedigen, Sasuske en andere Mods.
Herman verschooten

Geachte UB-gebruikers,

Wij ondernemen tegen deze klant juridische stappen. Hij werd reeds op de hoogte gesteld van de ontoelaatbaarheid van het gebruik van onze identiteit in zijn posts. Als hij nu ook nog eens denkt zich op deze wijze te moeten laten gelden, is hij bij de verkeerde firma terechtgekomen.

Ik vraag dan ook beleefd aan de mensen van userbase om deze post te sluiten en liefst eigenlijk te verwijderen, daar deze voor niemand zinvolle informatie bevat.

Met dank,

Herman verschooten
Zaakvoerder WebVisie bvba
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Herman... ge zijt nen dikke zeveraar... als je nu ook al je frustraties moet gaan uitwerken op je klanten.

Hij gebruikt trouwens je identiteit niet... als je op de Grote Markt in Antwerpen dingen gaat roepen, en het nieuws filmt je, dan moet je ook niet gaan klagen achteraf.

Je hebt publiekelijke uitspraken gedaan... (waarin heel wat tegenstrijdige zever staat over hoe jullie de "problemen" dan wel "aanpakken") en that's it ! Neem je verantwoordelijkheid ook maar eens een keertje op !

Hou je bezig met je eigen problemen op te lossen :!:
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Herman verschooten schreef:Geachte UB-gebruikers,

Wij ondernemen tegen deze klant juridische stappen. Hij werd reeds op de hoogte gesteld van de ontoelaatbaarheid van het gebruik van onze identiteit in zijn posts. Als hij nu ook nog eens denkt zich op deze wijze te moeten laten gelden, is hij bij de verkeerde firma terechtgekomen.

Ik vraag dan ook beleefd aan de mensen van userbase om deze post te sluiten en liefst eigenlijk te verwijderen, daar deze voor niemand zinvolle informatie bevat.

Met dank,

Herman verschooten
Zaakvoerder WebVisie bvba


Het spijt me dit te moeten lezen. Persoonlijk ben ik niet op de hoogte gesteld over de ontoelaatbaarheid van jullie indentiteit. Wat de bedoeling was van deze post was tot een oplossing te komen voor de problemen die er nu zijn. Dit werd trouwens gevraagd (zie irc logs) door A2F.
En neen, ik wil mij op geen enkele manier laten gelden.

Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

vind het wel straf dat adsl2fit erin slaagt om binnen de 2 uur op dit topic te antwoorden, terwijl ze in andere, voor hun klanten belangrijkere topics, zwijgen als vermoord...

Aangezien deze thread blijkbaar dus toch actief door adsl2fit gevolgd wordt, zou ik hen vriendelijk willen verzoeken om ons in de gepast thread eindelijk eens een antwoord te geven op alle vragen omtrent de aanhoudende problemen.

Een kleine maand werd aangekondigd dat er binnen een tweetal weken een merkbare verbetering in deze hele toestand ging komen. Voor mij persoonlijk, en ik denk met mij nog veel gebruikers, is de toestand, voor zover nog mogelijk enkel verslechterd. Ook is nog steeds niet duidelijk wat er nu gebeurd is met de gegevens die verzameld werden in de thread "adsl2fit, samen pakken we de netwerkproblemen aan"

Dus adsl2fit, speel eindelijk eens open kaart met jullie klanten.
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

P.S. Inter, mooie samenvatting. :worship:
Herman verschooten

Geachte R2504,

Ik denk dat u best even de wetgeving ter zake naziet. Ook het nieuws is gebonden, de wetgeving op de vrije nieuwsgaring beperkt zich enkel tot zaken van algemeen belang, de persoonlijke conversaties van derden mogen nooit zonder uitdrukkelijke toestemming publiek gemaakt worden.

En het is best mogelijk dat u mij een zeveraar vindt, dat neem ik in dit geval zelfs op als een compliment.

Herman
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

bubbs schreef:Een kleine maand werd aangekondigd dat er binnen een tweetal weken een merkbare verbetering in deze hele toestand ging komen.


Lees inter z'n IRC logs er dan nog maar eens op na... die belofte heeft men meerdere keren gedaan, en al langer geleden dan een "kleine maand".

Herman zou beter beginnen met verontschuldigingen te plaatsen op z'n eigen website :!:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Herman verschooten schreef:de persoonlijke conversaties van derden mogen nooit zonder uitdrukkelijke toestemming publiek gemaakt worden.


Sorry, maar dat heb je zelf gedaan door op een publiek IRC kanaal je commentaar te geven !

Maar soit, reageer hier is op je klanten hun vragen :!: En kom niet zeveren dat het weer iemand anders zijn schuld is en dat het binnen een weekje of twee zal opgelost zijn :roll:
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

Herman verschooten schreef:Geachte R2504,

de persoonlijke conversaties van derden mogen nooit zonder uitdrukkelijke toestemming publiek gemaakt worden.

Herman


Heb geen rechten gestudeerd, maar alle teksten op Inter z'n site werden gepost op open, publiekelijk toegankelijke kanalen zoals deze fora en IRC. Denk dan ook niet dat er sprake is van persoonlijke conversaties. :twisted:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

bubbs schreef:Denk dan ook niet dat er sprake is van persoonlijke conversaties. :twisted:


Straks gaat hij nog vragen z'n post van hierboven ook weg te halen :roll:

Als die ondertussen gecached is door Google kan hij daar ook nog een briefje naar schrijven.
Herman verschooten

Geachte lezers,

Er is door ons reeds meermaals voorgesteld om de problemen uit te leggen aan onze klanten, dit is inmiddels ook al gebeurt aan de mensen die de moeite genomen hebben ons erover persoonlijk te contacteren.

Zolang we van Scarlet geen officieel bericht krijgen over de problemen van hun netwerk, zijn we contractueel gebonden en in de onmogelijkheid om deze zaken te publiceren. We kunnen evenwel klanten persoonlijk inlichten, wat we ook doen.

Er worden door ons op dit forum geen verdere posts meer geplaatst aangezien het meerendeel van de posters meer geïnteresseerd blijkt in hun eigen ego, dan in een constructieve samenwerking, of zich laten leiden door mensen die met het probleem niets te maken hebben.

Er is in een vorige post gevraagd om op onze status-site een ticket te openen tot dit doel, als ik moet afgaan op het aantal mensen dat dit gedaan heeft, dan zijn er ongeveer 10 met een probleem.

Het staat iedereen vrij dit forum te gebruiken, daarover zullen we nooit moeilijk doen, hebben we trouwens ook niets mee te maken. We zullen echter nooit of te nimmer toestaan dat mensen zich het recht toeëigenen om in onze naam uitspraken te doen, of uitspraken die door een van onze medewerkers gedaan zijn over te nemen zonder uitdrukkelijke toestemming.

Het contract met de gebruiker 'inter' werd door ons heden opgezegd per aangetekend schrijven, dit lag trouwens reeds klaar voor zijn post die deze thread begon, en is het gevolg van zijn fax van hedenmiddag.

Herman verschooten
Zaakvoerder WebVisie bvba
Gast

Allez das lachen hier!!!
Dus echt kleine kinderen hé....
Hoe kan je nu in godsnaam een converstatie gevoerd op het irc kanaal van UB waar een heleboel zinnen uitgehaald zijn nog enige zin van waarheid in vinden.
De goede dingen laat hij eruit en de slechte laat hij staan!!!
hahahahahaha laat me niet lachen stel kiekes
Denk dat het nu stillekes aan genoeg is met jullie zever.
Tis heel simpel " der zijn problemen en die moeten worden opgelost en dat gaat Scarlet moeten doen..."
En het grote probleem is dat jullie dat dus niet willen aanvaarden en ondertussen alles zoeken, om mensen die hun best doen, in de grond te boren, met tis eender wat...
Als een van die mannen hier nu een uitleg zou komen doen denk dat er nog commentaar op zou komen...
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Herman verschooten schreef:Er is in een vorige post gevraagd om op onze status-site een ticket te openen tot dit doel, als ik moet afgaan op het aantal mensen dat dit gedaan heeft, dan zijn er ongeveer 10 met een probleem.


Sorry dat ik even off-topic ga;
maar als ik een TT open & mijn probleem uitleg krijg ik 3 antwoorden :
- full line reset done
- profile cleared
- account cleared
-> TT closed
maar geen woord over de situatie ?

of moet ik soms helemaal tot Antwerpen komen voor dat men mij uitlegt hoe & wat er eigenlijk aan de hand is ivm de zeer lage downloadsnelheid

de bovenstaande post van gast is de moeite niet om op te reageren; en ik zou het jammer vinden moest het vermoeden kloppen dat ik heb ivm de identiteit van de poster
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Herman verschooten schreef:Zolang we van Scarlet geen officieel bericht krijgen over de problemen van hun netwerk, zijn we contractueel gebonden en in de onmogelijkheid om deze zaken te publiceren. We kunnen evenwel klanten persoonlijk inlichten, wat we ook doen.


Och Herman, je blijft je verbergen achter Scarlet, en als commercieel bedrijf is het bedroevend dat je je verantwoordelijkheid niet opneemt. Je kan gerust op je website plaatsen dat vanwege netwerk problemen de snelheid kan zakken tot nul komma nul.

Maar ja, laat de klanten ook maar wachten (op wat trouwens... het moment dat Kerstmis en Pasen op dezelfde dag vallen ?) en ondertussen lekker betalen. Jij gaat er alvast geen boterham minder voor eten.
Herman verschooten

R0

Ik verberg me achter niemand, ik heb dat niet nodig. Ik post tenminste onder mijn echte naam. Ik heb niets te verbergen, en ik vraag me trouwens af waar jij je mee moeit. Als je een gebruiker was... dan had je recht van spreken. En als ik op dezelfde manier zou denken als jullie dan had ik al lang de inhoud van verschillende mails van de verantwoordelijken van Scarlet gepost, waarin duidelijk de erkenning staat dat het probleem bij hun ligt, maar ik neem mijn verantwoordelijkheid en hou me aan mijn contracten.

Herman

PS Post gerust voort op deze topic, je zal geen verdere reactie vinden. In tegenstelling tot sommige andere mensen, heb ik een job en wat beters te doen.
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

Herman verschooten schreef:Geachte lezers,

Er is door ons reeds meermaals voorgesteld om de problemen uit te leggen aan onze klanten, dit is inmiddels ook al gebeurt aan de mensen die de moeite genomen hebben ons erover persoonlijk te contacteren.


Komaan zeg, ik heb al genoeg de moeite gedaan jullie persoonlijk te contacteren. De enige uitleg die ik ooit gehad heb is "Het ligt aan Scarlet, we weten niet wanneer de problemen opgelost zijn", of "Binnen korte tijd/enkele weken zullen alle problemen opgelost zijn."

Herman verschooten schreef:Zolang we van Scarlet geen officieel bericht krijgen over de problemen van hun netwerk, zijn we contractueel gebonden en in de onmogelijkheid om deze zaken te publiceren. We kunnen evenwel klanten persoonlijk inlichten, wat we ook doen.


Als klant kan het mij niet schelen bij wie de problemen liggen, zolang ze maar opgelost raken. Indien na maandenlange aanhoudende ellende het einde van de tunnel nog steeds niet in zicht is, stel ik mij terdege vragen bij de professionaliteit van Webviesie. Ik kan me ook niet herinneren wanneer ik persoonlijk ingelicht ben over de problemen. Zal die post wellicht gemist hebben op de adsl2fit-statuspagina.

Herman verschooten schreef:Er worden door ons op dit forum geen verdere posts meer geplaatst aangezien het meerendeel van de posters meer geïnteresseerd blijkt in hun eigen ego, dan in een constructieve samenwerking, of zich laten leiden door mensen die met het probleem niets te maken hebben.


Klanten die deze hele toestand (terecht) moe zijn en hier durven opkomen voor hun mening zijn dus egotrippers? Hoewel ik nog maar enkele dagen actief op deze fora post, volg ik ze al maandelang. Ik vind dat het merendeel van de posters hier nog vrij beleefd blijft, gezien de problemen. Het is opvallend hoe de attitude van de meeste adsl-klanten op deze fora verschoven is van begrip naar woede. Zolang Webvisie geen open kaart speelt, kun je moeilijk een constructieve samenwerking met de klant verwachten.

Herman verschooten schreef:Er is in een vorige post gevraagd om op onze status-site een ticket te openen tot dit doel, als ik moet afgaan op het aantal mensen dat dit gedaan heeft, dan zijn er ongeveer 10 met een probleem.


Dus de extreem lage gemiddelde snelheden van adsl2fit (check de providergrafieken op deze site en op www.speedtest.nl ) t.o.v. andere Adsl-providers worden veroorzaakt door 10 gebruikers op een klantenbestand van +30.000??? Get real.
Laatst gewijzigd door bubbs op 20 apr 2004, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
fallen@ngel

identiteit van de poster
even vergeten, sorry zenne, je moet hier echt wel op alles letten hé, dacht dat het een forum was...
klopte het met wat je dacht???
vermoedens zijn op niks gebouwd....
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Herman verschooten schreef:Ik heb niets te verbergen, en ik vraag me trouwens af waar jij je mee moeit. Als je een gebruiker was... dan had je recht van spreken.


Niets te verbergen... oh nee, en het feit dat je service s**** naar nieuwe klanten ?

Herman verschooten schreef:En als ik op dezelfde manier zou denken als jullie dan had ik al lang de inhoud van verschillende mails van de verantwoordelijken van Scarlet gepost, waarin duidelijk de erkenning staat dat het probleem bij hun ligt


Euh, komt Scarlet dat dan ook allemaal vertellen op een publiek IRC kanaal ? Moet je me toch eens vertellen welk ?

Herman verschooten schreef:ik neem mijn verantwoordelijkheid en hou me aan mijn contracten.


Dan toch niet de contracten met je klanten !

Herman verschooten schreef:heb ik een job en wat beters te doen.


Ik merk er weinig van Herman.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

r2504,

Waar hou jij je nu eigenlijk mee bezig man ?? Je valt mensen aan zonder reden ... de post van Inter is iets tussen Webvisie en inter en heeft niets met de service, communicatie of weet ik wat te maken. Enkel dan dat zij zich beroepen op de auteurswet en de wet van recht op privacy.

Waar jij dan ineens afkomt met zulke mensen persoonlijk aan te vallen en kritiek te leveren op hun persoonlijke zaken snap ik niet.

Neen, ik ben ook niet volledig tevreden. Ja, ik sta achter inter's post. Ik betreur de beslissing van webvisie hierin, maar zij staan wel rechtmatig in hun schoenen en daar moet dan ook naar gehandeld worden.

Hoe je nu gewoon ff in en stop met altijd dat gekanker op andermans posts.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

Herman verschooten schreef:PS Post gerust voort op deze topic, je zal geen verdere reactie vinden. In tegenstelling tot sommige andere mensen, heb ik een job en wat beters te doen.


Laag-bij-de-grondse opmerking. Op welke manier ik m'n tijd vul is nog steeds mijn zaak (en die van m'n baas :roll: )

Trouwens, je moet iets te doen hebben terwijl je wacht op die driverdownload of die webpagina die langzaam maar zeker binnenrolt
Laatst gewijzigd door bubbs op 20 apr 2004, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Herman,

spijtig dat je dit niet verder gaat volgen want dan lees je dit misschien niet:

Ik ben vandaag zo tussendoor (moet nog werken ook ;)) die irc logs aan het lezen en ik ben aangenaam verrast eigenlijk!

Die gebruiker A2F heeft veel informatie gegeven, en ik moet toegeven dat als ik die info toen gelezen had, ik heel wat kwade posts hier niet gedaan had. (in de trend van 'zeg nu eindelijk eens wat er gaande is')

Blijkbaar is A2F heel wat communicatiever geweest dan velen (waaronder mezelf dus) dachten, en ik begrijp nu waarom er zoveel reactie was op de post waarin stond dat IRC user A2F niet meer online ging komen.

Wat ik enkel betreur is dat enkel een kleine groep van Userbase'ers op IRC zit en dus de rest deze informatie helemaal mist.

Daarom ben ik voorstander van de IRC logs, de privacy laat ik even terzijde, ik ben blij te lezen dat er effectief wel veel verteld (al dan niet zever) geweest is door user A2F.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Timothy Beutels

Herman verschooten schreef:... de persoonlijke conversaties van derden mogen nooit zonder uitdrukkelijke toestemming publiek gemaakt worden...


Veel geluk met uw "juridische stappen" zou ik zeggen.
Hoe gaat u verklaren dat uw deze zaken wel op IRC verklaarde maar dat deze bedoeld waren voor een beperkt aantal mensen?

Volgens het principe van een open IRC-kanaal zou iedereen daar namelijk aanwezig kunnen geweest zijn. U kan dus moeilijk ontkennen dat al wat daar gezegd werd voor het brede publiek bestemd was.
Laat ons namelijk even de volgende punten in acht nemen:

1. de spreker doet zich op verschillende momenten voor als een officiële woordvoerder van A2F die z'n klanten komt informeren. Aangezien dit via een PUBLIEK en VRIJ TOEGANKELIJK kanaal gebeurde, dat tevens onderhouden wordt door een vereniging ter verdediging van de Vlaamse internetgebruikers, kan de spreker onmogelijk beweren dat het om een privé gesprek ging.

2. aangezien Herman verschooten zelf komt bevestigen dat deze uitspraken inderdaad vanuit zijn bedrijf werden gemaakt, door een woordvoerder erkend door het bedrijf, zie ik al helemaal niet in waarom deze informatie niet zou mogen doorgegeven worden tussen klanten onderling.

Gezien deze 2 punten hoop ik dat u snel met betere argumenten komt of de "juridische stappen" die u wenst te ondernemen zullen snel u enkel geld kosten en u niets opbrengen.
Tenzij u natuurlijk hoopte dat u met de dreiging tot juridische stappen de poster van deze informatie kon afschrikken.

Herman verschooten schreef:Er is in een vorige post gevraagd om op onze status-site een ticket te openen tot dit doel, als ik moet afgaan op het aantal mensen dat dit gedaan heeft, dan zijn er ongeveer 10 met een probleem.

Het lijkt mij niet echt de taak van de klant om te blijven vragen naar informatie, eerder de taak van de leverancier om spontaan te informeren bij problemen. Vergis ik mij of verwijt u ons dat wij niet zijn blijven bellen en mailen in de hoop meer informatie te krijgen?

Herman verschooten schreef:Het contract met de gebruiker 'inter' werd door ons heden opgezegd per aangetekend schrijven, dit lag trouwens reeds klaar voor zijn post die deze thread begon, en is het gevolg van zijn fax van hedenmiddag.

Daar kan enkel maar om zuchten. De communicatie van A2F is een schoolvoorbeel van "hoe je jezelf juridisch in de problemen werkt door onprofessionele communicatie".

Met vriendelijke groet,
Timothy Beutels
BlueCHerry
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

C-Phest schreef:Blijkbaar is A2F heel wat communicatiever geweest dan velen (waaronder mezelf dus) dachten


Yep, ze hadden het evengoed op een muur aan den Oudaan kunnen opschrijven... dan was het ook publiekelijk en hadden nog minder mensen het geweten.

De officiele communicatie van Webvisie is nog altijd nul komma nul... en het is ondertussen wel duidelijk dat men hier NIETS gaat aan veranderen (lees Herman z'n uitspraak hierboven maar... men WACHT).
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

r2504,

Lees deze wijze woorden:

Een reseller snijd niet in z'n eigen portemonnee door problemen van de leverancier die hij NIET openbaar mag maken.

Zulks is normaal, het is niet leuk, het is niet fair ... het is zelfs niet te verantwoorden. Maar zo is het nu éénmaal ... ELKE firma zou dit zo doen.

Webvisie kan moeilijk dit op zijn website zetten én zo de schuld op zich nemen waardoor verlies van inkomsten en klanten het gevolg is. Temeer daar de schuld NIET bij hen ligt. Indien mensen dit niet geloven is dit hun zaak én staat het hen vrij op een normale manier contact op te nemen met webvisie en vragen om een uitleg. (telefonisch, of persoonlijk langsgaan ofzo ... andere users hebben dit ook reeds gedaan.)

Indien de gebruiker in kwestie van mening is dat de schuld toch bij Webvisie ligt kan die gebruiker actie ondernemen voor zichzelf. Maar om op een publiek forum Webvisie het vuur aan de schenen te leggen en zo te boycotten is laag en getuigd van weinig volwassenheid vind ik.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

r2504: ik zeg niet dat ik akkoord ga met die IRC statements he :) De manier waarop was niet goed ... de info die er verstrekt werd was dat wel.

Ik ben anderzijds ook verontwaardigd en verschoten van een aantal zaken, zoals bvb dat 8Mbit en 4Mbit een compleet ander systeem is en eigenlijk niks met elkaar te maken hebben ... dat wist ik dus niet.

Ik heb echter wel altijd dezelfde problemen gehad als de 4Mbits, en dat verwonderd mij nu wel met deze nieuwe informatie.

Maar nogmaals, ik ben aangenaam verrast over die IRC gesprekken, ook al was het medium misschien slecht gekozen als je het bekijkt naar alle klanten toe.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
vroenkiewoenkie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 feb 2004, 14:41
Locatie: Antwerpen

R2504,

Iets wat ik me afvraag is waarom je eigenlijk zo tekeer gaat?

Ben je zelf een gedupeerde gebruiker van ADSL2FIT, ben je zelf betrokken bij de problemen? Of voel je je geroepen om elke keer af te geven op vanalles en nog wat (it takes all kinds)?

Ik zeg niet dat het verkeerd is bepaalde problemen aan te kaarten, dat kan zelfs verhelderend zijn en vlugger resultaten opleveren, maar 't is de manier waarop,...

't is eigenlijk uit pure nieuwsgierigheid da'k het mij afvroeg


greetz
vroenkmaster, the silly-putty blaster
Light in the absence of eyes illuminates nothing
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sasuke schreef:Een reseller snijd niet in z'n eigen portemonnee door problemen van de leverancier die hij NIET openbaar mag maken.
Zulks is normaal, het is niet leuk, het is niet fair ... het is zelfs niet te verantwoorden. Maar zo is het nu éénmaal ... ELKE firma zou dit zo doen.


Ik weet niet met welke firma's jij allemaal contacten hebt... maar mijn leveranciers geven eerlijk toe dat ze niet in staat zijn te leveren volgens de voorwaarden. Trouwens Webvisie moet de schuld niet op Scarlet steken, ze moeten gewoon op hun website plaatsen dat er algemene problemen zijn (en daar heeft Scarlet zich niet mee te moeien)

Sasuke schreef:Maar om op een publiek forum Webvisie het vuur aan de schenen te leggen en zo te boycotten is laag en getuigd van weinig volwassenheid vind ik.


Webvisie heeft volgens mij meer dan genoeg krediet gehad (ik weet niet of je het beseft, maar dit is meer dan 6 maanden bezig ondertussen)... om al de klanten die hier ontevreden zijn hun recht op protest onvolwassen te noemen begrijp ik dan ook niet.

Ik blijf mij trouwens steeds verbazen over de tolerantie die sommige personen hier hebben... zouden jullie hetzelfde doen als jullie reeds 6 maanden zonder water zouden zitten, en er in het beste geval wat uit de kraan druppelt ? Ondertussen zegt je leverancier dat de schuld bij zijn leverancier zit, en hij er niets mag over zeggen. Terloops laat hij dan ook nog even vallen dat het ook wel je eigen schuld is omdat je je gras lekker stevig gesproeid hebt vorige maand.
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

SSDD... :roll:
wanneer gaat dit ophouden?
Als je niet tevreden bent met je provider stap je toch naar een andere?
Ik denk dat dit meer effect gaat hebben dan stappen te ondernemen...
1: Je komt zelf bij een betere provider terecht
2: De bewuste provider zal klanten verliezen en zich realiseren (hopelijk) dat er iets moet veranderen...

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

vroenkiewoenkie schreef:Iets wat ik me afvraag is waarom je eigenlijk zo tekeer gaat?


Ben ik dan de enige die hier zijn bedenkingen heeft bij de praktijken van Webvisie, of is het omdat ik de vinger iets preciezer op de wonde leg dat het meer pijn doet ?

Zoals Bertje Anciaux het zo leuk zegt... als je geen overtredingen doet moet je geen boetes betalen. Wel, als Webvisie geen problemen heeft, dan moet ik daar hier ook niet over zagen.

Voor je andere vragen... lees het forum, en je zal vinden ! En om eerlijk te zijn, wat mij betreft is dit een princiepes kwestie geworden, er is al genoeg bedrog op deze wereld...
Timothy Beutels

stephan schreef:
wanneer gaat dit ophouden?
Als je niet tevreden bent met je provider stap je toch naar een andere?
Ik denk dat dit meer effect gaat hebben dan stappen te ondernemen...


Als de huidige provider je dan wil laten gaan is dat inderdaad geen probleem.
Bekijk de andere threads ivm A2F maar een keer, het valt meerdere keren voor dat iemand vermeldt dat hij hoopt dat de verloopdatum van zijn contract snel daar is!
Want voor je het weet heb je een schadevergoeding in je bus en waar sta je dan?

mvg,
Timothy Beutels
BlueCHerry
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

stephan schreef:SSDD... :roll:
wanneer gaat dit ophouden?
Als je niet tevreden bent met je provider stap je toch naar een andere?
Ik denk dat dit meer effect gaat hebben dan stappen te ondernemen...
1: Je komt zelf bij een betere provider terecht
2: De bewuste provider zal klanten verliezen en zich realiseren (hopelijk) dat er iets moet veranderen...

ciao
stephan


Dat is nu net het probleem. We kunnen niet bij adsl2fit vertrekken zonder dat de resterende maanden van ons contract in rekening gebracht worden. Bovendien moeten er dan bij de nieuwe provider ook nog aansluitingskosten betaald worden (hier zou ik wel mee kunnen leven mocht ik dan opnieuw kunnen surfen aan +200KB i.p.v. 10KB)

Is volgens mij trouwens meteen ook de reden waarom Webvisie niet met een officiële verklaring komt i.v.m. de huidige problemen. Wanneer ze erkennen dat ze de dienst waar hun klanten voor betalen niet kunnen leveren, kunnen ze die klanten geen strobreed in de weg leggen wanneer ze besluiten hun contract met Webvisie op te zeggen.

Dat ze dus a.u.b. niet meer afkomen met die b*ll sh*t dat ze "niets mogen verklappen van Scarlet".
ChAmPi0N
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 mar 2003, 22:09
Locatie: Brussel
Contacteer:

Ik ben die problemen ook meer dan kotsbeu. Als ik er mag opstappen, onmiddelijk! Een tijdje terug had ik er nog wel vertrouwen in dat het ging goedkomen. Mja, misschien ben ik wel te goedgelovig geweest... Ik heb toch zeer sterk de indruk dat we aan het lijntje gehouden worden. En de schuld op Scarlet steken, daar zijn wij vet mee.... Het is gewoon zo spijtig dat het allemaal zo gelopen is....

Tot die problemen er waren was 2fit echt ideaal. Maar tegenwoordig kan je niet eens meer content downloaden vanop Xbox Live (failed failed failed)...
maxke
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 apr 2004, 10:19

Beste Herman verschooten,

Met alle respect en vriendelijkheid, als je een dier lang genoeg slaat en je slaat het niet dood, dan zal het terugbijten. Dit is een louter psychologisch gegeven.

Waarom schrijf ik nu deze post ? Waarom hou ik mij met deze onnuttige dingen bezig ? Waarom kan ik niet beter werken aan de dingen waar ik aan bezig moet zijn ?

1) Hotmail is 95% van de gevallen onbereikbaar.
--> perfect bereikbaar op de hogeschool waar ik deze namiddag nog op controleerde.

2) IDEM , maar vervang hotmail door yahoo

3) www.userbase.be is nog altijd perfect bereikbaar.

Kortom : Als er geen probleem was , bestond deze tekst niet.
Het is ook niet fijn om te weten dat je indien je een browser-venster opent , dat je minstens 10x moet reloaden om je informatie te raadplegen en dan nog is de kans NIET verzekerd.


Als er mensenlevens afhingen van het internet waren er nu al DODEN geweest. Het netwerk is er meestal wel , nauwelijks wel te verstaan, beschikbaar en soms bijvoorbeeld in het weekend wanneer je een moment voorjezelf hebt en al die mails wil nalezen van een week geleden , dan valt die verbinding weg ....

Ik HOOP dat u BEGRIJPT dat dit tot enige ERGERNIS kan lijden.
Ik zelf heb BEGRIP voor uw situatie. U moet uw eigenbeeld en het beeld van het product ADSL2FIT en het bedrijf Webvisie beschermen.
U voelt zich zelfs aangevallen door datgene wat u hier verneemt.

Begrijp dan aub ook dat de situatie zoals ze nu is onhoudbaar wordt.


Met ongelofelijk veel vriendelijke groeten van Donald Van Haesbroeck die graag zonder ergernis het medium internet zou willen raadplegen via zijn internet provider Webvisie , waarbij hij een klant is voor het product Adsl2fit, terwijl Donald gezwegen heeft over de problemen die zich in de periode voor nieuwjaar 2004 hebben afgespeeld.
Gastjuh

Waarom heeft iedereen hier schrik om op te stappen ?
Ikzelf heb me aangesloten bij Skynet en heb men contract bij A2F opgezegd via aangetekend schrijven, lees in Artikel 11 in het contract.....
Ik hoor al van oktober dat het binne 2 weken opgelost gaat zijn. Zoiets zijde kotsbeu na een half jaar ze.....
The_One_be

Ik moet wel zeggen dat Herman hier hoog van zijne toren aan het blazen is. A2F heeft problemen wat heel duidelijk is volgens dit forum maar deze worden nergens vermeld op hun site. Ondertussen blijven ze zonder scrupules nieuwe klanten aansluiten die verleid worden door de loze beloftes op hun site en je kan dan je contract pas na 1 jaar opzeggen. Dat dit bij sommige mensen de spuigaten begint uit te lopen kan ik dan best begrijpen. Gellukig heb ik mijn telenet nog niet opgezegd om toch nog te kunnen internetten

Verder dan de wet van de privacy inroepen voor uitspraken in een publiek medium is ook wel goed gevonden. Ik heb die IRC logs nu nog niet nagelezen maar ik vind wel dat er duidelijkere communicatie via de officiele kanalen mocht zijn ipv een IRC kanaal. Wegens een slechte internetverbinding kan ik niet meer IRC-en :twisted:

En zijn suggestie van het openen van een Trouble Ticket is ook wel de joke van de eeuw of is hem dit dan al vergeten: 19/03/2004 17:14:06 Error in conversion of ticketingsystem closed all open tickets.
En meer reactie dan volgende nutteloze uitspraak heb ik toch nog niet gezien op mijn TT: "Full line reset done". Er had evengoed "Vanmorgen spek met eieren ontbeten" want qua lijn snelheid of stabilliteit heeft het gene zak geholpen.

En waar de problemen zitten kan mij al geen zak schelen: ik neem een product af van webvisie dus webvisie moet maar zorgen dat het werkt.
Verder heb ik nog maar 1 zekerheid qua A2F: wij worden kaalgeplukt en Herman is zijn zakken aan het vullen want de facturatie werkt perfect en dat is zo ook het enigste.
Benza

hehe.. Dat van da TT systeem is idd wel de grap van de eeuw..

Ik opende een TT met de vraag offer compensaties zouden komen. Het antwoord was NEEN, ZEKER NIET. Het is de fout van SCARLET. Ik antwoorde: Als'k ne volvo koop met audi motor en die motor gaat stuk is het ook volvo die de garantie betaald. Die lopen ook nie te bleiten dat't de fout van audi is he.
Hun antwoord: TICKET CLOSED!

zo .. vlakaf , letterlijk.. kan der screenshots van geven as ge wilt en al.. nondedju.. da is dan de enige officiele vorm van communicatie met hun klanten en dan doen ze zo grof!!!! hier past een mode woordje: GOE BEZIG!!
Gast

Er had evengoed "Vanmorgen spek met eieren ontbeten"


:lol: :lol: :lol:

good one :) , en ja ik mag wel meelachen want ik heb ook A2F met alle probleemkes vandien :)

hehehe, kvint echt een grappige uitspraak :) lol
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”