krisken schreef:Heb vroeger telenet digitale tv gehad. Nu Belgacom TV. De verschilpunten
...
- Telenet heeft filmnet/prima, Belgacom heeft voetbal. Als je zoon/dochter een hevige filmfanaat is, en de vader een immense voetbalfanaat moet je ze dus beiden hebben
Pas op krisken, ik zeg niet dat telenet beter is eh! Niet alles is zwart/wit!
Zoals gezegd heb ik geen telenet, en wil dit ook niet echt hebben, alhoewel ik vaak denk van 'verdomme, nu wil ik telenet'.
dus vraag ik mij af in welke wereld die mensen leven die constant zeggen dat Belgacom goed bezig slash perfect is.
Vlaamse/nederlanderstalige zenders:
- studio 100
- life tv
- gunk tv
- actua tv
- onze tv
- pebble tv
- jimjam
- zita
- buienradar
- Njam!
- stories tv
Dan zwijgen we uiteraard nog over andere zenders zoals Fox life, MCM Top, Trace tropical, NL1-2-3HD, etc..en deftige radio zenders...
niche zenders...misschien, maar toch niet beschikbaar.
Exclusive zenders? Ja, gunk tv is er zo een..
maar er zijn zenders die geweigerd werden door Belgacom zelf , wegens 'capaciteit'.
Zenders die er wel bijgekomen zijn:
- M6 Boutique
- LA trois
- RTL-TVI HD
- Club RTL HD
- La une HD
- La deux HD
- Arte Belgique
- ..
(maar dus geen capaciteit voor NL talige kanalen)
-> 30Mb
Als je logisch nadenkt, en een aansluiting binnen 400m moet hebben, dan vallen veel mensen uit de boot.
Om nogmaals te zwijgen over die honder duizenden die nog geen 4Mb lijn hebben.
-> Welke mogelijkheden heeft Mobistar TV wel en BGC TV niet, en wees/blijf realistisch!
- Mobile application
Jaja, belgacom 'binnenkort'.
- Remote opnames
Jaja, belgacom 'binnenkort'.
- Externe harde schijf..
...
Nogmaals, belgacom is er al bijna 6 jaar mee bezig. 6 jaar stilstand.
-> welke interactiviteit heeft TN wel en BGC niet?
- 'tv-sites'
- Fun & Games
Volgens handleiding van decoder al lang mogelijk via Belgacom, maar alles behalve waar. (jaja, weeral eens uitgesteld)
- digitext (niet dat dit iets voorstelt waarschijnlijk)
-> Bewijs mij dat er klachten voor racisme en gelijke rechten zijn tov BGC? Scan het artikel in of geef de link!
Dit kan/mag ik momenteel niet doorgeven. Maar ik beloof u dat ik het doorgeef van zodra ik dit mag.
Maar de publiekelijke klachten op allerlei fora zegt genoeg, niet?