Er waren wat problemen met het doorsturen van het contract bij m'n klant, Dommel kreeg zogezegd telkens het contract binnen via fax maar in te slechte kwaliteit... Hoewel na test van m'n klant naar mijn fax toestel het in perfecte kwaliteit was... ***sigh***
Dan maar tot m'n klant geweest en het contract ingescand en doorgestuurd.
De dag erna kreeg m'n klant meteen een e-mail binnen met voorgestelde activering van de lijn op 10/11/2010.
Wat ik wel niet gelezen had was het lijntje onder de datum...
Op 10/11 krijg ik 's avonds een SMS van m'n klant dat ze geen Internet meer hebben (Belgacom Internet).The installation/migration/adaptation of your adsl connection is planned on 20101110 (YYYYMMDD).
Normally nobody should be at the installation address at that time since we can perform the installation/adaptation of the line remotely.
adsl2+ cityconnect lite + adsl(2+)/vdsl2 without fixed line (raw copper)
Meteen de Belgacom technische helpdesk opgebeld, ik kreeg de melding dat het Belgacom Internet opgezegd was en dat er een nieuwe provider op de lijn is.
Nu hang ik al 15min aan de (wacht)lijn met de Dommel helpdesk, maar misschien werken ze vandaag niet... Brugje maken zonder de helpdesk "af te sluiten"...
Ik haat het als er mensen zijn die eigen initiatief nemen zonder de klant ervan in te lichten.
Zeker voor zo'n cruciale zaken.
Het gaat om een hotel in Oostende welke de Belgacom Internetverbinding verder gaat gebruiken voor intern-gebruik en de Dommel verbinding zou gebruikt worden voor de klanten (WiFi + RJ45 verbinding in de kamers)...