Ik ga overstappen van Telenet op ADSL, nu vraag ik me af wele provider ik het beste neem. Goede pings zijn het belangrijkste, snelhied ni zo, ik download ook erg veel maar alles heeft blijkbaar limieten, ik zat te twijfellen tussen de volgende providers:
- Skynet: de bekenste, goede service enzo, zal der niet snel mee stoppen, maar er zijn limieten.
- Pi: theoretisch 10gb limiet, maar in praktijk geen limieten (heb ik horen zeggen bij verschillende mensen, ik weet alleen niet of het waar is, 1 iemand zij dat er op je factuur dan extra gerekent wordt, maar dat dit helemaal niet veel is)
- Easynet: ze werken momenteel alleen nog voor bedrijven, maar ik hoop iets te regellen via men pa zen bedrijf.
- Tiscali: nieuw? ook hier heb ik horen zeggen dat ze in praktijk geen limieten hebben, helemaal niet zeker van
Ik zou ook graag als ik een modem ga halen een modem hebben met een router ingebouwd, ik had aan de deze gedacht:
http://shop.crazycamel.com/product_info ... ts_id=1053
heeft der iemand hier ervaring mee? ik heb ook ergens gelezen dat adsl zichzelf reset na 36uur, geeft dit problemen met deze routers? (dat je ze bijvoorbeeld moet heropstarten)
bedankt!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)