Gisteren om 6 uur ging de activatie in gang van men nieuw belgacom pack. Ik heb internet intense genomen + mobile + digi tv. We sluiten gisteren alles zelf aan en alles werkte perfect. Lijntestjes gedaan en ik haalde +- 20mbit en dat daalde naar +- 10mbit met 2 HD posten op.
We gaan naar men 2de pc die boven staat om het draadloos internet te laten werken en dit ging niet...duw we besluiten de cd die erbij zat in te steken en dat werkte totaal niet. Erger nog, nu neemt die bbox ipv VDSL connectie steeds een ADSL connectie.
We bellen dus naar belgacom en vertellen wat er is gebeurt, die kerel doet een lijntest en zegt dat er iets mis is met de lijn... nu is nog wel mijn dommel actief tot +- 22 oktober (wegens maand opzeg). Maar mij leek het persoonlijk niet logisch dat als om 18h belgacom zen eigen lijn actief zet voor VDSL dat ik dan achteraf na een uur perfect te werken weer adsl signaal binnenkrijg.
Vandaag in de namiddag komt er een technieker van Belgacom langs. Volgens die aan de telefoon zou het aan de centrale ligge
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Wat denken jullie hiervan??