Laatste 2 maanden. Sinds het vrij downloaden. Ze bekijken het eigenlijk dag per dag. Tijdens de groene uren kunt ge redelijk wat verzetten (toch 300 gig ofzo). tijdens de gele uren maakt het ook niet heel veel uit denk ik. Maar tijdens de rode uren tellen ze naar wat ik hier heb gezien alles.blowie schreef:Hmmm, is het de laatste maand dan zo? Want ervoor heb ik er nooit geen last van gehad denk ik. Er waren avonden bij van 50 tot 80gb die ik binnentrekte.Yogi schreef: Nja, 21.00 is nog volledig in de dikke rode uren. en dan 24 gig ineens vind telenet niet zo tof. Mocht het 1/2 gig zijn zou het wss niet veel uitmaken.
Mijn tip: download van 2.00 - 12.00 ofzo
Als je iets downloawd, wil je het nu hebben en niet snachts of volgende dag he. Waarom hebben we anders de fibernet? Dan kunnen we met een trage account ook evengoed downloaden, en deze snachts lekker laten draaien.
JeeeeJ telenet
Merci mannen voor den info
Als jij bv ineens 24gig gaat downloaden, gaan ze dit als je normale verbruik nemen tijdens die rode uren, waardoor ge 24*31 = 744 gig download tijdens de drukke periodes. Ze vinden dit veel, daarom dat ze je zo een mail sturen. 1-5 gig ofzo gaat ook nog tijdens rode uren. tijdens groene uren maakt het allemaal niet veel uit.
Ikzelf probeer zovee mogelijk van mijn downlods in de groene uren te doen, en in de rode uren gewoon surfen/youtube/streamen enzo, zoals normaal internet verkeer. Tot nu toe op 2 maanden enkel maar op arrow4/9 geraakt