De klagers zijn ondertussen precies verdwenen bij Dommel,
en de problemen ,wonderlijk genoeg ook.
Zouden de problemen dan misschien toch de schuld van de klagers geweest zijn ? ? ?
Wat vinden we nu van Dommel ? De grote Userbase Poll !
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Mss heeft dommel ze gewoon (tijdig) opgelost.destertjes schreef:De klagers zijn ondertussen precies verdwenen bij Dommel,
en de problemen ,wonderlijk genoeg ook.
Zouden de problemen dan misschien toch de schuld van de klagers geweest zijn ? ? ?
Dommel is wel professioneler geworden; ze melden hun problemen daarom ook niet meer.
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Ik heb behoorlijk wat problemen gehad met dommel (homeconnect) in het verleden. Vorige week heb ik een dag een slechte verbinding gehad (normaal surfen onmogelijk). Maar ja en ik heb dit hier ergens al eens vermeld (Als het dan weer goed ik zeg ik het ook!) : Ik ervaar al geruime tijd geen echte problemen meer bij dommel. Onlangs nog eens de helpdesk nodig gehad (info vraag), en deze heeft snel en vlot gereageerd.destertjes schreef:De klagers zijn ondertussen precies verdwenen bij Dommel,
en de problemen ,wonderlijk genoeg ook.
Zouden de problemen dan misschien toch de schuld van de klagers geweest zijn ? ? ?
Als er geen klagers meer zijn zal dat zijn redenen hebben
Hopelijk blijft het zo!
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Member
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 24 jan 2008, 09:16
- Locatie: Leuven Belgium Europe
- Contacteer:
Ook al iets van een jaar weg. Heb een heel eerste jaar technische problemen gehad die ze aan mij verweten. Ik heb uiteindelijk iemand van Cisco alles laten nakijken en welke zonder twijfel heeft aangetoond dat het probleem bij Dommel lag.
Na hun daarmee geconfronteerd te hebben, zeiden ze me doodleuk dat ik dan maar op een ander moest gaan. Wat ik heb gedaan.
Na hun daarmee geconfronteerd te hebben, zeiden ze me doodleuk dat ik dan maar op een ander moest gaan. Wat ik heb gedaan.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Ben er ondertussen ook meer dan een jaar vanaf . Niet kwaad voor , heb me het nog geen minuut beklaagd . Het management is daar ook alles behalve klantvriendelijk.
Echt jammer voor alle mensen met slechte ervaringen hier... Zelf ben ik een tijdje klant geweest bij Dommel (nu jammer genoeg niet meer, omwille van niet beschikbaar op nieuw adres) en ik heb zo goed als geen problemen gekend met hen.
Meer nog, voor mij was Dommel de eerste provider waar ik oprecht respect kon voor opbrengen en bij wie ik me niet constant in m'n g*t gep*kt voelde
Meer nog, voor mij was Dommel de eerste provider waar ik oprecht respect kon voor opbrengen en bij wie ik me niet constant in m'n g*t gep*kt voelde
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
4 jaar dommel gehad, door verhuis heb ik internet moeten verhuizen naar Telenet (geen VDSL & te ver v/d centrale). Ik heb nooit grote problemen ondervonden, en voor de paar keer dat ik heb moeten bellen naar hun helpdesk was ik steeds verder geholpen. Als ik vandaag VDSL zou kunnen krijgen hier zou ik niet twijfelen en terug naar dommel verhuizen denk ik.
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik ben persoonlijk heel tevreden van m'n Speedconnect PLUS (VDSL2) ... heel stabiel, usenet accountje en zeer goeie upload !
Die fibernet is ook wel heel interessant, maar vooral omwille van de 5Mbit upload ... maar de prijs ervan ligt abominabel hoog, dus blijf ik met plezier waar ik nu ben (zeker nu met het upload upgrade'je)
Die fibernet is ook wel heel interessant, maar vooral omwille van de 5Mbit upload ... maar de prijs ervan ligt abominabel hoog, dus blijf ik met plezier waar ik nu ben (zeker nu met het upload upgrade'je)
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Zeg man, ni zeveren he, we hebben hier genoeg tegen Dommel gesproken en Dommel is nooit DE provider van Userbase geweest, in de verre verste niet zelfs.BasMSI schreef:Paar maanden geleden was Dommel nog DE provider van Userbase!
Nu ineens mag iedereen tegen stemmen?
Wat voor kromme website is dit?
Toen ik vragen stelde bij Dommel werd ik voor gek versleten!!
grtz,
Sasuke
Kijk eens naar de datum van de eerste post in dit topic... amen!BasMSI schreef:Paar maanden geleden was Dommel nog DE provider van Userbase!
Nu ineens mag iedereen tegen stemmen?
Helaas pindakaas ga ik dit ook ten gronde ontkrachten want Lord Utopia is (aldus bij mijn weten) nooit klant geweest bij Dommel.BasMSI schreef:Met lord Utopia voorop
Ik ben bijna 4 jaar klant bij Dommel.
Zo goed als nooit problemen me gehad en dus heel tevreden met die.
Maar ...
VDSL activate voor bestaande klanten is €99 + €139 voor een nieuw modem.
Nieuwe klanten krijgen die activatie voor maar €25.
Ga mijn abonnement opzeggen en elders anders gaan. Heel jammer maar ja...
Nu zijn er andere speelers op de markt en als ze niks willen doen voor hun trouwe klanten dan ben ik weg!
Zo goed als nooit problemen me gehad en dus heel tevreden met die.
Maar ...
VDSL activate voor bestaande klanten is €99 + €139 voor een nieuw modem.
Nieuwe klanten krijgen die activatie voor maar €25.
Ga mijn abonnement opzeggen en elders anders gaan. Heel jammer maar ja...
Nu zijn er andere speelers op de markt en als ze niks willen doen voor hun trouwe klanten dan ben ik weg!
Ik ben sinds vandaag naar Dommel met VDSL2 en alles wat ze zeiden en deden klopt.
Ook is de snelheid meer dan goed.
Dommel is een prima provider
Al ga ik wel terug naar Evonet eens ze VDSL2 bieden.
Euh, activatie gratis, maar 50 euro Raw-copper activatie, terwijl ik dat al lang had...neem ik allemaal voor lief.
Ook is de snelheid meer dan goed.
Dommel is een prima provider
Al ga ik wel terug naar Evonet eens ze VDSL2 bieden.
Euh, activatie gratis, maar 50 euro Raw-copper activatie, terwijl ik dat al lang had...neem ik allemaal voor lief.
-
- Elite Poster
- Berichten: 777
- Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 22 keer
Al verschillende jaren bij dommel en in al die jaren slechts 4tal keren zonder internet gezeten ...
De overstap naar vdsl niet meegerekend maar dit lag aan de internet aansluiting en na een telefoontje naar de helpdesk stond er hier 2 dagen later toch een technieker ...
Had ook eigenlijk meer negatieve reacties op de poll verwacht
De overstap naar vdsl niet meegerekend maar dit lag aan de internet aansluiting en na een telefoontje naar de helpdesk stond er hier 2 dagen later toch een technieker ...
Had ook eigenlijk meer negatieve reacties op de poll verwacht
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ondertussen al iets meer dan 2 jaar klant en nog nooit problemen gehad. Ik heb weliswaar wat moeten aandringen om mijn profiel van 9Mbit naar 12Mbit te laten verhogen, maar dat heeft me hoogtens 5 minuten wachten op een medewerker en nog een uur om het te laten uitvoeren gekost. Voor de rest nooit contact gehad met dommel.
Van wat ik hier lees mogen ze wel wat meer voordelen geven aan hun bestaande klanten, vooral voor de overstap naar speedconnect.
Van wat ik hier lees mogen ze wel wat meer voordelen geven aan hun bestaande klanten, vooral voor de overstap naar speedconnect.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik zit al van 2007/04/24 bij Dommel, de prijs is wel opgeslagen (betaalde vroeger 33eur/maand voor adsl tov 39eur/maand vdsl2 nu). Zeer tevreden van in tegenstelling tot BGC (overgeschakeld omwille van het volume (dommel: 50GB) (en de prijs): 33eur tov 60eur maand).
De vdsl2 startkost was wel erg hoog, maar heb het mij nooit beklaagd (en gratis upgrade van snelheid is ook mooi meegenomen).
De vdsl2 startkost was wel erg hoog, maar heb het mij nooit beklaagd (en gratis upgrade van snelheid is ook mooi meegenomen).
De prijs is hoger, want je moet ofwel Belgacom Telefoonlijn danwel Raw-copper meerekenen!
Waar je dit voor Belgacom xDSL niet hoeft te hebben.
Dus Dommel (en alle andere providers ook) worden ZWAAR benadeeld door Belgacom, want je bent altijd minimaal 13 euro per maand meer kwijt omwille van RC of discovery-lijn.
Waarom de FOD of het BIPT dit monopolie misbruik van Belgacom nog altijd niet aanpakt is mij een raadsel.
Reeds lang klacht tegen Belgacom neergelegd, zonder succes.
Maar Dommel is een prima provider!
Waar je dit voor Belgacom xDSL niet hoeft te hebben.
Dus Dommel (en alle andere providers ook) worden ZWAAR benadeeld door Belgacom, want je bent altijd minimaal 13 euro per maand meer kwijt omwille van RC of discovery-lijn.
Waarom de FOD of het BIPT dit monopolie misbruik van Belgacom nog altijd niet aanpakt is mij een raadsel.
Reeds lang klacht tegen Belgacom neergelegd, zonder succes.
Maar Dommel is een prima provider!
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 25 sep 2009, 08:29
Ik ben intussen ook al een tijdje klant bij Dommel (Homeconnect). Ik heb verschillende problemen gehad, maar ik heb telkens moeten vaststellen dat hun technische dienst voortreffelijk werk levert. Na het loggen van een ticket werd ik binnen de 24 uur gecontacteerd door een van hun technische mensen. Dat heb ik van andcere providers nog nooit gehoord, en zeker niet van Telenet, waar ik vroeger klant was. Het ging zelfs zo ver dat op een bepaald moment de technieker mij contacteerde op het moment dat mij het best uitkwam. Ongelooflijk, maar waar! Een dikke pluim voor die mensen!
De internet verbinding geeft weining problemen, maar ondanks verschillende interventies blijft de telefoon regelmatig uitvallen en de kwaliteit is soms heel slecht. Dommel heeft mij nu voorgesteld om over te schakelen naar Netline. Is er iemand die deze omschakeling ook gemaakt heeft? Wat was het resultaat?
De internet verbinding geeft weining problemen, maar ondanks verschillende interventies blijft de telefoon regelmatig uitvallen en de kwaliteit is soms heel slecht. Dommel heeft mij nu voorgesteld om over te schakelen naar Netline. Is er iemand die deze omschakeling ook gemaakt heeft? Wat was het resultaat?
- jaker
- Elite Poster
- Berichten: 948
- Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
- Locatie: Meerhout
- Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
- Bedankt: 81 keer
Ik ben ook Dommel klant sinds april (Netline). Al wel enkele probleempjes gehad sinds dan: de tweede maand al een aanmaning gekregen voor een factuur die ik wel degelijk betaald had. Dat is na een weekje wachten eindelijk toch goed gekomen (blijkbaar een probleem bij hun facturatiedienst). En de adsl-lijn was niet altijd even stabiel (soms uitval internetverbinding).
Maar in juli heb ik een echt groot probleem gehad. Mijn fritzbox 7113 was namelijk defect geraakt door bliskeminslag via de telefoonlijn (we hebben hier nog luchtlijnen) en dit net voor een weekend. Maandag dan gebeld naar helpdesk, defecte modem moeten terugsturen, tegen vrijdag had ik dan een nieuwe fritzbox. De internetgegevens kon ik zelf ingeven, Voip gegevens niet, wegens ontbreken van het paswoord. De maandag daarop terug gebeld naar de helpdesk want mijn telefoonlijn was nog steeds niet aktief. De helpdesk medewerker zei me dat de gegevens van mijn nieuwe fritzbox (MAC adres) nog niet waren gewijzigd in hun database. Hij zou dit doorgeven aan de systeembeheerders ...
In latere communicaties met de helpdesk heb ik hen verschillende malen gevraagd om mij door te schakelen naar een hoger geplaatst persoon of door te schakelen met de systeembeheerders of mij mijn Voip paswoord te geven. Steeds echter een negatief antwoord op al deze vragen.
Om een lang verhaal kort te maken : na drie weken heen en weer gebel, heb ik de Ombudsman voor Telecommunicatie ingeschakeld. Enkele uren nadat Dommel mijn officiële klacht via de Ombudsman had ontvangen, werkte mijn telefoon bij wonder terug ...
Nu heb ik dank zei Userbase (met mijn eeuwige dank aan Sparky), zelf mijn Viop paswoord uit mijn fritzbox kunnen halen. En heb ik die fritzbox er eindelijk tussenuit kunnen gooien en mijn "oude" Philips SNV6520 van Belgacom terug in dienst genomen: geen problemen meer met uitvallende verbindingen en een goede Wifi bereik.
Dus mijn conclusie over Dommel: Goed netwerk (is eigenlijk Belgacom), maar slechte modems, ondermaatse en starre helpdesk en zwakke facturatiedienst.
Ik kwam van Belgacom, maar die was te duur (gebleven), en bezorgde me toch ook regelmatig problemen met facturen die niet helemaal correct waren. Na praktisch elke facturatie klacht, kreeg ik wel telkens een kreditnota, maar het was toch niet prettig dat ik elke factuur zo moest uitpluizen en regelmatig fouten vond. De facturen waren trouwens helemaal niet overzichtelijk ... En dan de wachttijden bij de helpdesk bij Belgacom ...
Die zijn al voldoende reden om over te schakelen naar een ander provider. Dan is de reactietijd bij Dommel toch veeeel sneller.
Maar in juli heb ik een echt groot probleem gehad. Mijn fritzbox 7113 was namelijk defect geraakt door bliskeminslag via de telefoonlijn (we hebben hier nog luchtlijnen) en dit net voor een weekend. Maandag dan gebeld naar helpdesk, defecte modem moeten terugsturen, tegen vrijdag had ik dan een nieuwe fritzbox. De internetgegevens kon ik zelf ingeven, Voip gegevens niet, wegens ontbreken van het paswoord. De maandag daarop terug gebeld naar de helpdesk want mijn telefoonlijn was nog steeds niet aktief. De helpdesk medewerker zei me dat de gegevens van mijn nieuwe fritzbox (MAC adres) nog niet waren gewijzigd in hun database. Hij zou dit doorgeven aan de systeembeheerders ...
In latere communicaties met de helpdesk heb ik hen verschillende malen gevraagd om mij door te schakelen naar een hoger geplaatst persoon of door te schakelen met de systeembeheerders of mij mijn Voip paswoord te geven. Steeds echter een negatief antwoord op al deze vragen.
Om een lang verhaal kort te maken : na drie weken heen en weer gebel, heb ik de Ombudsman voor Telecommunicatie ingeschakeld. Enkele uren nadat Dommel mijn officiële klacht via de Ombudsman had ontvangen, werkte mijn telefoon bij wonder terug ...
Nu heb ik dank zei Userbase (met mijn eeuwige dank aan Sparky), zelf mijn Viop paswoord uit mijn fritzbox kunnen halen. En heb ik die fritzbox er eindelijk tussenuit kunnen gooien en mijn "oude" Philips SNV6520 van Belgacom terug in dienst genomen: geen problemen meer met uitvallende verbindingen en een goede Wifi bereik.
Dus mijn conclusie over Dommel: Goed netwerk (is eigenlijk Belgacom), maar slechte modems, ondermaatse en starre helpdesk en zwakke facturatiedienst.
Ik kwam van Belgacom, maar die was te duur (gebleven), en bezorgde me toch ook regelmatig problemen met facturen die niet helemaal correct waren. Na praktisch elke facturatie klacht, kreeg ik wel telkens een kreditnota, maar het was toch niet prettig dat ik elke factuur zo moest uitpluizen en regelmatig fouten vond. De facturen waren trouwens helemaal niet overzichtelijk ... En dan de wachttijden bij de helpdesk bij Belgacom ...
Die zijn al voldoende reden om over te schakelen naar een ander provider. Dan is de reactietijd bij Dommel toch veeeel sneller.
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik denk dat je je vergist en Telenet met Belgacom verward. 13 € is de verborgen kost bij TelenetBasMSI schreef:Dus Dommel (en alle andere providers ook) worden ZWAAR benadeeld door Belgacom, want je bent altijd minimaal 13 euro per maand meer kwijt omwille van RC of discovery-lijn.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Hij spreekt over de kost van een disco lijn en u komt af met de kast van de kabel? desinformatie van de Belgacom/proximus/Scarlet stal????????quistnix schreef:Ik denk dat je je vergist en Telenet met Belgacom verward. 13 € is de verborgen kost bij TelenetBasMSI schreef:Dus Dommel (en alle andere providers ook) worden ZWAAR benadeeld door Belgacom, want je bent altijd minimaal 13 euro per maand meer kwijt omwille van RC of discovery-lijn.