en de problemen ,wonderlijk genoeg ook.

Mss heeft dommel ze gewoon (tijdig) opgelost.destertjes schreef:De klagers zijn ondertussen precies verdwenen bij Dommel,
Zouden de problemen dan misschien toch de schuld van de klagers geweest zijn ? ? ?
Ik heb behoorlijk wat problemen gehad met dommel (homeconnect) in het verleden. Vorige week heb ik een dag een slechte verbinding gehad (normaal surfen onmogelijk). Maar ja en ik heb dit hier ergens al eens vermeld (Als het dan weer goed ik zeg ik het ook!) : Ik ervaar al geruime tijd geen echte problemen meer bij dommel. Onlangs nog eens de helpdesk nodig gehad (info vraag), en deze heeft snel en vlot gereageerd.destertjes schreef:De klagers zijn ondertussen precies verdwenen bij Dommel,
Zouden de problemen dan misschien toch de schuld van de klagers geweest zijn ? ? ?
Yup, ik ben er ook al een jaar weg. Hit them where it hurts.Heronic schreef: Als er geen klagers meer zijn zal dat zijn redenen hebben![]()
Zeg man, ni zeveren he, we hebben hier genoeg tegen Dommel gesproken en Dommel is nooit DE provider van Userbase geweest, in de verre verste niet zelfs.BasMSI schreef:Paar maanden geleden was Dommel nog DE provider van Userbase!
Nu ineens mag iedereen tegen stemmen?
Wat voor kromme website is dit?
Toen ik vragen stelde bij Dommel werd ik voor gek versleten!!
Kijk eens naar de datum van de eerste post in dit topic... amen!BasMSI schreef:Paar maanden geleden was Dommel nog DE provider van Userbase!
Nu ineens mag iedereen tegen stemmen?
Helaas pindakaas ga ik dit ook ten gronde ontkrachten want Lord Utopia is (aldus bij mijn weten) nooit klant geweest bij Dommel.BasMSI schreef:Met lord Utopia voorop![]()
Ik denk dat je je vergist en Telenet met Belgacom verward. 13 € is de verborgen kost bij TelenetBasMSI schreef:Dus Dommel (en alle andere providers ook) worden ZWAAR benadeeld door Belgacom, want je bent altijd minimaal 13 euro per maand meer kwijt omwille van RC of discovery-lijn.
Hij spreekt over de kost van een disco lijn en u komt af met de kast van de kabel? desinformatie van de Belgacom/proximus/Scarlet stal????????quistnix schreef:Ik denk dat je je vergist en Telenet met Belgacom verward. 13 € is de verborgen kost bij TelenetBasMSI schreef:Dus Dommel (en alle andere providers ook) worden ZWAAR benadeeld door Belgacom, want je bent altijd minimaal 13 euro per maand meer kwijt omwille van RC of discovery-lijn.