Belgacom centrales in Services werkt niet meer

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Spijtig dit was nu eens een toegevoegde waarde van Belgacom. Ik ben trouwens van oordeel dat dit alles moet behoren tot open databanken van de overheid. Dat je kan zien wat al die kasten / kabels in je straat / tuin doen, of op zijn minst de eigenaar. Dan kan ook nuttig zijn dan weet je ten minste waar je moet klagen voor die half kapot gereden kast in je voortuin.
THRene
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 7 keer

.. De Google cache bevat de info nog :-D
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

THRene schreef:.. De Google cache bevat de info nog :-D
De xml helaas niet meer...als iemand die heeft of kan verkrijgen, ik ben u eeuwig dankbaar!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Tomsworld schreef:Spijtig dit was nu eens een toegevoegde waarde van Belgacom. Ik ben trouwens van oordeel dat dit alles moet behoren tot open databanken van de overheid. Dat je kan zien wat al die kasten / kabels in je straat / tuin doen, of op zijn minst de eigenaar. Dan kan ook nuttig zijn dan weet je ten minste waar je moet klagen voor die half kapot gereden kast in je voortuin.
Das zeker, als je nu nog een alarmsysteem bij je thuis hebt, dan weten de dieven ook direct waar ze moeten knippen. :lol:
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

redman schreef:
Tomsworld schreef:Spijtig dit was nu eens een toegevoegde waarde van Belgacom. Ik ben trouwens van oordeel dat dit alles moet behoren tot open databanken van de overheid. Dat je kan zien wat al die kasten / kabels in je straat / tuin doen, of op zijn minst de eigenaar. Dan kan ook nuttig zijn dan weet je ten minste waar je moet klagen voor die half kapot gereden kast in je voortuin.
Das zeker, als je nu nog een alarmsysteem bij je thuis hebt, dan weten de dieven ook direct waar ze moeten knippen. :lol:
Neen, waar ze er tegen moeten rijden :p

@Krisken, denk ook aan de job van de Belgacom medewerker die deze informatie met de beste bedoelingen beschikbaar stelde.
Als je er aan zou geraken... Hoop ik dat het nooit zo ver komt dat je een brief van Belgacom in de bus hebt (ik heb het niet over facturen :lol: )
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

honda4life schreef:
redman schreef:
Neen, waar ze er tegen moeten rijden :p

@Krisken, denk ook aan de job van de Belgacom medewerker die deze informatie met de beste bedoelingen beschikbaar stelde.
Als je er aan zou geraken... Hoop ik dat het nooit zo ver komt dat je een brief van Belgacom in de bus hebt (ik heb het niet over facturen :lol: )
Het zou voor intern gebruik zijn binnen de firma waar ik voor werk (allen techniekers voor BGC). Het is dus zeker niet de bedoeling om de job van Trojan in gevaar te brengen!
@honda4life : zoek een kvd in de buurt, rij die omver en 99% kans dat je de juiste mee hebt. Of kom even binnen, vraag of je een dringende telefoon mag doen, telefoneer 1923 en je weet meteen de centrale die je moet saboteren. Weet je...public secrets...

Telefonie = EDPnet + OVH
Ontheronix
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 2 keer

meon schreef:Op vraag van Trojan offline gebracht...
We zouden het wikileaks-gewijs ergens anoniem in een ongereglementeerd land online moeten brengen eh :)
Tja goh waarom niet eigenlijk ? Submitten aan WikiLeaks gaat anoniem? Of kan dit nog verdere gevolgen hebben voor Trojan?
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Tomsworld schreef: Dan kan ook nuttig zijn dan weet je ten minste waar je moet klagen voor die half kapot gereden kast in je voortuin.
Het volstaat om een telefoonnummer en referentienummer op de kast aan te brengen en iedereen een een kapotte kast melden...
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Trojan schreef:Niet overdrijven he. Ik heb ondertussen er ondertussen al genoeg problemen door gekregen. :cry:
Ik had het al héél raar gevonden dat de informatie open en bloot op het net stond. Dat leek me immers bedrijfsgeheim en informatie die concurrenten als telenet maar al te graag weten...
Hopelijk zijn je problemen toch niet te erg door het lekken van deze informatie.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ontheronix schreef:
meon schreef:Op vraag van Trojan offline gebracht...
We zouden het wikileaks-gewijs ergens anoniem in een ongereglementeerd land online moeten brengen eh :)
Tja goh waarom niet eigenlijk ? Submitten aan WikiLeaks gaat anoniem? Of kan dit nog verdere gevolgen hebben voor Trojan?
Ze weten ondertussen waar het vandaan komt, dus als het moest lekken weten ze ook goed genoeg bij wie eerst aan te kloppen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Ach uiteindelijk als je tussen de BGC tools zoekt kan je ook al die info hebben hoor. Het zal alleen iets langer duren eer je echt alles hebt. Elke BGC technieker die op dit idee komt kan dit dus doen...

Telefonie = EDPnet + OVH
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer

Trojan schreef:Ze weten ondertussen waar het vandaan komt, dus als het moest lekken weten ze ook goed genoeg bij wie eerst aan te kloppen.
Had ik dan niet begrepen dat jij de site had gemaakt maar dat je de data van iemand anders had gekregen ? Dit is een quote van jou een tijd geleden:
Ik heb van IT gewoon een bestand gekregen met POI's van alle centrales en kvd's, bedoeld voor "jullie" tomtom gps. Na wat gepruts heb ik deze omgezet naar een xml dewelke google maps kan lezen en tonen. +-30000 POI's.

Ik kan wel de TSI opvragen en in beperkte maten aanpassen (uitgaande stijl, voeding en verspreiding) aanpassen. Maar daar stop het spijtig genoeg ook.
Ik bedoel maar, jij bent toch niet in fout maar wel die perso(o)n(en) die je de tomtom GPS data heeft/hebben bezorgd ?
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Die poi is al meermaals rond gegaan onder techniekers via mail of usb-stick. Maar ik heb ze aangepast zodat ze op een website gebruikt kon worden.

Eigenlijk wel spijtig, ik was wel trots op mijn creatie. :-(
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer

Edit: is dus bedrijfsinformatie van Belgacom en mag dus niet online staan.
Laatst gewijzigd door quistnix 28 sep 2010, 15:48, in totaal 1 gewijzigd.
Joris84
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Trojan, die map is bedrijfsinformatie van belgacom. Ik kan er niet bij dat je niet beseft dat dit verkeerd is om dit online te posten? Je krijgt dat om je job uit te oefenen en daar hangt altijd een disclaimer aan vast (als je bij belgacom of voor belgacom werkt heb je dit normaal ook in je contract staan).
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”