Belgacom centrales in Services werkt niet meer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Spijtig dit was nu eens een toegevoegde waarde van Belgacom. Ik ben trouwens van oordeel dat dit alles moet behoren tot open databanken van de overheid. Dat je kan zien wat al die kasten / kabels in je straat / tuin doen, of op zijn minst de eigenaar. Dan kan ook nuttig zijn dan weet je ten minste waar je moet klagen voor die half kapot gereden kast in je voortuin.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
De xml helaas niet meer...als iemand die heeft of kan verkrijgen, ik ben u eeuwig dankbaar!THRene schreef:.. De Google cache bevat de info nog
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
Das zeker, als je nu nog een alarmsysteem bij je thuis hebt, dan weten de dieven ook direct waar ze moeten knippen.Tomsworld schreef:Spijtig dit was nu eens een toegevoegde waarde van Belgacom. Ik ben trouwens van oordeel dat dit alles moet behoren tot open databanken van de overheid. Dat je kan zien wat al die kasten / kabels in je straat / tuin doen, of op zijn minst de eigenaar. Dan kan ook nuttig zijn dan weet je ten minste waar je moet klagen voor die half kapot gereden kast in je voortuin.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Neen, waar ze er tegen moeten rijdenredman schreef:Das zeker, als je nu nog een alarmsysteem bij je thuis hebt, dan weten de dieven ook direct waar ze moeten knippen.Tomsworld schreef:Spijtig dit was nu eens een toegevoegde waarde van Belgacom. Ik ben trouwens van oordeel dat dit alles moet behoren tot open databanken van de overheid. Dat je kan zien wat al die kasten / kabels in je straat / tuin doen, of op zijn minst de eigenaar. Dan kan ook nuttig zijn dan weet je ten minste waar je moet klagen voor die half kapot gereden kast in je voortuin.
@Krisken, denk ook aan de job van de Belgacom medewerker die deze informatie met de beste bedoelingen beschikbaar stelde.
Als je er aan zou geraken... Hoop ik dat het nooit zo ver komt dat je een brief van Belgacom in de bus hebt (ik heb het niet over facturen )
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Moderator
- Contacteer:
Het zou voor intern gebruik zijn binnen de firma waar ik voor werk (allen techniekers voor BGC). Het is dus zeker niet de bedoeling om de job van Trojan in gevaar te brengen!honda4life schreef:Neen, waar ze er tegen moeten rijdenredman schreef:Das zeker, als je nu nog een alarmsysteem bij je thuis hebt, dan weten de dieven ook direct waar ze moeten knippen.Tomsworld schreef:Spijtig dit was nu eens een toegevoegde waarde van Belgacom. Ik ben trouwens van oordeel dat dit alles moet behoren tot open databanken van de overheid. Dat je kan zien wat al die kasten / kabels in je straat / tuin doen, of op zijn minst de eigenaar. Dan kan ook nuttig zijn dan weet je ten minste waar je moet klagen voor die half kapot gereden kast in je voortuin.
@Krisken, denk ook aan de job van de Belgacom medewerker die deze informatie met de beste bedoelingen beschikbaar stelde.
Als je er aan zou geraken... Hoop ik dat het nooit zo ver komt dat je een brief van Belgacom in de bus hebt (ik heb het niet over facturen )
@honda4life : zoek een kvd in de buurt, rij die omver en 99% kans dat je de juiste mee hebt. Of kom even binnen, vraag of je een dringende telefoon mag doen, telefoneer 1923 en je weet meteen de centrale die je moet saboteren. Weet je...public secrets...
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 2 keer
Tja goh waarom niet eigenlijk ? Submitten aan WikiLeaks gaat anoniem? Of kan dit nog verdere gevolgen hebben voor Trojan?meon schreef:Op vraag van Trojan offline gebracht...
We zouden het wikileaks-gewijs ergens anoniem in een ongereglementeerd land online moeten brengen eh
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Het volstaat om een telefoonnummer en referentienummer op de kast aan te brengen en iedereen een een kapotte kast melden...Tomsworld schreef: Dan kan ook nuttig zijn dan weet je ten minste waar je moet klagen voor die half kapot gereden kast in je voortuin.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Ik had het al héél raar gevonden dat de informatie open en bloot op het net stond. Dat leek me immers bedrijfsgeheim en informatie die concurrenten als telenet maar al te graag weten...Trojan schreef:Niet overdrijven he. Ik heb ondertussen er ondertussen al genoeg problemen door gekregen.
Hopelijk zijn je problemen toch niet te erg door het lekken van deze informatie.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ze weten ondertussen waar het vandaan komt, dus als het moest lekken weten ze ook goed genoeg bij wie eerst aan te kloppen.Ontheronix schreef:Tja goh waarom niet eigenlijk ? Submitten aan WikiLeaks gaat anoniem? Of kan dit nog verdere gevolgen hebben voor Trojan?meon schreef:Op vraag van Trojan offline gebracht...
We zouden het wikileaks-gewijs ergens anoniem in een ongereglementeerd land online moeten brengen eh
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Moderator
- Contacteer:
Ach uiteindelijk als je tussen de BGC tools zoekt kan je ook al die info hebben hoor. Het zal alleen iets langer duren eer je echt alles hebt. Elke BGC technieker die op dit idee komt kan dit dus doen...
Telefonie = EDPnet + OVH
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Had ik dan niet begrepen dat jij de site had gemaakt maar dat je de data van iemand anders had gekregen ? Dit is een quote van jou een tijd geleden:Trojan schreef:Ze weten ondertussen waar het vandaan komt, dus als het moest lekken weten ze ook goed genoeg bij wie eerst aan te kloppen.
Ik bedoel maar, jij bent toch niet in fout maar wel die perso(o)n(en) die je de tomtom GPS data heeft/hebben bezorgd ?Ik heb van IT gewoon een bestand gekregen met POI's van alle centrales en kvd's, bedoeld voor "jullie" tomtom gps. Na wat gepruts heb ik deze omgezet naar een xml dewelke google maps kan lezen en tonen. +-30000 POI's.
Ik kan wel de TSI opvragen en in beperkte maten aanpassen (uitgaande stijl, voeding en verspreiding) aanpassen. Maar daar stop het spijtig genoeg ook.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Die poi is al meermaals rond gegaan onder techniekers via mail of usb-stick. Maar ik heb ze aangepast zodat ze op een website gebruikt kon worden.
Eigenlijk wel spijtig, ik was wel trots op mijn creatie.
Eigenlijk wel spijtig, ik was wel trots op mijn creatie.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Trojan, die map is bedrijfsinformatie van belgacom. Ik kan er niet bij dat je niet beseft dat dit verkeerd is om dit online te posten? Je krijgt dat om je job uit te oefenen en daar hangt altijd een disclaimer aan vast (als je bij belgacom of voor belgacom werkt heb je dit normaal ook in je contract staan).