Eind april ging de nr. overdracht dan door.
Ondertussen ontving ik al een factuur voor de maand april met maar 1 telefoongesprek naar mobistar en dat voor 1 minuut.
De factuur is heel onoverzichtelijk en heeft een foutief eindbedrag
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Verschillende malen probeert ze mij ervan te overtuigen dat het bedrag juist is omdat dit een gesprek is naar een 'extern netwerk'. Terwijl er maar 1 categorie is voor bellen naar gsm binnenland in het raamakkoord tss mijn werkgever en proximus (tarieven van deze overeenkomst mag ik niet vermelden). Dan gooit ze het over een andere boeg en stelt voor een bedrag te crediteren op de VOLGENDE factuur. Maar dat bedrag is nog steeds fout ivgl met de tarieven in het raamakkoord. Tenslotte stelt ze dan voor om het juiste bedrag te crediteren maar weer op de VOLGENDE factuur.
Is dit nu wat ik moet doen, de factuur betalen (het gaat natuurlijk om een heel klein bedrag) en braafjes een maand wachten op de volgende factuur. Want ik vrees natuurlijk dat de volgende factuur ook foutief zal zijn ... Bovendien heb ik geen bewijs dat ik gemeld heb dat de eerste factuur al foutief was ?