iceke schreef:Ondertussen weer 10 dagen in de nieuwe aanrekeningperiode, wan gegevens uit m'n router dus 100%(?) correct. Het grootste deel is nu in de rode uren gedaan en niet in de groene. Ik sta ondertussen terug op Arrow 5. Als ik de 500gig niet haal deze maand leg ik er een BGC lijn bij (en gaat TN terug buiten).De BGC helpdesk neem ik dan maar voor wat ze is.
Intussen in mijn derde aanrekeningperiode met het "Vrij Downloaden" (abo TurboNet).
Geen enkele aanrekeningperiode meer dan 300GB trafiek (upload + download) zonder het label "grootverbruiker" ....
Wel heb ik mijn abonnement reeds opgezegd.
Vaarwel dus aan:
- download limieten
- upload limieten
- beperkte upload snelheid
- geblokkeerde poorten
- hoge prijzen
- rode/groene/gele en andersoortige uren
- etc.
Pittig detail.
Voor Telenet geldt als datum van opzeg de dag dat het aangetekend schrijven bij hen toekomt.
Dus niet de datum vermeldt in je schrijven noch de effectieve postdatum.
Uiteraard is iedere extra dag bij een TurboNet abonnement 2 euro waard.
Voor 10.000 opzeggende TurboNet abonnees dus 20.000 euro per extra aangerekende dag extra in het laatje, uiteraard.
Zou het aannemelijk zijn dat 10% van het klantenbestand per jaar een opzeg doet?