Dat heb ik zelf 'getest' vorige maand
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik las vroeger dat je bij Belgacom tot 500 GB standaard kreeg en daarna tot 1 TB blokken gratis kon bijkopen. Dixit Trojan is dit niet beperkt tot 1 TB ...
Nergens volgens mij, maar is het gewoon een conclusie op basis van de groene/oranje/rode uren (waarbij 17-23u steeds rood is).deludo schreef:Ik probeer te weten te komen waar het Zwart op Wit staat dat je Alléééééén tussen 17u en 23u op smalband terecht kunt komen, maar ik vind daar eigenlijk geen echte bewijsplaats voor - behalve dan dit forum. Kan iemand mij vertellen waar dat precies staat?
Staat nergens geschreven ... het is een persoonlijke ervaring die ikzelf (en een hoopp anderen) al een tweetal maanden heb mogen beleven.r2504 schreef:Nergens volgens mij, maar is het gewoon een conclusie op basis van de groene/oranje/rode uren (waarbij 17-23u steeds rood is).deludo schreef:Ik probeer te weten te komen waar het Zwart op Wit staat dat je Alléééééén tussen 17u en 23u op smalband terecht kunt komen, maar ik vind daar eigenlijk geen echte bewijsplaats voor - behalve dan dit forum. Kan iemand mij vertellen waar dat precies staat?
Op wat denk jij recht te hebben? Alle snelheden zijn richtwaarden.ub4b schreef:Als telenet dit bewijs niet wil leveren, dan wil ik voor de dagen dat telenet mij niet de service geeft waarop ik contractueel recht heb
Ik denk toch als hierin geen verandering gaat komen,dat er zich minder en minder fibernet zullen aanschaffen,en over stappen opAstralon schreef:Op wat denk jij recht te hebben? Alle snelheden zijn richtwaarden.ub4b schreef:Als telenet dit bewijs niet wil leveren, dan wil ik voor de dagen dat telenet mij niet de service geeft waarop ik contractueel recht heb
Dus in theorie kan je Telenet niets maken als ze je op 512Kbit zetten zelfs als je een Turbonet of Fibernet hebt.
Dit geldt trouwens ook voor de DSL aanbieders.
Overstappen naar belgacom zekers, intensive, 56 euro, 30 mbit, 4.5 mbit profiel, geen limiet om te downloaden, gratis activatiekosten, gratis modem en 5 maanden promo voor maar 20 euro in de maand en een contract van 12 maand, als dat niet allemaal beter is dan wat telenet nu aanbied dan weet ik het niet meer hoor.Rikkyrocker schreef:Ik denk toch als hierin geen verandering gaat komen,dat er zich minder en minder fibernet zullen aanschaffen,en over stappen opAstralon schreef:Op wat denk jij recht te hebben? Alle snelheden zijn richtwaarden.ub4b schreef:Als telenet dit bewijs niet wil leveren, dan wil ik voor de dagen dat telenet mij niet de service geeft waarop ik contractueel recht heb
Dus in theorie kan je Telenet niets maken als ze je op 512Kbit zetten zelfs als je een Turbonet of Fibernet hebt.
expressnet binnenkort 100GB .
als ze 30mbps adverteren is het een redelijke verwachting dat je dan toch wel wat meer dan 512kbps krijgt, anders had je hun goedkoopste productje genomen ipv maandelijks 70 eur te overhandigenAstralon schreef:Op wat denk jij recht te hebben? Alle snelheden zijn richtwaarden.ub4b schreef:Als telenet dit bewijs niet wil leveren, dan wil ik voor de dagen dat telenet mij niet de service geeft waarop ik contractueel recht heb
Hou je ons op de hoogte, Samsung? Ik denk dat ervaringen als die waarover jij het hebt, erg belangrijk zijn.samsung schreef:Overstappen naar belgacom zekers, intensive, 56 euro, 30 mbit, 4.5 mbit profiel, geen limiet om te downloaden, gratis activatiekosten, gratis modem en 5 maanden promo voor maar 20 euro in de maand en een contract van 12 maand, als dat niet allemaal beter is dan wat telenet nu aanbied dan weet ik het niet meer hoor.
Mijn bestelling voor belgacom Intensive is nog voor deze week
Zal ik zeker doen, ben nog aan het twijfelen ivm mijn digitale tv om ook belgacom te nemen maar daar ben ik nog niet uit maar internet wordt zeker intensivedeludo schreef:Hou je ons op de hoogte, Samsung? Ik denk dat ervaringen als die waarover jij het hebt, erg belangrijk zijn.samsung schreef:Overstappen naar belgacom zekers, intensive, 56 euro, 30 mbit, 4.5 mbit profiel, geen limiet om te downloaden, gratis activatiekosten, gratis modem en 5 maanden promo voor maar 20 euro in de maand en een contract van 12 maand, als dat niet allemaal beter is dan wat telenet nu aanbied dan weet ik het niet meer hoor.
Mijn bestelling voor belgacom Intensive is nog voor deze week
Het bestaat _niet_. Leer lezen!cumme schreef:Onbeperkt downloaden bestaat wel, alleen niet bij TN of bij BGC. Bij dommel bijvoorbeeld wel. Geen 'vrij gebruik' of fup bullshit.
Jij denkt dat dommel voor _ELKE_ VDSL2 klant een 25 resp 30Mbit reserveert???cumme schreef:Onbeperkt downloaden bestaat wel, alleen niet bij TN of bij BGC. Bij dommel bijvoorbeeld wel. Geen 'vrij gebruik' of fup bullshit.
Wie zegt dat? Ik zou de overboekingsfactor van Dommel wel eens willen zien?Lord Utopia schreef:Maar dat gebeurt niet, dus het bestaat op dit moment wel.
Onbeperkt bestaat niet. je hebt nog altijd de beperking van wat je lijn aan kan.Lord Utopia schreef:Maar dat gebeurt niet, dus het bestaat op dit moment wel.
Klopt! Dus...onbeperkt bestaat niet daar er altijd een beperkende factor isLord Utopia schreef:Ja, maar zo is het een eindje zonder straat en gaan we mierenneuken op alles, hé.
Wij zijn einde augustus overgeschakeld van Turbonet+ shake naar Belgacom-all-in-one (Internet intense, de rest 'normaal') en hebben het ons nog niet beklaagd.samsung schreef:Zal ik zeker doen, ben nog aan het twijfelen ivm mijn digitale tv om ook belgacom te nemen maar daar ben ik nog niet uit maar internet wordt zeker intensive
kan je tegelijkertijd meerdere ''gratis" bijkopen, of moet je telkens bij het verstrijken van elke extra 20 GB een nieuwe gratis blok bijkopen ?Goztow schreef:Ook niet juist: eens je over de 500 GB komt, koop je gratis volumepacks van 20 GB bij. Quistnix heeft zo 1,6 TB verzet zonder problemen.Yogi schreef:Hij bedoelt dat ge van 1.00 tot 17.00 ongestoord u 100Mbit kunt gebruiken als ge op smallband zit, zonder u ergens zorgen over te maken -> op die tijd kunt ge wel wat verzetten... met belgacom eens je over hun FUP zit, kom je de hele dag op smallband, waardoor ge dus niet meer zoveel kunt downloaden
Je kan geen 10 blokjes 'kopen' door één druk op de knop maar je kan er bijvoorbeeld wel 10 onmiddellijk na elkaar reserveren.ub4b schreef:kan je tegelijkertijd meerdere ''gratis" bijkopen, of moet je telkens bij het verstrijken van elke extra 20 GB een nieuwe gratis blok bijkopen ?
ik wil geen slaaf worden van de blokjes, zoals nu alle telenetters slaaf zijn van hun vage fup
Wat betekent eigenlijk "gratis bijkopen"? Is het Gratis voor niks, of Bijkopen voor geld?ub4b schreef:kan je tegelijkertijd meerdere ''gratis" bijkopen, of moet je telkens bij het verstrijken van elke extra 20 GB een nieuwe gratis blok bijkopen ?Goztow schreef:Ook niet juist: eens je over de 500 GB komt, koop je gratis volumepacks van 20 GB bij. Quistnix heeft zo 1,6 TB verzet zonder problemen.Yogi schreef:Hij bedoelt dat ge van 1.00 tot 17.00 ongestoord u 100Mbit kunt gebruiken als ge op smallband zit, zonder u ergens zorgen over te maken -> op die tijd kunt ge wel wat verzetten... met belgacom eens je over hun FUP zit, kom je de hele dag op smallband, waardoor ge dus niet meer zoveel kunt downloaden
ik wil geen slaaf worden van de blokjes, zoals nu alle telenetters slaaf zijn van hun vage fup
Lord Utopia schreef:Yup, blokken van 20 GB aan"kopen" voor 0 euro.
telenet verkoopt fair use (zie de engelse tekst maar eens op hun site) terwijl het opdringen van specifieke uren en het labelen als "vrij downloaden" een grote contradictie is, wel dan voel ik mij in mijn gat gebetenlocalhost schreef:Besodewat? Welke taal is dat?dasmewat schreef:Ik vind dat Telenet hun klanten besodemieteren ! Niet meer of minder dan dat ..
EDIT: Google heeft me geholpen. Een sodomiet is een oud scheldwoord voor een homosexueel.
Dus eigenlijk wil dasmewat gewoon zeggen dat Telenet haar klanten langs achteren pakt. Wat een taalgebruik zeg...
Is dat iets om je eten te controlerenRikkyrocker schreef:maaltijdschecks
Jij koopt je Blu-Rays misschien van een schimmige Albanees (no offence) op de markt in Anderlecht op zondagochtend, maar bij mijn weten zijn 'untouched Blu-Rays' nog altijd iets groter hoor dan 10 GB!krisken schreef:Vind je nu zelf niet dat je wat overdrijft? Een volumeblok is 20GB, dat zijn 2 blue-ray films per volumeblok.
Gelieve niet te zaniken.localhost schreef:Gelieve correct te quoten!!!